Raport ods³uchania poczty g³osowej

Data: 2010-09-03 15:03:08
Autor: XYZ
Raport ods³uchania poczty g³osowej
Jak nazywa siê w Erze SMS informuj±cy nadawcê, ¿e odbiorca ods³ucha³ wiadomo¶æ nagran± na pocztê g³osow±? Kilka miesiêcy temu w³±czyli mi to (w odpowiedzi na pierwszego mailu napisali, ¿e co¶ takiego w Heyah w ogóle nie istnieje!) na dwóch z 3 numerów Heyah i bezskutecznie próbujê to wy³±czyæ. Dzi¶ dosta³em odpowied¼

"W odpowiedzi na list uprzejmie informujê, ¿e aktualnie wy³±czenie opcji Raport odebrania wiadomo¶ci nie jest mo¿liwe.

W momencie udostêpnienia takiej mo¿liwo¶ci stosowne dane zostan± zamieszczone na stronie http://www.heyah.pl."

Najpierw sami j± sobie w³±czyli a teraz nie chc± wy³±czyæ! Tak samo jak przez pó³ roku nie mog³em wy³±czyæ EIH bo by³em rzekomo zapisany do klubu Heyah. Czy kto¶ mia³ podobny problem?

Data: 2010-09-03 20:32:10
Autor: J.F.
On Fri, 03 Sep 2010 15:03:08 +0200,  XYZ wrote:
Najpierw sami j± sobie w³±czyli a teraz nie chc± wy³±czyæ! Tak samo jak przez pó³ roku nie mog³em wy³±czyæ EIH bo by³em rzekomo zapisany do klubu Heyah. Czy kto¶ mia³ podobny problem?

A masz jakis problem ? Multum operatorow tylko czeka na niezadowolonego klienta :-)

J.

Data: 2010-09-03 20:53:52
Autor: XYZ
On 03.09.2010 20:32, J.F. wrote:
[...]

W³a¶nie w tê strunê uderzê w nastêpnym mailu :). Chcia³bym tylko wiedzieæ, czy us³uga potwierdzenia ods³uchania wiadomo¶ci z poczty g³osowej nazywa siê w Erze "Raport odebrania wiadomo¶ci". Nie mogê nic znale¼æ na ten temat a nazwa raczej kojarzy mi siê z potwierdzeniem odbioru SMS-a.
¯aden regulamin Heyah nie uwzglêdnia niczego takiego.

Data: 2010-09-09 21:24:41
Autor: Arek
Raport ods³uchania poczty g³osowej
XYZ napisa³(a) w wiadomo¶ci: ...

[...]

Nie korzystam z Ery. Czy mo¿esz przybli¿yæ - ta us³uga jest dla
odbieraj±cego czy dla ods³uchuj±cego. Tzn czy:
- ods³uchuj±cy mia³by zablokowaæ informowanie nagrywaj±cego
- nagrywaj±cy mia³by zablokowaæ przychodzenie takich SMS-ów ?

Arek

Data: 2010-09-09 23:15:41
Autor: XYZ
Raport ods³uchania poczty g³osowej
On 09.09.2010 21:24, Arek wrote:
XYZ napisa³(a) w wiadomo¶ci: ...

[...]

Dla nagrywaj±cego. Informuje go o tym, ¿e wiadomo¶æ, któr± nagra³ zosta³a ods³uchana. Oczywi¶cie chodzi o to, ¿e ods³uchuj±cy nie chce, by nagrywaj±cy wiedzia³, ¿e pozostawiona wiadomo¶æ zosta³a ods³uchana.
Po ods³uchaniu przez ods³uchuj±cego nagrywaj±cy dostaje powiadomienie:
"Twoja wiadomo¶æ g³osowa wys³ana do NR_TELEFONU dnia 00/00 o 00:00 zosta³a odebrana dnia 00/00 o 00:00."

Ten SMS przychodzi na pewno na numery Heyah, prawdopodobnie równie¿ Ery, nie wiem jak z innymi sieciami. Mo¿na go porównaæ do "Ju¿ jestem - wysy³anie" z Ery.

Po moim bardzo ostrym mailu (m.in. brak jakiegokolwiek uzasadnienia dla us³ugi w regulaminie, naruszenie prywatno¶ci - informacja o ods³uchaniu idzie do obcej osoby i gro¼bie, ¿e je¿eli nie naprawi± w 30 dni przeniosê numery do innej sieci) otrzyma³em jedynie odpowied¼, ¿e rozumiej± wzburzenie, jednak nie ma mo¿liwo¶ci wy³±czenia tej us³ugi! Ciekawe, dlaczego dzia³a tylko na dwóch wybranych numerach.

Data: 2010-09-10 07:46:53
Autor: Arek
[...]

Podobnie by³o w Orange z inn± us³ug±. SMS-y przychodzi³y do nagrywaj±cego
gdy odbieraj±cy w³±czy³ komórkê (ogólnie pojawi³ siê w zasiêgu) albo
skoñczy³ inn± rozmowê (by³o "zajête"). W³±czyli bez ostrze¿enia. A jaki
bajzel siê pojawi³ gdy kto¶ w³±czy³ komórkê. Jednocze¶nie SMSy do
tego co w³±czy³ (z poczty, ¿e jest wiadomo¶æ) i tego co nagrywa³, ¿e ju¿
mo¿na dzwoniæ. Obaj dzwoni± - jeden na pocztê, grugi do niego - "zajête".
I sytuacja siê powtarza. A liczniki bij±...

Dzwoni³em do UKE ale Urz±d siê na mnie wypi±³ - us³uga bezp³atna i
daje siê wy³±czyæ. Chodzi³o mi o tryb wprowadzania.
Daje siê wy³±czyæ - na sposoby w/w tzn:
- mo¿na zablokowaæ wysy³anie informacji o tym, ¿e ju¿ w zasiêgu
 (us³uga dla odbieraj±cego)
- mo¿na zablokowaæ przychodzenie SMS-ów gdy odbieraj±cy nie zablokowali
 ich wysy³ania (dla nagrywaj±cego)

Arek

Data: 2010-09-10 07:50:48
Autor: Arek
Raport ods³uchania poczty g³osowej
Arek napisa³(a) w wiadomo¶ci: ...

[...]

Zapomnia³em dodaæ, ¿e SMS przychodzi³y rzekomo z numeru, który by³ poza
zasiêgiem lub zajêty (nie wiem jak teraz bo mam zablokowane) co jeszcze
wprowadza³o jeszcze wiêksze zamieszanie "wysy³a³e¶ SMS-a?".

Arek

Raport ods³uchania poczty g³osowej