Raport dla światłofobów -światła ni e zabijają

Data: 2009-07-06 10:09:41
Autor: DoQ
Raport dla światłofobów -światła ni e zabijają
Witam,

http://its.home.pl/nsite/pliki/BRD_2_2008_swiatla_AZ.pdf
Raport pilotowany przez Instytut Transportu Drogowego - konkrety, zamiast teorii spiskowej.
Byc moze bylo, bo w natloku ujadania i lamentu mogłem coś przegapic.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-07-06 10:21:31
Autor: Piter
[...]

no i tylne światła zmniejszyły o jakieś 0,5% bo 2 lata zajęły naszym rewelacyjnym rządom zmiana tego.

Data: 2009-07-06 10:57:50
Autor: J.F.
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:h2sc2h$88b$1nemesis.news.neostrada.pl...
http://its.home.pl/nsite/pliki/BRD_2_2008_swiatla_AZ.pdf
Raport pilotowany przez Instytut Transportu Drogowego - konkrety, zamiast teorii spiskowej.

Ale ITS o ile pamietam pamietam popieral wprowadzenie swiatel, wiec jak moze teraz przyznac ze sie myli ? :-)

Ale popatrzmy .. w miesiacach letnich w czasie dnia przybylo 7 ofiar.
W zderzeniach ubylo 47, w zderzeniach czolowych  ubylo 31 [w tych 47, czy obok ?], z udzialem samochodow ciezarowych ubylo 61 .. to gdzie te wypadki ?
Najechan na pieszego tylko 3 wiecej, na rowerzystow tez tylko 3.

"Nietypowa sytuacja zaistniała w Austrii, w której po wielu latach
dyskusji w listopadzie 2005 roku wprowadzono obowiązek
stosowania świateł w dzień. Jednak w styczniu 2008 roku rząd
austriacki cofną to prawo. Wbrew krążącym opiniom powodem
tej decyzji nie był wzrost zagrożenia na drogach. W okresie funkcjonowania
przepisu liczba ofiar śmiertelnych w Austrii zmalała.
Eksperci austriaccy nadal są przekonani o pozytywnym wpływie
tego rozwiązania na bezpieczeństwo ruchu i nie widzą podstaw
do wycofania się z obowiązku jazdy z włączonymi światłami
w dzień. Uważają, że przyczyny zmian miały wyłącznie podłoże
polityczne (zmiana opcji politycznej Ministra Transportu)."

Ja to kiedys podawalem.
Owszem - ilosc spadla. Tylko sporo mniej niz co roku przez poprzednie 20 lat, a mieli dosc stabilny trend.

My tez mielismy spadkowy w poprzednich latach.

Raportu za 2008 rok cos nie mozemy sie doczekac..

J.

Data: 2009-07-06 11:36:05
Autor: DoQ
J.F. pisze:

[...]

Wziales pod uwage jak wyglada 400km odcinek drogi w Austrii i jak w Polsce?

My tez mielismy spadkowy w poprzednich latach. Raportu za 2008 rok cos nie mozemy sie doczekac..

Spokojnie, neelixowcy zaraz wyssaja jakis ze swoich brudnych paluchow - im napewno uwierzysz:)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-07-06 12:38:32
Autor: Hinek
Raport dla światłofobów -światła nie zabij ają

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał

Spokojnie, neelixowcy zaraz wyssaja jakis ze swoich brudnych paluchow

Ot kultura.

--
Hinek

Data: 2009-07-06 16:21:55
Autor: J.F.
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:h2sgm7$lgt$1atlantis.news.neostrada.pl...
J.F. pisze:
[...]

Najwazniejsza IMHO sprawa - tak samo jak rok wczesniej.

A poza tym .. podobnie jak w Polsce ?
Maja troche autostrad, maja tez kupe zwyklych drog.
Czasem szerokich.

J.

Data: 2009-07-06 20:25:56
Autor: DoQ
J.F. pisze:

A poza tym .. podobnie jak w Polsce ?
Maja troche autostrad, maja tez kupe zwyklych drog.
Czasem szerokich.

Na autostradzie mozesz potracic rowerzyste i zderzyc sie czolowo wyprzedzajac??

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-07-06 21:25:12
Autor: jerzu
On Mon, 06 Jul 2009 20:25:56 +0200, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

Na autostradzie mozesz potracic rowerzyste i zderzyc sie czolowo wyprzedzajac??

Na polskiej autostradzie? Niewykluczone ;-)

Fiat Panda 1.1 55KM `06 -> Emperor Kenji+Sirio ML145

Data: 2009-07-07 07:35:10
Autor: DoQ
jerzu pisze:

Na autostradzie mozesz potracic rowerzyste i zderzyc sie czolowo wyprzedzajac??
Na polskiej autostradzie? Niewykluczone ;-)

LOL, no tak na polskiej jest to jednak mozliwe :)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-07-06 12:10:20
Autor: GP
Raport dla światłofobów -światła nie zabijają
ITS zajmuje od początku jasne stanowisko po jednej stronie barykady uporczywie
kłamiąc i manipulując danymi, dwa przykłady, twierdza (z obserwacji :) buhahaah
chyba pani magister) ze przed wprowadzeniem zmian 75% samochodów osobowych
jeździło na światłach, z moich wynika ze mniej niż 10%, sami podają: "w dzień
liczba zabitych wzrosła o 4% (+109 osób)" a do 2007 co roku malała, ściemniając
ze wzrost wypadków dotyczył głównie nocy (9%) (ale w dzień też przecież wzrosło
o wspomniane 4% - pytam gdzie tu spadek). końcowy argument jest taki ze ci
wielcy 'eksperci' z ITS twierdzili ze na mocy tej magicznej ustawy wypadków
będzie 20% mniej, jasne jest że światła w dzień nie poprawiają bezpieczeństwa wcale GP

Data: 2009-07-06 12:28:25
Autor: DoQ
GP pisze:
ITS zajmuje od początku jasne stanowisko po jednej stronie barykady uporczywie
kłamiąc i manipulując danymi, dwa przykłady, twierdza (z obserwacji :) buhahaah

Bankowo to ITS a nie światłofoby manipuluja danymi.
Przeciez ITS jest częcia lobby żarówkowego, akumulatorowego i paliwowego a także czlonkiem Polskiego Stowarzyszenia Elektrykow Samochodowych im. Leonida Alternatora.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-07-06 11:31:05
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 06 Jul 2009 12:28:25 +0200, DoQ napisał(a):

Bankowo to ITS a nie światłofoby manipuluja danymi.

O ile pamiętam, to prognozy spadku wypadkowości (te co mówiły o 20% w dół)
pochodziły własnie z ITS.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-06 12:33:49
Autor: DoQ
Waldek Godel pisze:

Bankowo to ITS a nie światłofoby manipuluja danymi.
O ile pamiętam, to prognozy spadku wypadkowości (te co mówiły o 20% w dół)
pochodziły własnie z ITS.

Kilkadziesiąt ofiar śmiertelnych mniej to nie spadek?
Kilkadziesiąt to aż nadto żeby żałobę narodową powołać.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-07-06 11:39:26
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 06 Jul 2009 12:33:49 +0200, DoQ napisał(a):

[...]

widzę, że nie bardzo rozumiesz co napisałem, więc jeszcze raz - przed
zrobieniem ustawy która tutaj robi aż taki zamęt podawano prognozy, że
wprowadzenie obowiązku świecenia cały rok zmniejszy wypadkowość o 20-30%.
I to głównie te ekspertyzy legły u podstaw przegłosowania ustawy. O ile
dobrze pamiętam, ekspertyza pochodziła z ITS własnie.
Nawet jeżeli nie, to z pewnością ITS maczało w tym palce, współpracując
przy obecnym kształcie ustawy. Ciężko więc ich statystyki uznać za
bezstronne
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-06 13:20:04
Autor: cztery
[...]

Czy moglbys przytoczyc takie ekspertyzy ? Bo szczerze powiedziawszy, pierwszy raz o tym slysze.
BTW, wziales pod uwage wzrost pracy przewozowej (tj. pojazdokilometrow) w stosunku do bezwglednej liczby wypadkow. Jesli przy rosnacej pracy przewozowej liczba wypadkow pozostaje niezmienna to znaczy, ze bezpieczenstwo ruchu wzroslo.

Data: 2009-07-06 12:26:44
Autor: Waldek Godel
Raport dla światłofobów -światła nie zabijają
Dnia Mon, 6 Jul 2009 13:20:04 +0200, cztery napisał(a):

pracy przewozowej pojazdokilometrow

byłbyś uprzejmy pisząc do mnie nie używać brzydkich słów?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-06 16:31:17
Autor: Arek (G)
cztery pisze:
[...]

Nie wysilaj się, światłofoby wiedzą swoje, do nich żadne liczby i argumenty nie trafiają.

Data: 2009-07-06 16:56:19
Autor: neelix

Użytkownik "Arek (G)" <aaaa@bbbb.pl> napisał w wiadomości news:h2t1rl$sep$1inews.gazeta.pl...
cztery pisze:
[...]

No to kuźwa pokaż ten spadek o 20% !
neelix

Data: 2009-07-06 17:24:44
Autor: cztery
[...]

Skad wziales 20% ? Mozesz podac jakies zrodla obiecujace spadek liczby wypadkow o 20% ?

O ile w ciagu stosowania swiatel wzrosla praca przewozowa (dla niewtajemniczonych - ilosc pojazdow x odleglosc jaka przebywaja) ?  W uproszczeniu policz o ile wzrosla liczba pojazdow w Polsce ?

