"Raport PiS świadczy o stanie psychicznym jego autorów"

Data: 2011-03-31 22:39:54
Autor: Zennon
"Raport PiS świadczy o stanie psychicznym jego autorów"
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Raport-PiS-swiadczy-o-stanie-psychicznym-jego-autorow,wid,13278222,wiadomosc.html

Oto dzięki Jarosławowi Kaczyńskiemu wiedza o chorobach psychicznych działaczy PiSu trafia pod strzechy ;))))

Zennon

Data: 2011-03-31 20:52:35
Autor: obserwator
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
[...]

Wypowiedz tego Grupinskiego (czy jak on tam sie nazywa)z PO, swiadczy o jego
postkomuszej mentalnosci.

Beton partyjny u schylku PRL-u, tez uwazal, ze wszyscy sa wariatami, a oni
madrzy:) Historia sie powtarza, tyle ze w duzo niebezpieczniejszym wydaniu.

Data: 2011-03-31 23:07:59
Autor: Ptica

" obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:in2pij$rq7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oficjalnie uwazal... I stworzyl taka propagande, ze ludziom sie przez kilkadziesiat lat wydawalo, ze tak jest.
Teraz jest podobnie.
Betonem nazwalbym raczej kaweckich, zenków i innych im podobnych polglowkow z wypranymi mozgami...

Data: 2011-03-31 21:22:21
Autor: obserwator
Ptica <popierdolka75@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

ta propaganda nadal trwa i jest nawet udoskonalona. U2 zamiescil tutaj link do
wykladow prof. Jasinskiego z KUL, ktory tlumaczy jak to jest obecnie
kontynuowane. Mowil o tej technice dezinformacji czyli sterowania spoleczenstwem *nie
wprost* prof. Zybertowicz w TV TRWAM.

W podobny sposob tlumaczyl przyczyne obecnej sytuacji w Polsce RAZ, na
spotkaniu w Uniwersytecie Opolskim.

Te informacje niestety bardzo powoli docieraja do ogolu polskiego
spoleczenstwa. A czas leci i dziala na niekorzysc Polski.

Nie wiadomo, czy ta wiedza dotrze na czas do szerokiego ogolu.

Data: 2011-03-31 23:24:04
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in2pij$rq7$1inews.gazeta.pl...
[...]

No proszę, liberał żydowski sie odezwał, co mu polski beton partyjny przeszkadzał i cieszy się, ze go w końcu skruszyli...
Tfu!

boukun

Data: 2011-03-31 22:49:42
Autor: A. Filip
"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> pisze:
[...]

Jak rozumiem "ty jako zwolennik PO" jesteś za "radziecką psychiatrią"? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Lepiej późno niş wcale.

Data: 2011-03-31 20:54:48
Autor: obserwator
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): Jak rozumiem "ty jako zwolennik PO" jesteś za "radziecką psychiatrią"? :-)

...i to na dodatek,ta z gulagow.

Data: 2011-03-31 22:51:07
Autor: Ptica

"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:201103312040.UTC.in2oqu$752$1tioat.net...
[...]

Zenus, dobrze wiemy, ze masz problem z czytaniem ze zrozumieniem ale zeby pisac nie umiec to sie po tobie nie spodziewalem ... :)

Data: 2011-04-01 08:39:33
Autor: cytryna
"Raport PiS świadczy o Partii Oportunistów
[...]

***************************

Wychodzi jak zwykle - czyli o Partii Oportunistów

Wysłane przez: admin w dniu: 14/02/2011

Historię politycznego projektu zwanego Platformą Obywatelską można streścić bardzo krótko, w jednym zdaniu: i znowu to samo. Znowu miał być szeroki, wielonurtowy ruch wyrażający i wyważający aspiracje całego społeczeństwa, a wyszedł samodzierżawny dwór, na którym koterie żrą się zajadle o łaski prezesowskiego błagorodija, znowu wszystkie obietnice poszły się czochrać wobec &#8222;obiektywnych trudności&#8221;, a &#8222;nowe&#8221; kadry okazały się kolejną Partią Oportunistów, którzy zrobią wszystko, by się załapać na następną kadencję, bo wzięli kredyty.

Tak samo dopóki &#8222;żarło&#8221;, była buta, garnięcie do siebie i bezwzględne gnojenie pokonanych przeciwników. A jak &#8222;żreć&#8221; przestaje, odpowiedź też ta sama co zwykle: Meller nas skrytykował, bo podpuszczony, Balcerowicza przekupiły OFE, media weszły w spisek, a z aferami trzeba wedle wzorca Sekuły: spuścimy tego luja, który zakablował na naszego, k&#8230;, senatora z, k&#8230;, Wałbrzycha, to inni będą wiedzieli.

Na dłuższą analizę też starczy jedno zdanie: znowu to samo, ale bardziej. Bo w cynicznym oszukiwaniu ludzi i brutalnym łamaniu wszelkich norm wszyscy poprzednicy byli przy Tusku przedszkolakami, bo przy jego polityce zagranicznej Kwaśniewski wydaje się Piłsudskim, bo osławione &#8222;naciski&#8221;, podsłuchy i &#8222;haki&#8221; Kaczyńskiego jawią się przy obecnych dziecinadą, a wobec kolejnych kompromitacji prezydenta z nominacji PO blednie wszystko, co najbardziej złośliwi oszczercy insynuowali jego poprzednikowi.

Partia, która w 2007 r. rozbudziła ogromny entuzjazm i nadzieję, dziś półgębkiem, z grymasem &#8222;wiecie-rozumiecie&#8221;, odwołuje się do wyborców ostatnim argumentem bankrutów: &#8222;dajcie nam rządzić dalej, inni przecież też nie lepsi&#8221;.

Co do mnie: dziękuję, postoję &#8211; jak powiedziała Angela Merkel do prezydenta Komorowskiego. (Rafał A. Ziemkiewicz)> --

Data: 2011-04-01 13:41:19
Autor: Aszxse

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201103312040.UTC.in2oqu$752$1tioat.net...
[...]

Tych oszołomów trzeba pozamykać w szpitalach psychiatrycznych. Pierwszą łapankę proponuje urządzić 10 kwietnia na Krakowskim Przedmieściu!

AAA

Data: 2011-04-01 13:53:59
Autor: Ptica

"Aszxse" <aszxse@firtunit.cz> wrote in message news:4d95b9d9$0$2495$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dzidzius, zeby ciebie ktos nie zlapal :)

Data: 2011-04-01 05:22:08
Autor: zbig
On 1 Kwi, 13:53, "Ptica" <popierdolk...@gazeta.pl> wrote:
"Aszxse" <asz...@firtunit.cz> wrote in message

> [...]

> łapankę proponuje urządzić 10 kwietnia na Krakowskim Przedmieściu!

> AAA

Dzidzius, zeby ciebie ktos nie zlapal :)

Tutaj mamy sarkastyczne podsumowanie "debaty" nada raportem PiS.
http://wojciechsadurski.salon24.pl/

Data: 2011-04-01 17:27:06
Autor: Harry z Tybetu

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:9cac85d4-38d2-42f7-8df2-718a3b63c39af2g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

> AAA

Dzidzius, zeby ciebie ktos nie zlapal :)

Tutaj mamy sarkastyczne podsumowanie "debaty" nada raportem PiS.
-- -

Milej lektury :)

"Raport PiS świadczy o stanie psychicznym jego autorów"