Raport z Pilska

Data: 2010-12-05 14:06:29
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Raport z Pilska
Witam!
Ja co prawda nie na nartach, a pieszo, ale nie zmienia to faktu że w śniegu
na Pilsku brodziłem. Na samym szczycie wiele go nie ma, bo wieje, ale już
na takiej, na przykład, trasie 5a, którą dzisiaj rano schodziłem ze szczytu
momentami wpadałem do pasa. Ergo: skiturowcy to boju, pośmigacie bo wyciągi
zamknięte.
A dzisiaj rano (o wschodzie słońca) widzialność była taka, że
matkoicórko...!

--
Pozdrowienia,

Data: 2010-12-05 19:01:15
Autor: Łorzełek
Raport z Pilska
my byli wczoraj na Małym Skrzycznym na turach i na koniec zjeżdżaliśmy pustą Golgotą
świeży nieruszony sztruksik na trasie
a wszystko dlatego, że wyciągi w ten weekend nie ruszyły

poza trasą puch jest, ale nie ma podkładu - musi siąść i na to dosypać

--
pozdrówko
Łorzełek

Data: 2010-12-05 21:20:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Raport z Pilska
Łorzełek, Sun, 5 Dec 2010 19:01:15 +0100, pl.rec.sport.zimowe:
my byli wczoraj na Małym Skrzycznym na turach i na koniec zjeżdżaliśmy pustą Golgotą

Znajomy się na turach poniewierał po Pilsku i okolicach, ale nie pytałem
jak było, bo to człowiek, który zawsze jest zadowolony, nawet jakby narty
rozwalił ;-)

--
Pozdrowienia,

Raport z Pilska