Jesli wzrosla wykonywana praca przewozowa i nie doszlo do WZROSTU liczby wypadkow to znaczy, ze bezpieczenstwo ruchu drogowego WZROSLO.
Tak trudno to zrozumiec ?

Data: 2009-07-06 17:58:37
Autor: 'Tom N'
cztery w <news:4a521741$1news.home.net.pl>:

No to kuźwa pokaż ten spadek o 20% !
Skad wziales 20% ? Mozesz podac jakies zrodla obiecujace spadek liczby wypadkow o 20% ?

Nie podał nigdy i nie poda, więc zapomnij

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-07-06 19:17:25
Autor: neelix

Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:090706.175837.pms.1483int.dyndns.org.invalid...
[...]

Jak zamykaliście oczy kiedy pisali o tym to teraz sobie szukajcie. Ja wam nie pomogę, BO MNIE SIĘ NIE CHCE. Będziecie żyli w niewiedzy.

neelix

Data: 2009-07-06 19:24:05
Autor: 'Tom N'
neelix w <news:h2tbne$p9t$2atlantis.news.neostrada.pl>:

[...]

Szukać tego czego nie było? To nie ja sie na 20% ciągle powołuję, więc nie
widze powodu, żeby szukać. Ty nie chcesz szukać, bo wiesz, że nie
znajdziesz.

Tak czy owak nie podałeś, nie podasz i ciągle jesteś niewiarygodny w związku
z tym.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-07-07 12:33:06
Autor: neelix

Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:090706.192405.pms.1484int.dyndns.org.invalid...
[...]

A wiesz co mnie obchodzi opinia światłomaniaków? Nic. Mogli nie zakładać klapek tylko popatrzeć i posłuchać co się wtedy mówiło i pisało.  Ja wiem na co się powoływać, a wy jak chcecie wiedzieć to sobie szukajcie. :-)
neelix

Data: 2009-07-06 19:50:00
Autor: Hinek
Raport dla światłofobów -światła nie zabi jają

Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał

Nie podał nigdy i nie poda, więc zapomnij

Przeczytaj choć początek analizy której dotyczy watek..
cyt:
"W pazdzierniku 2003 roku Komisja Europejska ds.Energii i Transportu
opublikowala "Daytime Running Lights, Final Report" TNO Human Factor.
W raporcie tym zebrano wyniki 41 roznych badan na temat stosowania
swiatel w dzien.
Stwierdzono, ze stosowanie swiatel w dzien:
Zmniejsza liczbe wypadkow w dzien z udzialem conajmniej dwoch
uczestnikow o 5-15%...."

Klamali...

Poszperaj w stenogramach z naszego Sejmu - gdy głosowano nad wiadomym
przepisem. Cofnij sie do prasy z tamtego okresu, popularnej i
motoryzacyjnej. Dziennikarze piali z zachwytu nad 20-30% majacym
nastapic spadkiem wypadkow. Skoro Ci pamiec nie dopisuje - odswierz ja.

--
Hinek

Data: 2009-07-06 20:01:05
Autor: 'Tom N'
Hinek w <news:4a523949$1news.home.net.pl>:

[...]

Zderzenia pojazdów -6%
Zderzenia czołowe -8%
Zderzenia czołowe z ciężarowymi -15%

Klamali...

Nie mieści się to co powyżej w 5-15%? Czy gdyby było w ostatniej pozycji 20%
to tak samo byś napisał, że kłamali?

Poszperaj w stenogramach z naszego Sejmu - gdy głosowano nad wiadomym
przepisem. Cofnij sie do prasy z tamtego okresu, popularnej i
motoryzacyjnej.

Sam sobie szperaj do spółki z neelixem. Albo podasz wprost na tacy to na co
sie powołujesz, albo jestes niewiarygodny

Skoro Ci pamiec nie dopisuje - odswierz ja.

Grykę sobie odśwież --
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-07-08 12:14:12
Autor: Arek (G)
Hinek pisze:

[...]

[...]

"Z udziałem co najmniej dwóch uczesników" czyli nie pisali o wszystkich wypadkach. Tylko ktoś z umysłem neelixa będzie doszukiwał się jaki wpływ mają światła z wypadnięciem na zakręcie.

A.

Data: 2009-07-08 18:56:10
Autor: neelix

Użytkownik "Arek (G)" <aaaa@bbbb.pl> napisał w wiadomości news:h31rhk$jnb$1inews.gazeta.pl...
Hinek pisze:

[...]

To traczej twój umysł szwankuje i to mocno. Nie podpieraj tym czego nikt nie powiedział.
neelix

Data: 2009-07-06 18:14:04
Autor: kpt

http://moto.trojmiasto.pl/news.php?&id_news=22126&vop=std&sort=up&strona=0

Data: 2009-07-06 20:25:43
Autor: 'Tom N'
kpt w <news:h2tetc$ph9$1inews.gazeta.pl>:

[...]

"Jeszcze bardziej wymowne są dane dotyczące motocyklistów. Dzięki światłom
liczba tragedii z ich udziałem spadłaby nawet o jedną trzecią."

Motocykliści już wcześniej mieli cały rok na światłach, więc wniosek jest
prosty:

To są wypociny jakiegoś dziennikarzyny-- ignoranta.

Gdzie te pierwotne dane i wnioski z badań?

"Jak spojrzeć na te badania, to właściwie nie ma się nad czym zastanawiać -
mówi Jan Tomaka, poseł Platformy Obywatelskiej, jeden z najbardziej
zagorzałych zwolenników zmian. -Ludzkie życie jest najważniejsze, a
obowiązek jazdy na światłach pozwoli ocalić wiele istnień."

No i gdzie tu o 20% jest?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-07-06 18:38:49
Autor: kpt
Raport dla światłofobów -światła nie zabijają
'Tom N' <news@int.dyndns.org.invalid> napisał(a):
No i gdzie tu o 20% jest?

to moze tutaj?
http://www.pzm.pl/Jazda_na_swiatlach

"Według szacunków ekspertów z ITS, rozszerzenie w Polsce obowiązku używania
świateł w dzień także na miesiące od marca do września powinno zmniejszyć
liczbę zabitych w wypadkach z udziałem co najmniej dwóch pojazdów o 20%. To
pozwoliłoby uratować 303 osoby!."

Data: 2009-07-06 21:44:39
Autor: cztery
[...]

I cos sie nie zgadza ?
Od czasu wprowadzenia obowiazku jazdy na swiatlach o ile wzrosla w Polsce ilosc samochodow ?
Z pewnoscia powyzej 20%.  Czy spadla ilosc przejechanych srednio kilometrow ? Nie.
Dlatego przy wzroscie pracy przewozowej o conajmniej 20% utrzymanie sie ilosci wypadkow na tym samym poziomie oznacza wzrost bezpieczenstwa ruchu.

Data: 2009-07-06 22:06:41
Autor: złoty
cztery pisze:

I cos sie nie zgadza ?
Od czasu wprowadzenia obowiazku jazdy na swiatlach o ile wzrosla w Polsce ilosc samochodow ?

...jeśli chodzi Ci o wzrost ilości samochodów nowych, bezpieczniejszych, wyposażonych w lepsze hamulce, dodatkowe światła stopu, dodatkowe kierunkowskazy itd.. to znacznie wzrosła. Winno to przełożyć się na znaczny spadek liczby wypadków.
Ponadto spójrz na ilość aut w autokomisach w ostatnich 2-3 latach. Są pełne. Czyżbyś uważał, że auto stojące w komisie często powoduje wypadki/kolizje?
Pomijasz również fakt znaczącego spadku prędkości pojazdów ze względu na korki. To również winno spowodować spadek liczby wypadków..

Z pewnoscia powyzej 20%.  Czy spadla ilosc przejechanych srednio kilometrow ? Nie.

...coraz więcej osób posiada po kilka samochodów. Mi osobiście od 2006r przybyło 3. I zaręczam Ci, że pomimo najszczerszych chęci.. nie jestem w stanie nimi jeździć jednocześnie :) I znam sporo takich osób. Ponadto dużo aut - mimo iż zarejestrowana nawet nie jeździ po drogach - ot ...jadą na lawetach na rajdy terenowe czy oldtimerów (również sporo znam takich osób). Nie uczestniczą w ruchu publicznym. Uważasz, że one również powodują wypadki?

Dlatego przy wzroscie pracy przewozowej o conajmniej 20%

...masz jakieś dane dotyczące owej "pracy przewozowej"? Kto i na jakiej podstawie ją wylicza?

pzdr
A.

Data: 2009-07-06 23:37:16
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 06 Jul 2009 22:06:41 +0200, złoty napisał(a):

Ponadto spójrz na ilość aut w autokomisach w ostatnich 2-3 latach. Są pełne. Czyżbyś uważał, że auto stojące w komisie często powoduje wypadki/kolizje?

 Licz zarejestrowane.

Pomijasz również fakt znaczącego spadku prędkości pojazdów ze względu na korki. To również winno spowodować spadek liczby wypadków..

 A masz jakieś dane, które to potwierdzają i mają rozbicie na miasto/trase?

..jadą na lawetach na rajdy terenowe czy oldtimerów (również sporo znam takich osób). Nie uczestniczą w ruchu publicznym. Uważasz, że one również powodują wypadki?

