Raport NIK na temat szpitali. Sieć szpitali nie poprawiła sytuacji.

Data: 2019-08-19 16:50:53
Autor: u2
Raport NIK na temat szpitali. Sieć szpitali nie poprawiła sytuacji.
Po uruchomieniu sieci szpitali żadna z kontrolowanych placówek zakwalifikowanych do sieci nie wprowadziła istotnych zmian w swoich strukturach wewnętrznych. Jak podkreślają kontrolerzy NIK, na to, że były one koniecznie, wskazuje m.in. niski stopień wykorzystania szpitalnych łóżek. Choć powinien utrzymywać się na poziomie ok. 80 proc., to w ponad połowie badanych oddziałów wynosił on poniżej 60 proc."

e tam szpitale to umieralnie, trzeba się od nich trzymać z daleka:)

a Kwitkowski nie jest już prezesem NIK, idzie w politykę, o dziwo przetrwał całą 6-letnią kadencję, nikt go nie wyrzucił, ot i jaki straszny ten Peace:))))))))

--
I love love

Data: 2019-08-19 08:00:57
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2019 16:50:58 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

e tam szpitale to umieralnie, trzeba się od nich trzymać z daleka:)

Szczególnie gdy PiS je reformuje. Co chwilę słychać o zamykaniu kolejnych oddziałów.

a Kwitkowski nie jest już prezesem NIK, idzie w politykę, o dziwo przetrwał całą 6-letnią kadencję, nikt go nie wyrzucił, ot i jaki straszny ten Peace:))))))))

Pisiory strasznie próbowały mu się dobrać do skóry i jak na razie nie wiele wskórały. Nawet proces Kwiatkowskiemu wytoczyły. A zrezygnował raptem na tydzień przed końcem kadencji. Szefem NIK został 27 sierpnia 2013 roku.

--
Bruno

Data: 2019-08-19 19:26:00
Autor: u2
[...]

jak to są umieralnie, nie ratujące zdrowia i życia to jestem zdecydowanie za:)

[...]

o tym właśnie piszę, Peace jest bardzo pobłażliwy dla was pełomafiozów, może Kwitkowski żyd, dlatego tak opieszale go odwoływali:)))))))))))))))))

--
I love love

Raport NIK na temat szpitali. Sieć szpitali nie poprawiła sytuacji.