 To są śladowe przypadki przy ogólnej liczbie aut.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-07 16:57:17
Autor: kpt
cztery <raz@dwa.trzy> napisał(a):

> to moze tutaj?
> http://www.pzm.pl/Jazda_na_swiatlach

I cos sie nie zgadza ?

nie, no pewnie. najpierw swiatlomaniacy krzycza ze swiatlofoby sobie sami
powymyslali spadek wypadkow o 20%, zadaja dowodow. jak jest dowod ze to its to
wymyslil, to trzeba znalezc inna linie obrony swojej tezy co? czyli gdyby nie
swiatla, to teraz bylby wzrost wypadkow o 20%...

Data: 2009-07-07 19:47:42
Autor: 'Tom N'
kpt w <news:h2vupd$ane$1inews.gazeta.pl>:

[...]

Bo taka jest prawda.

zadaja dowodow. jak jest dowod ze to its to
wymyslil,

ITS? Gdzie? W relacji dziennikarzyny, która szybko stało sie prawdą
objawiona światłofobów?

Nie bez powodu pytałem o źródło, o metodykę obliczeń... Jakoś światłofoby
nie potrafią podać. Bo ani redachtór ani ITS ani sejm źródłem nie jest

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-07-08 04:48:26
Autor: kpt
'Tom N' napisał(a):
> swiatlofoby sobie sami powymyslali spadek wypadkow o 20%

Bo taka jest prawda.

to swiatlomaniacy wymyslili, miales przyklad powyzej

ITS? Gdzie? W relacji dziennikarzyny, która szybko stało sie prawdą
objawiona światłofobów?

widzisz, bo to byl tylko tami wymysl swiatlomaniakow, a jakich opracowan sie
spodziewales- z dwoch swiatow rownoleglych- swiatlomaniakow i swiatlofobow?
wymyslili sobie 20%, podali swoje stanowisko opini publicznej i tak sie utarlo.

Nie bez powodu pytałem o źródło, o metodykę obliczeń... Jakoś światłofoby
nie potrafią podać. Bo ani redachtór ani ITS ani sejm źródłem nie jest

patrz wyzej. to swiatlomaniacy nie potrafili poprzec swojej tezy majacej
zbawic swiat. a przynajmniej 20% swiata ;)

Data: 2009-07-08 11:38:55
Autor: neelix

Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:090707.194743.pms.1502int.dyndns.org.invalid...
[...]

Przestań, bo zmienię  zdanie o Tobie.

[...]

To po jaką cholerę są media skoro one same sobie wymyślają i co to jest ten ITS, by otwierać dzioba. Ale sondaże POlityczne w tych mediach to już są prawdziwe, prawda?

neelix

Data: 2009-07-08 11:35:44
Autor: neelix

Użytkownik "kpt " <kapitanmo@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2vupd$ane$1inews.gazeta.pl...

> [...]

wymyslil, to trzeba znalezc inna linie obrony swojej tezy co? czyli gdyby nie
swiatla, to teraz bylby wzrost wypadkow o 20%...

Zwalanie na innych i palenie kota to znana metoda tylko nieskuteczna.

neelix

Data: 2009-07-06 19:15:59
Autor: neelix

Użytkownik "cztery" <raztrzy@dwa> napisał w wiadomości news:4a521741$1news.home.net.pl...
[...]

ITS, Policja, ue.

[...]

Mnie interesuje obiecany spadek. Robisz za adwokata, bo oni jakoś tematu nie kontynuują. Poprzestali na popelinie.
neelix

Data: 2009-07-06 19:51:02
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 6 Jul 2009 19:15:59 +0200, neelix napisał(a):

Skad wziales 20% ? Mozesz podac jakies zrodla obiecujace spadek liczby wypadkow o 20% ?

ITS, Policja, ue.

 A konkrety?

Mnie interesuje obiecany spadek. Robisz za adwokata, bo oni jakoś tematu nie kontynuują. Poprzestali na popelinie.

 Ktoś cię kiedyś nauczył, że dodawanie jest przemienne?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-07 12:36:22
Autor: neelix

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:joimqb2fg6j5.pd7e15rl2s5j.dlg40tude.net...
[...]

Zacznij szukać. Mnie się nawet w kompie nie chce szperać.

Mnie interesuje obiecany spadek. Robisz za adwokata, bo oni jakoś tematu nie
kontynuują. Poprzestali na popelinie.

Ktoś cię kiedyś nauczył, że dodawanie jest przemienne?

A co to ma do rzeczy?
neelix

Data: 2009-07-07 15:58:54
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 7 Jul 2009 12:36:22 +0200, neelix napisał(a):

[...]

 Ale to ty chcesz nam coś udowodnić. Więc możesz już zaczynać szukać.

Ktoś cię kiedyś nauczył, że dodawanie jest przemienne?

A co to ma do rzeczy?

 To może tak:

 A + B = C => A = C - B

 Czy jeszcze prościej muszę?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-07 17:05:44
Autor: 'Tom N'
Borys Pogoreło w <news:1rb3ayzvls72e$.epfmkvwftdsa$.dlg40tude.net>:

[...]

Ja raz dwa znalazłem to:
<http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/msg/197dbc05b7ba2648>

Maj 2006, autor neelix...
<q>
http://www.prawojazdy.com.pl/eredakcja/index.php?akc=czytaj&id_artyku...
dla chcących poekscytowac się wiecznie żywym tematem światem polecam artykuł.

"Ze wstępnych badań przeprowadzonych przez ITS wynika, że w Polsce, mimo braku obowiązku, świateł mijania w dzień w okresie od marca do września dla poprawy własnego bezpieczeństwa używa 75% kierowców samochodów osobowych w słoneczny dzień, a w dzień pochmurny ponad 80% kierowców. Dzięki włączonym reflektorom nawet w słoneczny dzień samochód jest widoczny z większej odległości. Latwiej oszacować prędkość auta. " Pieprzą takie głupoty i łżą, że aż ręce opadają. Taka sama bezczelna i perfidna propaganda jak przed unijną aneksją. Też łgali i robili ludziom wodę z mózgu. Te ich procenty to pochodzą chyba z wypijanego alkoholu. Za dużo piją i widocznie im się skumulowały. Dopiero niedawno w TVP podali, że średnio świeci 25% kierowców i ja właśnie ten wynik na podstawie wieloletnich obserwacji potwierdzam.
</q>

Czyli może i w TVP cos mówili o 25% tylko, że nie o świecących, tylko o nie
świecących...

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-07-07 20:00:03
Autor: Artur Maśląg
Raport dla światłofobów -światł a nie zabijają
'Tom N' pisze:
(...)
Czyli może i w TVP cos mówili o 25% tylko, że nie o świecących, tylko o nie
świecących...

Dla Neelixowa & Co. najwyraźniej nie ma znaczenia czego te 25% tyczyło.
Pasowało 25%, więc TVP podała wiarygodne dane :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-07-08 11:32:20
Autor: neelix
Raport dla światłofobów -światła nie zabi jają

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:h302f9$nka$3inews.gazeta.pl...
'Tom N' pisze:
(...)
[...]

Jeśli to co podali odzwierciedla to co widziałem to nie próbuj palić kota. Tak jest TVP niechcący podała niewygodną dal ITSu prawdę. Mogli sprostować. Nie trudno było wyłapać taką rodzynkę, taki prezent dla normalnych w maglu propagandy.

neelix

Data: 2009-07-08 11:29:53
Autor: neelix

Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:090707.170545.pms.1498int.dyndns.org.invalid...
[...]

No i komentarz jest nadal aktualny.

[...]

Bo TVP kłamie. Prawdę mówi tylko TVN i GW. :-) No to sobie odszukaj ową audycję i posłuchaj. To co podali odzwierciedlało moje obserwacje - 2/10 świeciło, 8/10 nie świeciło więc trzeba było wziąć 80% za mordę i zmusić. Czasem było 3/10 więc 25% świecących było do przyjęcia.

neelix

Data: 2009-07-08 11:24:14
Autor: neelix

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:1rb3ayzvls72e$.epfmkvwftdsa$.dlg40tude.net...
[...]

Tylo Ci się tak wydawało. Nie mam zamiaru nikogo przekonywac i czegokolwiek udowadniać. W tej materii na pewno nie. Przecież doskonale wiesz, że światłomaniaków nie da sie niczym przekonać.

Ktoś cię kiedyś nauczył, że dodawanie jest przemienne?

A co to ma do rzeczy?

To może tak:

A + B = C => A = C - B

Czy jeszcze prościej muszę?

A ja już myślałem, że skoro A+B=C to B+A=C. A co to ma do rzeczy? Daj spokój.
neelix

Data: 2009-07-06 16:55:19
Autor: neelix

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:xfie1u3t6xrm.dlglepper.institute.com...
[...]

Oni najgłośniej darli gęby i najbardziej manipulowali. ITS, a z nimi policja więc POsły zgłupiały pod naciskami.
neelix

Data: 2009-07-06 17:25:57
Autor: cztery
Raport dla światłofobów -światła nie zabi jają
więc POsły

Co znaczy maniera pisania duzymi literami PO w wyrazach ?
Dostaliscie w mlodziezowce PiSu takie wytyczne czy cos ? Nie za bardzo lapie...

Data: 2009-07-06 19:20:08
Autor: neelix

Użytkownik "cztery" <raztrzy@dwa> napisał w wiadomości news:4a52178a$1news.home.net.pl...
więc POsły

Co znaczy maniera pisania duzymi literami PO w wyrazach ?
Dostaliscie w mlodziezowce PiSu takie wytyczne czy cos ? Nie za bardzo lapie...

Bo Ty niekumaty jesteś. Szkoda mi na nich klawiatury i piszę skrótem myślowym zrozumiałym dla inteligentnych ludzi. Nie powinno to dziwić, a jak dziwi to sam sobie odpowiedz dlaczego.

neelix

Data: 2009-07-06 20:27:26
Autor: DoQ
Waldek Godel pisze:

[...]

LOL uczepiles sie tych 20-30% i powtarzasz jak mantre, czyzby brak argumentow? Bo ze ofiar smiertelnych wyraznie ubylo to chyba nie zaprzeczysz?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-07-06 19:35:19
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 06 Jul 2009 20:27:26 +0200, DoQ napisał(a):

LOL uczepiles sie tych 20-30% i powtarzasz jak mantre, czyzby brak argumentow? Bo ze ofiar smiertelnych wyraznie ubylo to chyba nie zaprzeczysz?

Najpierw wzrosło, później ubyło.  Nikt nigdy nie wykazał, że to światła.
Równie dobrze może to być wpływ wymiany poldolotów i kaszli na znacznie
młodsze i bezpieczniejsze auta zachodnie (nawet jeżeli klepane z
przystanków).
Ostatnie raporty mówiły o znacznym wzroście liczby wypadków z udzialem
pieszych co było wcześniej do przewidzenia.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-06 21:09:22
Autor: 'Tom N'
Waldek Godel w <news:18gz0o24llmtf$.dlglepper.institute.com>:

[...]

                                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Ostatnie raporty mówiły o znacznym wzroście liczby wypadków z udzialem
pieszych co było wcześniej do przewidzenia.

I masz dowody, że to właśnie światła, czy tak sobie popierdujesz tylko?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-07-06 21:33:11
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 6 Jul 2009 21:09:22 +0200, 'Tom N' napisał(a):

czy tak sobie popierdujesz tylko?

Nieee... wtedy ty nie miałbyś co tu robic

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-06 22:38:35
Autor: 'Tom N'
Waldek Godel w <news:sf2a5ayxy328.dlglepper.institute.com>:

Dnia Mon, 6 Jul 2009 21:09:22 +0200, 'Tom N' napisał(a):
czy tak sobie popierdujesz tylko?
Nieee... wtedy ty nie miałbyś co tu robic

Dzięki. Karmienie zwierzątek, to moja pasja.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-07-06 12:46:00
Autor: pondo
Raport dla światłofobów -światła nie zabijają

Kilkadziesiąt ofiar śmiertelnych mniej to nie spadek?
Kilkadziesiąt to aż nadto żeby żałobę narodową powołać.

w który miejscu masz mniej bo pani magister podaje więcej o 4 i 9%?
w kolejnym kroku proponuje wszystkim na dach sygnały błyskowe i dźwiękowe i
wprowadzić poprzedzającego piechura z chorągiewko, tym razem na pewno spadnie o 35%

GP

Data: 2009-07-06 12:52:28
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 06 Jul 2009 12:46:00 +0200, pondo@interia.pl napisał(a):

[...]

 Marni jesteście w tym wątku. Ledwo 10 postów i już jest pitolenie o red
flag act. Postuluję wprowadzenie Żarówkowego Prawa Godwina.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-06 21:52:20
Autor: J.F.
Raport dla œwiatłofobów -œwiatła nie zabijajš
On Mon, 06 Jul 2009 12:33:49 +0200,  DoQ wrote:
Waldek Godel pisze:
Bankowo to ITS a nie światłofoby manipuluja danymi.
O ile pamiętam, to prognozy spadku wypadkowości (te co mówiły o 20% w dół)
pochodziły własnie z ITS.

Kilkadziesiąt ofiar śmiertelnych mniej to nie spadek?

Owszem. Tylko ze bylo kilkadziesiat wiecej.
A to jest chyba wzrost ?
Kilkadziesiąt to aż nadto żeby żałobę narodową powołać.

Co kwartal :-)

J.

Data: 2009-07-06 12:50:40
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 06 Jul 2009 12:10:20 +0200, GP napisał(a):

kłamiąc i manipulując danymi, dwa przykłady, twierdza (z obserwacji :) buhahaah
chyba pani magister) ze przed wprowadzeniem zmian 75% samochodów osobowych
jeździło na światłach, z moich wynika ze mniej niż 10%,

 Mieszkasz w jakimś zagłębiu światłofobów? Współczuję. Ja raczej
potwierdzam wersję ITS.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-06 12:52:58
Autor: jerzu
Raport dla światłof obów -światła nie zabijają
On Mon, 6 Jul 2009 12:50:40 +0200, Borys Pogoreło
<borys@pl.edu.leszno> wrote:

Mieszkasz w jakimś zagłębiu światłofobów? Współczuję. Ja raczej
potwierdzam wersję ITS.

Ta wersja "75% samochodów osobowych bez świateł" to ulubiony tekst
światłofobów. Tylko cięzki do udowodnienia przez nich samych.

Fiat Panda 1.1 55KM `06 -> Emperor Kenji+Sirio ML145

Data: 2009-07-06 19:23:49
Autor: neelix

<borys@pl.edu.leszno> wrote:

[...]

No to sobie odszukaj wydanie albo Wiadomości, albo TVPinfo z tamtego okresu propagandy. Na całą Polskę dziennikarka powiedziała o 25% świecących w skali kraju. To OIDP Wiadomości.

neelix

Data: 2009-07-06 19:57:30
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 6 Jul 2009 19:23:49 +0200, neelix napisał(a):

No to sobie odszukaj wydanie albo Wiadomości, albo TVPinfo z tamtego okresu propagandy. Na całą Polskę dziennikarka powiedziała o 25% świecących w skali kraju. To OIDP Wiadomości.

"A co to są dowody? Spreparowane liczby na użytek manipulującego? Ty mnie
nie rozśmieszaj i sam się nie ośmieszaj. W Polsce nie ma obiektywnych
danych w żadnej materii."

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-07 12:44:06
Autor: neelix

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:17zdmn0r2ec8j.xrcozhw8m2qs.dlg40tude.net...
[...]

Tylko trzeba zobaczyć cały kontekst. To była propaganda za światłami więc zero manipulacji. Te 25% niestety był nożem wbitym w plecy światłomaniaków. To była wpadka mediów.

neelix

Data: 2009-07-07 16:00:11
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 7 Jul 2009 12:44:06 +0200, neelix napisał(a):

[...]

 Czyli jak liczby pasują do twojej teorii, to nagle statystyki stają się
godne zaufania, hipokryto?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-08 11:45:32
Autor: neelix

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:1kr93e8ghbo4d$.oagsmte6f8xi$.dlg40tude.net...
[...]

Liczby pasują do moich obserwacji. Jakie znowu statystyki i co one mnie obchodzą? Fakty, a statystyka to dwa różne bieguny. Świeciło w skali kraju 25% więc 75% zmusili i taka jest prawda.

neelix

Data: 2009-07-08 13:41:09
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 8 Jul 2009 11:45:32 +0200, neelix napisał(a):

[...]

 Gratuluję zatem szeroko zakrojonych analiz i obserwacji, którymi objąłeś
obszar całego kraju. Musiało to sporo kosztować.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-08 18:57:42
Autor: neelix

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:xrj05nhrhj88.8bt776edf116$.dlg40tude.net...
[...]

Polegam na własnych obserwacjach i na publicznej TVP. Ja stwierdziłem lokalnie, tv publiczna - całościowo.
neelix

Data: 2009-07-06 20:07:38
Autor: jerzu
On Mon, 6 Jul 2009 19:23:49 +0200, "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote:

No to sobie odszukaj wydanie albo Wiadomości, albo TVPinfo z tamtego okresu propagandy. Na całą Polskę dziennikarka powiedziała o 25% świecących w skali kraju. To OIDP Wiadomości.

Szukaj.

Fiat Panda 1.1 55KM `06 -> Emperor Kenji+Sirio ML145

Data: 2009-07-07 12:44:49
Autor: neelix

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4bf45515gvl8v0l4pqnbauk8aqrhrstllh4ax.com...
[...]

Hihihi. A niby po co? To wy nie wiecie. Ja wiem.
neelix

Data: 2009-07-07 14:18:37
Autor: jerzu
On Tue, 7 Jul 2009 12:44:49 +0200, "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote:

Hihihi. A niby po co? To wy nie wiecie. Ja wiem.

Skoro wiesz, to to udowodnij.

Fiat Panda 1.1 55KM `06 -> Emperor Kenji+Sirio ML145

Data: 2009-07-07 15:46:09
Autor: neelix

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:68f655tkv9e0tamuevng52iqnc7acst2an4ax.com...
On Tue, 7 Jul 2009 12:44:49 +0200, "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote:

Hihihi. A niby po co? To wy nie wiecie. Ja wiem.

Skoro wiesz, to to udowodnij.

A po co? No powiedz, po co mam komukolwiek cokolwiek udowadniać? Albo wierzysz albo nie i wcale mnie nie obchodzi co zrobisz. :-)
neelix

Data: 2009-07-06 13:52:35
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Raport dla światłofobów -światł a nie zabijają
Borys Pogoreło pisze:
(...)
 Mieszkasz w jakimś zagłębiu światłofobów? Współczuję. Ja raczej
potwierdzam wersję ITS.

Ja też - przypomnij sobie wersję neelixową sprzed ~roku (albo więcej).
Też twierdził że byli to nieliczni świecący (10%) i nawet jakieś filmy
podobno kręcił, które miały to udowodnić (istnieje możliwość, ze moja
pamięć trochę zawodzi i te filmy kto inny miał prezentować).
Ta wersja o 10% ma się nijak do rzeczywistości, ale napiszą oczywiście
coś przeciwnego.

Data: 2009-07-06 14:16:09
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 06 Jul 2009 13:52:35 +0200, Artur 'futrzak' Maśląg napisał(a):

[...]

 Faktycznie, padały wtedy groźby kręcenia filmów, ale też nie pamiętam co
chcieli przez to udowodnić. Ja wtedy się nawet zastanawiałem czy też nie
nakręcić takiego filmu, bo nóż się w kieszeniu otwierał przy czytaniu tego.

 Choć wtedy by pewnie uznali, że jestem w zmowie z jadącymi z naprzeciwka
;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-06 19:27:37
Autor: neelix
Raport dla światłofobów -światła nie zabi jają

Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:h2soh3$jqb$1inews.gazeta.pl...
Borys Pogoreło pisze:
(...)
[...]

No i widzisz jak się mylisz? Filmy to nie ja. Ja mówiłem o 2 na 10-ciu, chociaż nie przeczę, że 10% też występowało i czasem 30%. Wiadomość w TVP o 25% była bardzo prawdopodobna, bo potwierdzały to moje obserwacje.

neelix

Data: 2009-07-06 19:38:20
Autor: 'Tom N'
neelix w <news:h2tcom$ome$1nemesis.news.neostrada.pl>:

Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:h2soh3$jqb$1inews.gazeta.pl...
Borys Pogoreło pisze:
(...)
[...]

I wtedy nagrałem film, ty stwierdziłeś, że to jakaś manipulacja, bo ty tylu
nigdy nie widziałeś (albo jakoś tak)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-07-06 20:22:11
Autor: DoQ
'Tom N' pisze:

I wtedy nagrałem film, ty stwierdziłeś, że to jakaś manipulacja, bo ty tylu
nigdy nie widziałeś (albo jakoś tak)

Ja z kolei wrzucałem zdjecia z Sobieskiego, gdzie wiekszosc jechala z wlaczonymi swiatlami mijania (poza sezonem oczywiscie), tez twierdzil ze to manipulacja, a nawet fotomontaz:)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-07-07 12:47:28
Autor: neelix

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:h2tfuv$sbq$1nemesis.news.neostrada.pl...
'Tom N' pisze:

[...]

Pierdziel bąka, a on brzdąka. Z tobą to ja już dawno nie dyskutuję za chamskie odzywki. Nic się nie zmieniłeś i nie powinienem odpowiadać.
neelix

Data: 2009-07-07 12:46:05
Autor: neelix

Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:090706.193820.pms.1485int.dyndns.org.invalid...
neelix w <news:h2tcom$ome$1nemesis.news.neostrada.pl>:

Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w
wiadomości news:h2soh3$jqb$1inews.gazeta.pl...
Borys Pogoreło pisze:
(...)
[...]

Gdzie nagrałeś? Na Marszałkowskiej w tak po...banym mieście jak W-wa? Nie pamiętam gdzie bo to było bez znaczenia.

neelix

Data: 2009-07-06 19:46:46
Autor: Artur Maśląg
Raport dla światłofobów -światł a nie zabijają
neelix pisze:
(...)
No i widzisz jak się mylisz?

Cóż, musiałbyś to jakoś udowodnić, ale póki co to nawet nie
potrafisz podać materiałów na które się powołujesz.

Filmy to nie ja.

A to jakaś różnica, który ze światfobów to obiecywał? Napisałem
zresztą, że niekoniecznie miałeś być ich autorem. Problem w tym,
że takowe udowadniające Twoją wersję rzeczywistości się nie
pojawiły, natomiast były takie, które potwierdzały sytuację wręcz
odwrotną niż Ty twierdzisz.

Ja mówiłem o 2 na 10-ciu, chociaż nie przeczę, że 10% też występowało i czasem 30%. Wiadomość w TVP o 25% była bardzo prawdopodobna, bo potwierdzały to moje obserwacje.

LOL - mówić i pisać to możesz dużo, problem w tym, że musiałbyś te
rewelacje jakoś udokumentować :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-07-06 19:52:33
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 06 Jul 2009 19:46:46 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

[...]

 Przecież udokumentował - kiedyś jakaś dziennikarka palnęła "25%" i
klękajcie narody.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-06 20:39:10
Autor: złoty
Borys Pogoreło pisze:
[...]

...relacja z konferencji ITS zamieszczona (w tak ukochanym i uznawanym za autorytet :) ) Auto-Świecie 24/06:

"Podczas konferencji ITS przytoczono dane, z których wynika, że stosowanie świateł mijania w dzień zmniejsza liczbę wypadków z udziałem co najmniej dwóch pojazdów o 5-15 proc. Obowiązek jazdy na światłach zmniejsza także liczbę wypadków u udziałem motocykli o 32 proc. (choć motocykliści zwykle i tak używają w dzień świateł i to nawet drogowych).
W raporcie "Impact Assessment Road Safety Action Program" wykonanym dla Komisji Europejskiej DG TREN w 2005 roku przez holenderski Instytut Badań Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego SWOV oszacowano, że używanie świateł w dzień przez cały rok powinno doprowadzić do spadku liczby zabitych w wypadkach "podwójnych" w dzień o 20 proc., a ogółu zabitych o 7 proc. "

...czy ktoś ma jeszcze jakieś pytania?

pzdr
A.

Data: 2009-07-06 20:49:54
Autor: 'Tom N'
złoty w <news:h2tft2$em$1inews.gazeta.pl>:

Borys Pogoreło pisze:
[...]

Tak, ma.

Czy liczba wypadków z udziałem dwóch pojazdów nie zmniejszyła się o 5-15%
Czy badania SWOV odnosiły sie do polskich warunków, czyli do dodatkowego
obowiązku jazdy z włączonymi mijania pomiędzy 1 marca i 30 września, czy do
jazdy przez cały rok?
Czy badania SWOV uwzględniały % jeżdżących z włączonymi światłami mijania
bez nakazu?

I pytanie podsumowujące: Dlaczego światłofoby nie potrafią przedstawić rzetelnych dowodów na swoje
20%, tylko ciągle powołują się na "20% zasłyszane w maglu"?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-07-06 21:05:45
Autor: złoty

Borys Pogoreło pisze:
[...]

Rodzaj wypadku Liczba zabitych

Ogółem Dzień Noc, zmrok, świt
Wszystkie wypadki
Cały 2006 5243 2566 2677
Cały 2007 5583 2675 2908
Zmiany ilościowe 2007-2006 340 109 231
Zmiany % 2007/2006 6% 4% 9%
Wszystkie wypadki PRZED i PO
PRZED maj-wrzesień 2006 2375 1496 879
PO maj-wrzesień 2007 2448 1503 945
Zmiany ilościowe 2007-2006 73 7 66
Zmiany % 2007/2006 3% 0,5% 8%
Zderzenia pojazdów
PRZED maj-wrzesień 2006 1057 804 253
PO maj-wrzesień 2007 1043 757 286
Zmiany ilościowe 2007-2006 -14 -47 33
Zmiany % 2007/2006 -1% -6% 13%

(Źródło danych: KG Policji baza SEWiK)

odpowiedź brzmi: NIE!

Czy badania SWOV odnosiły sie do polskich warunków, czyli do dodatkowego
obowiązku jazdy z włączonymi mijania pomiędzy 1 marca i 30 września, czy do
jazdy przez cały rok?

...skoro powoływał się na nie ITS to chyba tak. Sugerujesz, że podpierał się lipnymi danymi by przeforsować swoje pomysły? ;)

Czy badania SWOV uwzględniały % jeżdżących z włączonymi światłami mijania
bez nakazu?

...muisz sobie poszukać.

I pytanie podsumowujące: Dlaczego światłofoby nie potrafią przedstawić rzetelnych dowodów na swoje
20%, tylko ciągle powołują się na "20% zasłyszane w maglu"?

hmm..jeżeli its jest maglem..no to faktycznie.

pzdr
A.

Data: 2009-07-06 21:28:37
Autor: 'Tom N'
złoty w <news:h2theu$493$3inews.gazeta.pl>:

'Tom N' pisze:
[...]

Co mi tu pokazujesz liczby 2007/2006, skoro mowa o konferencji z 2006?
[...]

Czyli nie masz pewności i nie wiesz jakie były podstawy wyliczenia 5-15% (a
nie 20%)

Czy badania SWOV uwzględniały % jeżdżących z włączonymi światłami mijania
bez nakazu?
..muisz sobie poszukać.

Nie muszę -- niech szuka ten, który twierdzi, że 20%. Nie pokaże to patrz
sygnatura ;P

I pytanie podsumowujące: Dlaczego światłofoby nie potrafią przedstawić rzetelnych dowodów na swoje
20%, tylko ciągle powołują się na "20% zasłyszane w maglu"?
hmm..jeżeli its jest maglem..no to faktycznie.

ITS, czy dziennikarz, który nie zrozumiał o czym do niego mówią, nie
potrafił dopytać -- co nie jest ewenementem ;O

No ale skoro tak twierdzisz to pewnie masz dostęp bezpośrednio do źródła w
ITS -- przedstaw, albo zamilcz ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-07-06 21:53:29
Autor: złoty
'Tom N' pisze:

> Co mi tu pokazujesz liczby 2007/2006, skoro mowa o konferencji z 2006?

...konferencja (i zapowiedzi) była w 2006r i podaję ci "jak to się ma do rzeczywistości" z następnego roku. Czego nie rozumiesz? Może dane z KG Policji Ci nie pasują? Policja jest w zmowie ze światłofobami? :)))))

> Czyli nie masz pewności i nie wiesz jakie były podstawy wyliczenia 5-15% (a
> nie 20%)

...skoro powoływał się na nie ITS..to mam. W końcu..nie wierzysz ITS?..no wiesz? Światłofob jesteś czy jak? ;)

> Nie muszę -- niech szuka ten, który twierdzi, że 20%. Nie pokaże to patrz
> sygnatura ;P

ja ..pokazałem. Ty - nie pokazałeś nic. Na razie 1:0 dla mnie :)

> ITS, czy dziennikarz, który nie zrozumiał o czym do niego mówią,

...dziennikarz przytoczył wypowiedź przedstawicieli ITS z konferencji. On nawet nie musi ich rozumieć. Może je przepisać z dyktafonu :)

> No ale skoro tak twierdzisz to pewnie masz dostęp bezpośrednio do źródła w
> ITS -- przedstaw, albo zamilcz ;-)

...ja - przedstawiłem relację z tej konferencji. Ty jak do tej pory tylko popierdujesz (to chyba Twoje słowa?), że było inaczej. Pokaż, że to nieprawda albo..zamilcz :)

pzdr
A.

Data: 2009-07-06 22:03:53
Autor: 'Tom N'
złoty w <news:h2tk0s$j5q$1inews.gazeta.pl>:

'Tom N' pisze:
Co mi tu pokazujesz liczby 2007/2006, skoro mowa o konferencji z 2006?
..konferencja (i zapowiedzi) była w 2006r i podaję ci "jak to się ma do rzeczywistości" z następnego roku. Czego nie rozumiesz?

Rzeczywistość z następnego roku w 2006 była wtedy juz znana? Gdxie takie
szklane kule sprzedają?

[...]

Mój stosunek do świateł do rzetelności przekazu dziennikarza, który nie
podał szczegółów ma się nijak

[...]
..dziennikarz przytoczył wypowiedź na konferencji przedstawicieli ITS. Ona nawet nie musi ich rozumieć. Może je przepisać z dyktafonu :)
[...]

I tym ostatnim zdaniem wykazujesz, że magiel rządzi sie swoimi prawami... A może to nie magiel tylko targ przekupek...?
Ja nigdzie nie twierdziłem, że było inaczej, tylko nie znajduję przesłanek,
ze było tak, jak twierdzą oświetleni.

I nie mam zamiaru niczego wykazywać, nie mam zamiaru polemizować z
powtarzanymi, gdzieś zasłyszanymi/przeczytanymi opiniami -- mogę dyskutować
na podstawie danych źródłowych, których do teraz nie potrafi żaden ze
światłofobów zaprezentować.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-07-06 22:18:15
Autor: złoty
'Tom N' pisze:

I nie mam zamiaru niczego wykazywać, nie mam zamiaru polemizować z

...łyso Ci, że wyszedłeś na łosia? :) No cóż.. nie przejmuj się, takich, którzy uwierzyli w magiczną moc świateł 24/24 było więcej.
Ale nie przejmuj się - nie wierzę, by Donek i koledzy przyznali się, iż się wygłupili i nie sądzę, by wycofali się z tego przepisu. Będziemy świecić dalej..
EOT z mojej strony.

pzdr
A.

Data: 2009-07-06 22:22:43
Autor: 'Tom N'
złoty w <news:h2tlmu$r7m$1inews.gazeta.pl>:

'Tom N' pisze:

I nie mam zamiaru niczego wykazywać, nie mam zamiaru polemizować z

..łyso Ci, że wyszedłeś na łosia? :) No cóż.. nie przejmuj się, takich, którzy uwierzyli w magiczną moc świateł 24/24 było więcej.

Ale Cię ktoś oszukał. A nie to Ty sie sam oszukukałeś.

EOT z mojej strony.

Rzekłeś.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-07-07 09:13:46
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
złoty pisze:
'Tom N' pisze:

I nie mam zamiaru niczego wykazywać, nie mam zamiaru polemizować z

..łyso Ci, że wyszedłeś na łosia? :) No cóż.. nie przejmuj się, takich, którzy uwierzyli w magiczną moc świateł 24/24 było więcej.

Cóż, nie po raz pierwszy widać, ze wierzysz w swe imaginacje, a na
fakty jesteś ślepy - pewnie na wszelki wypadek. Magiczna moc świateł
powstała w umysłach światłofobów (paradoksalnie), a wiarę w nią
przypisują oczywiście ludziom jeżdżącym na światłach. Typowy model
zachowań.

Ale nie przejmuj się - nie wierzę, by Donek i koledzy przyznali się, iż się wygłupili i nie sądzę, by wycofali się z tego przepisu. Będziemy świecić dalej..

Tak to łoś się rakiem wycofał z dyskusji, którego jedynym wiarygodnym
źródłem rewelacji było przedstawienie relacji z konferencji

EOT z mojej strony.

Bez żalu.

Data: 2009-07-07 13:03:51
Autor: Hinek
[...]

Przeciez NIE MA zadnego wierygodnego zrodla. Wielokrotnie to powtarzales.
A tu taka niespodzianka. Musisz bardziej uwazac na to co piszesz..

--
Hinek

Data: 2009-07-07 13:51:43
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Hinek pisze:

[...]

Masz rację - relacja z konferencji wiarygodnym źródłem. Tak :)

A tu taka niespodzianka.

Nie ma żadnych niespodzianek - nadal się motacie.

> Musisz bardziej uwazac na to co piszesz..

Bynajmniej.

Data: 2009-07-08 11:59:23
Autor: neelix

Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:h2usjb$ljs$1inews.gazeta.pl...
Tak to łoś się rakiem wycofał z dyskusji, którego jedynym wiarygodnym
źródłem rewelacji było przedstawienie relacji z konferencji

Relacja z konferencji awangardy tego debilizmu jakim jest świecenie w dzień to prezent dla światłofobów i głaz do ogródka światłomaniaków! Oby więcej takich prezentów! Te 25% świecących w TVP to kolejny prezent! No i powinno być wam łyso i to bardzo.
neelix

Data: 2009-07-08 11:56:21
Autor: neelix

Użytkownik "złoty" <mcart@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h2tlmu$r7m$1inews.gazeta.pl...
'Tom N' pisze:

[...]

10 lat potrzebowali by zrobić z nas debili. Aż 10 lat!!! Teraz by to odwrócić potrzeba przynajmniej następne 10!!! Postaram się dotrzeć do posła(znam go osobiście, ale późno wraca) i spróbuję wywrzeć nacisk. Może temat wróci. PO obiecała przeprowadzić analizę, ale tylko idiota wierzy PO. Oni myślą już o następnych wyborach.

neelix

Data: 2009-07-08 11:52:30
Autor: neelix

'Tom N' pisze:
[...]

Nie załamuj. Prognozy jak zawsze poszły się pieprzyć. Takie trudne?
neelix

Data: 2009-07-06 22:05:55
Autor: cztery
[...]

O ile WZROSLA liczba samochodow w ciagu roku w Polsce ?
Jesli liczba samochodow w Polsce SPADLA o 1%, 6%, 13% to rzeczywiscie jazda na swiatlach nie spowodowala poprawy BRD.

Data: 2009-07-06 22:21:47
Autor: złoty
cztery pisze:

O ile WZROSLA liczba samochodow w ciagu roku w Polsce ?

...brak wzoru umożliwiającego udowodnienie ścisłej korelacji pomiędzy liczbą samochodów a liczbą wypadków. Zwłaszcza gdy korki rosną oraz coraz więcej osób ma po kilka aut oraz stare (mniej bezpieczne) samochody trafiają do komisów czekając miesiącami na nowych właścicieli.

pzdr
A.

Data: 2009-07-08 12:00:49
Autor: neelix

Użytkownik "cztery" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4a52592a$1news.home.net.pl...
[...]

Nie ma to nic do rzeczy.
neelix

Data: 2009-07-08 13:44:29
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 8 Jul 2009 12:00:49 +0200, neelix napisał(a):

O ile WZROSLA liczba samochodow w ciagu roku w Polsce ?
Jesli liczba samochodow w Polsce SPADLA o 1%, 6%, 13% to rzeczywiscie jazda na swiatlach nie spowodowala poprawy BRD.

Nie ma to nic do rzeczy.

 Skup się: A + B = C => A = C - B

 Albo inaczej: mamy 10 neelixów (odpukać), w tym 5 światłofobów. Rozmnożyli
się, mamy 15 neelixów (broń nas panie), w tym dalej 5 światłofobów. Czy
według twojej teorii liczba światłofobów wzrosła?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-08 19:54:58
Autor: neelix

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:1fh0rebl93tyl$.pq54kdafzk68.dlg40tude.net...
[...]

Jest tylko dwóch neelixów. Znowu jesteś daleko od rzeczywistości. :-)
neelix

Data: 2009-07-09 11:00:14
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 8 Jul 2009 19:54:58 +0200, neelix napisał(a):

[...]

 Nie umiesz odpowiedzieć na moje pytanie czy nie umiesz trollować?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-09 17:00:00
Autor: neelix

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:6b7fhrnfdh9x.xkrj6zl7j5lf$.dlg40tude.net...
[...]

A o co pytałeś? :-)
neelix

Data: 2009-07-08 11:49:23
Autor: neelix

Borys Pogoreło pisze:
[...]

Wystąp z pytaniem do ITSu, bo oni jakoś znacząco milczą w tej kwestii.

I pytanie podsumowujące:
Dlaczego światłofoby nie potrafią przedstawić rzetelnych dowodów na swoje
20%, tylko ciągle powołują się na "20% zasłyszane w maglu"?

Czy do Ciebie nadal nie dociera, że te 20% to liczba kłamliwej propagandy manipulującej instytucji i przeciwnicy nie mają nic do przedstawiania????? Powinien ukazać się rzetelny raport, tylko najlepiej już nie ITSu i nie policji, bo są niewiarygodni.

neelix

Data: 2009-07-08 13:41:52
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 8 Jul 2009 11:49:23 +0200, neelix napisał(a):

[...]

 Każdy raport, który nie potwierdza twoich urojeń uznasz za niewiarygodny.
Więc po co?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-08 19:58:02
Autor: neelix

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:b0o50qsa8wyw$.1nhr7dxyv3yg7$.dlg40tude.net...
[...]

Bo u nas w 99,99% takich informacji łżą jak psy. Wszystko to czyjś interes i kit wymagający propagandy i ciemnego luda. Nie widzę wiarygodnej i wolnej od nacisku instytucji.

neelix

Data: 2009-07-09 11:01:21
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 8 Jul 2009 19:58:02 +0200, neelix napisał(a):

Bo u nas w 99,99% takich informacji łżą jak psy. Wszystko to czyjś interes i kit wymagający propagandy i ciemnego luda. Nie widzę wiarygodnej i wolnej od nacisku instytucji.

 Rozumiem, że tym 0.01% jest obecnie TVP, bo podali te 25%? :>

 No tak, sanktuarium wolności i braku nacisku (;

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-09 17:01:36
Autor: neelix

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:xsje15oia72d$.p54ofsf7ehoo$.dlg40tude.net...
[...]

TVP jeszcze w miarę obiektywna. Nie jest tak uPOlityczniona.
neelix

Data: 2009-07-06 20:55:35
Autor: złoty
złoty pisze:
Borys Pogoreło pisze:
[...]

...przy okazji: w linku podanym przez wątkotwórcę pominięto (no chyba, że nie zauważyłem) liczbę wypadków z udziałem motocykli..hmm..ciekawe dlaczego? ;) W przytoczonej przeze mnie relacji z konferencji ITS w 2006 r. zapowiadali "zmniejszenie liczby wypadków z udziałem motocykli o 32%". Hmm.. ciekawe jak to się ma do danych ITS z tego roku:

"Odpowiedź ITS:
[...]
- liczba zabitych motocyklistów w dzień wzrosła o 40% (32 zabite osoby więcej) ale negatywne tendencje dotyczą również pozostałych miesięcy,"
(za: http://skocz.pl/itsdane)

pzdr
A.

Data: 2009-07-06 20:57:07
Autor: złoty
złoty pisze:
złoty pisze:
Borys Pogoreło pisze:
[...]

* tzn. dotyczących oczywiście relacji roku 2006 do 2007

pzdr
A.

Data: 2009-07-07 15:51:23
Autor: neelix

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:1qgp7zf5a6il8.23rw0sgquyjc$.dlg40tude.net...
[...]

Takiej prawdy, która przypadkowo przeciekła nie sposób odrzucić. To przecież prezent.
neelix

Data: 2009-07-07 15:49:08
Autor: neelix
Raport dla światłofobów -światła nie zabi jają

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:h2tdac$hj6$1inews.gazeta.pl...
neelix pisze:
(...)
[...]

To był materaiał z całej Polski? No chyba tak skoro to ma być argument.

[...]

W tej kwestii wierzę TVP. Nic nie muszę dokumentować. Podano taką średnią krajową i tak było.
neelix

Data: 2009-07-07 19:48:13
Autor: Artur Maśląg
Raport dla światłofobów -światł a nie zabijają
neelix pisze:
(...)
W tej kwestii wierzę TVP. Nic nie muszę dokumentować. Podano taką średnią krajową i tak było.

LOL - cóż za hipokryzja :) Jak liczby podawane w TVP pasują do Twojej
wersji rzeczywistości to są wiarygodne, a jak podadzą inne, to już
jest to manipulacja, kłamstwo i spisek? :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-07-08 20:01:42
Autor: neelix
Raport dla światłofobów -światła nie zabi jają

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:h301p4$nka$1inews.gazeta.pl...
neelix pisze:
(...)
[...]

Nie wierzę np. sondażom ogłaszanym w TVP i generalnie sondażom, bo to manipulacje mające na celu osiągnięcie przez kogoś korzyści. Liczby pasowały do moich obserwacji, nie do wersji.

neelix

Data: 2009-07-06 19:21:45
Autor: neelix

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:dyy1wm7akfzj$.1410t5xhaylr9$.dlg40tude.net...
[...]

ITS nie wysadził nochala z W-wy i napisał brednie. Ta ich agitka śmierdzi na odległość. Ciekawy jestem kto tam siedzi.
neelix

Data: 2009-07-06 20:11:54
Autor: jerzu
On Mon, 6 Jul 2009 19:21:45 +0200, "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote:

ITS nie wysadził nochala z W-wy i napisał brednie. Ta ich agitka śmierdzi na odległość. Ciekawy jestem kto tam siedzi.

No własnie chyba musiał "wysadzić nochala z W-wy". Bo o ile w samej
Warszawie to stosunek świecących do nieświecących miał się jak 50/50,
to właśnie poza miastem było więcej świecących, niż nie.

Fiat Panda 1.1 55KM `06 -> Emperor Kenji+Sirio ML145

Data: 2009-07-08 20:03:36
Autor: neelix

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mff455hs2s59atd8ift1ica8apjrvv9ct54ax.com...
[...]

No to bardzo ciekawe, bo są tu tacy, którzy mówili, że 75% świeciło. A średnio w kraju świeciło 25% jak podała TV i 75% trzeba było zakuć w dyby, bo się nie dawali.

neelix

Data: 2009-07-06 14:09:58
Autor: kucik
Użytkownik "GP" <pondoWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości
[...]

a jakby ITS wzial pod uwage wzrost liczby zarejestrowanych pojazdo w polsce to twoje wszystkie wielkie teorie spiskowe wziely by w leb. Poszukaj sobie danych ile bylo zarejestrowanych pojazdow w 2006 a ile w 2007.

PS. wczoraj wrocilem z rumunii. Wracajac bylem swiadkiem sytuacji ktora mozna bylo nagrac i pokazac wszystkim przeciwnikom jazdy w sloneczny dzien na swiatlach - upal jak cholera, nad droga charakterystyczne falujace powietrze i 1 gosc ktory wyprzedzal caly czas. Zaczal wyprzedzac na bardzo dlugiej prostej 3 auta i nagle widac dym z opon - z przeciwka jechal gosc bez swiatel jakims szarym autem, ale kompletnie go nie bylo widac bo sylwetka auta doslownie rozplywala sie w powietrzu. Za nim kilkaset metrow jechal gosc na wlaczonych swiatlach i jego nie dalo sie nie zauwazyc. Dla mnie przypadek ksiazkowy dla wszystkich przeciwnikow swiatel

Kucik

Data: 2009-07-06 14:18:04
Autor: Hinek
Raport dla światłofobów -światła nie zabi jają

Użytkownik "kucik" <cut18@poczta.onet.pl> napisał

bez swiatel jakims szarym autem, ale kompletnie go nie bylo widac bo sylwetka auta doslownie rozplywala sie w powietrzu.

To dowod na to ze powinno sie zabronic produkcji i eksploatacji szarych
aut. Przody aut nalezy wzorem PKP malowac jaskrawa farba. Wystarczy
tylko jedna puszka - efekt jest spektakularny. Daj przyklad i pomaluj swoje auto! Nie lekcewaz swojego bezpieczenstwa!
Pozdr

--
Hinek

Data: 2009-07-06 14:52:59
Autor: PaweL
[...]

I wszyscy widzący taką akcję kierowcy na długo zapamiętają  że za kierownicą trzeba być skupionym i obserwować drogę. A u nas? Wszystko podane jak na tacy, można zając się rozmową z pasażerami, obsługą radia itp.

A przy okazji: Według ITS wzrosła liczba wypadków w nocy. Czy nie z powodu dużo większej ilości przepalonych i źle zamontowanych żarówek w samochodach?

Paweł

Data: 2009-07-06 15:43:56
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 6 Jul 2009 14:52:59 +0200, PaweL napisał(a):

I wszyscy widzący taką akcję kierowcy na długo zapamiętają  że za kierownicą trzeba być skupionym i obserwować drogę. A u nas? Wszystko podane jak na tacy, można zając się rozmową z pasażerami, obsługą radia itp.

 Ale pierniczysz. Bez tego przepisu byś pewnie napisał, że u nas się nie
ułatwia życia kierowcom i wszyscy muszą walczyć o przeżycie zamiast jechać
bezpiecznie.

A przy okazji: Według ITS wzrosła liczba wypadków w nocy. Czy nie z powodu dużo większej ilości przepalonych i źle zamontowanych żarówek w samochodach?

 I jaki to ma mieć związek? Przypominam, wcześniej i tak przez pół roku
światła były obowiązkowe - czy żarówki się bardziej przepalają latem?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-08 12:24:25
Autor: Arek (G)
Raport dla światłofobów -światł a nie zabijają
PaweL pisze:
[...]
A przy okazji: Według ITS wzrosła liczba wypadków w nocy. Czy nie z powodu dużo większej ilości przepalonych i źle zamontowanych żarówek w samochodach?

Bo wzrost wypadków w nocy tudzież w zimowe dni, pokazują wzrostową tendencję wypadkową. Brak tego wzrostu w dzień pokazuje, że światła pomagają. Ale nawet coś tak oczywistego można zmanipulować, aby obronić swoje chore teorie.

A.

Data: 2009-07-06 19:30:21
Autor: neelix

Użytkownik "kucik" <cut18@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h2spiq$vst$1news.onet.pl...
[...]

Bo matoł uwierzył w to, że jak świateł nie widać to można wyprzedzać. To jest właśnie powód do natychmiastowej likwidacji idiotycznego nakazu.

neelix

Data: 2009-07-07 18:33:59
Autor: WIHEDCNF
Raport dla światłofobów -światła nie zabijają

Użytkownik "neelix"

[...]

Kup sobie wreszcie idioto samochód i zacznij jeździć, bo przy tym nedforspidzie już ci całkiem dekiel odwalił

Data: 2009-07-08 12:25:19
Autor: Arek (G)
Raport dla światłofobów -światł a nie zabijają
WIHEDCNF pisze:

Użytkownik "neelix"

[...]

Lepiej nie, za monitorem nie jest zagrożeniem dla innych. A co sobie tu pogada to jego.

A.

Data: 2009-07-08 20:12:50
Autor: neelix
Raport dla światłofobów -światła nie zabi jają

Użytkownik "Arek (G)" <aaaa@bbbb.pl> napisał w wiadomości news:h31s6f$jnb$3inews.gazeta.pl...
WIHEDCNF pisze:

Użytkownik "neelix"

[...]

Wy pasujecie do siebie. Poziom dna.
neelix

Data: 2009-07-08 20:11:55
Autor: neelix
Raport dla światłofobów -światła nie zabi jają

Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomości news:h2vu2k$2a9$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "neelix"

[...]

Jeśli już to nidforspidzie, idioto. A dekla to ty nigdy nie miałeś, bo by nie miał się na czym trzymać. Przecież ty myślisz odwłokiem, a chamstwo masz chyba wrodzone. Ty wróc do piaskownicy to może koledzy nauczą cię kultury skoro matka nie dała rady.
neelix

Data: 2009-07-11 22:08:40
Autor: WIHEDCNF
[...]

do budy, ale już...

Data: 2009-07-12 12:59:50
Autor: neelix

Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomości news:h3as58$jv0$1mx1.internetia.pl...

[...]

Dziecko, nie dorosłeś do dyskusji. Dlaczego matka ciebie nie wychowała? Bo sobie rady nie dawała. Powinna cię udami udusić.
neelix

Data: 2009-07-12 20:35:36
Autor: WIHEDCNF

do budy... __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4237 (20090712) __________

Data: 2009-07-13 19:51:06
Autor: neelix
Raport dla światłofobów -światła nie zabi jają

Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomości news:h3db30$klp$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "neelix"

Dziecko, nie dorosłeś do dyskusji. Dlaczego matka ciebie nie wychowała? Bo sobie rady nie dawała. Powinna cię udami udusić.
neelix

do budy...

To, że ciebie Tworki już nie przyjmują nie budzi żadnych wątpliwości.
neelix

Data: 2009-07-13 20:27:08
Autor: WIHEDCNF
Raport dla światłofobów -światła nie zabijają

Użytkownik "neelix"

To, że ciebie Tworki już nie przyjmują nie budzi żadnych wątpliwości.

do budy...ale już!!!

Data: 2009-07-14 14:24:48
Autor: neelix
Raport dla światłofobów -światła nie zabi jają

Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomości news:h3fuuv$93g$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "neelix"

To, że ciebie Tworki już nie przyjmują nie budzi żadnych wątpliwości.

do budy...ale już!!!

ciebie naprawdę trzeba leczyć. Matka cię w budzie trzymała zamiast w łóżeczku? To widać. A powinna udusić.
neelix

Data: 2009-07-14 15:08:30
Autor: WIHEDCNF
Raport dla światłofobów -światła nie zabijają

Użytkownik "neelix"

ciebie naprawdę trzeba leczyć. Matka cię w budzie trzymała zamiast w łóżeczku? To widać. A powinna udusić.

nelix, nelix... chodź do Pana, chodź....dobry nelix

Data: 2009-07-17 22:40:32
Autor: WIHEDCNF
Raport dla światłofobów -światła nie zabijają

Użytkownik "neelix"

Ty jednak masz coś nie tak z tym swoim pustostanem. Wiedziałem. No cóż, choroba atakuje słabych. Jak zostaniesz wyleczony to daj znać. Wcześniej nie ma sensu z tobą dyskutować, bo tylko bardziej głupiejesz.

do budy...

Data: 2009-07-18 10:59:37
Autor: neelix

Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomości news:h3qo9b$avt$1mx1.internetia.pl...

[...]

Matce to powiedz o ile takie coś jak ty może mieć matkę. Skoro jesteś z budy to twoją matką jest... Wiadomo co.

Data: 2009-07-18 11:03:38
Autor: WIHEDCNF
Raport dla światłofobów -światła nie zabijają

Użytkownik "neelix"

Matce to powiedz o ile takie coś jak ty może mieć matkę. Skoro jesteś z budy to twoją matką jest... Wiadomo co.

Pawłow miał rację - wyrobiłem w tobie odruch bezwarunkowy, przybiegasz na każde zawołanie.
neeeeelix, neeeeelix...do nogi.

Data: 2009-07-18 11:34:13
Autor: neelix
Raport dla światłofobów -światła nie zabi jają

Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomości news:h3s3ql$fev$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "neelix"

[...]

Zgłoś się do Tworek. Twoje zdrowie psychiczne jest mocno zrujnowane. Już po samym nicku widać, że jesteś mocno porypany. A moze ty nadajesz z Tworek? Dają wam dostęp do komputerów? Ten lekarz to konował.

Data: 2009-07-19 15:28:05
Autor: WIHEDCNF
[...]

Cicho nelix, cichutko, już Pan do ciebie idzie...

Data: 2009-07-23 12:01:19
Autor: neelix

Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomości news:h3v7mh$hra$1mx1.internetia.pl...

[...]

Szkoda czasu na takiego debila jak ty. Spieprzaj dziadu do Tworek.
neelix

Data: 2009-07-06 16:53:25
Autor: neelix

Użytkownik "GP" <pondoWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:796e.0000091e.4a51cd8cnewsgate.onet.pl...
[...]

Kłamliwe kanalie z ITS i wszystko jasne. Od początku byli zainteresowani wprowadzeniem nakazu i mocno naciskali. Jeśli tak bardzo kłamali, że 75% świeciło, a świeciło najwyżej 25% to tych patałachów mogę tylko wysłac na drzewo liście pompować. Pewnie jakiś ćwok wyszedł na Jagiellońską i policzył przejeżdżąjące auta wyciągając wnioski na cały kraj. Przecież W-wa nie jest normalnym miastem. Ja od pocztku twierdziłem, że ITS to ośrodek manipulacji. Pytanie tylko kto za tym stoi, kto im daje kasę na te brednie? Policja też była za nakazem. Też są niewiarygodni i skompromitowani. Jeśli w dalszym ciągu ITS otwiera gębę i jest sędzią we własnej sprawie to jest to śmiech na sali.

neelix

Data: 2009-07-06 17:08:20
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 6 Jul 2009 16:53:25 +0200, neelix napisał(a):

(...) że ITS to ośrodek manipulacji. (...)
(...) Policja też była za nakazem. Też są niewiarygodni i skompromitowani. (...)

 neelix w swojej najlepszej formie. Cały świat przeciwko niemu.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-06 17:26:35
Autor: cztery
Raport dla światłofobów -światła nie zabi jają
neelix w swojej najlepszej formie. Cały świat przeciwko niemu.

Zapytaj sie kogo neelix goraco popiera (politycznie) :-) Wszystko sie idealnie wprost zgadza.

Data: 2009-07-06 19:38:04
Autor: neelix

Użytkownik "cztery" <raztrzy@dwa> napisał w wiadomości news:4a5217b0$1news.home.net.pl...
neelix w swojej najlepszej formie. Cały świat przeciwko niemu.

Zapytaj sie kogo neelix goraco popiera (politycznie) :-) Wszystko sie idealnie wprost zgadza.

Bardziej znaczace jest kogo nie popieram.
neelix

Data: 2009-07-06 19:32:44
Autor: neelix

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:ysb0ilf97nsv.v6f2vewwv3tm$.dlg40tude.net...
[...]

Specjalistą od świata to jest Komorowski. ITS i policja to jeszcze nie świat, chyba.
neelix

Data: 2009-07-07 14:34:58
Autor: J.F.
[...]

A tak w ogole to jakie wnioski ?
Ze jak kierowca sie napatrzy w zapalone swiatla w dzien, to w nocy wypadki powoduje ?
Czy ze jak ktos jezdzi na swiatlach gdy nie trzeba, to potem czesciej nie ma swiatel gdy potrzeba :-)

No bo przypominam - samochodow przybywa od lat, wypadkow raczej ubywalo ..

J.

Raport dla światłofobów -światła ni e zabijają