Raport z podróży A4

Data: 2020-02-14 16:52:53
Autor: Tom N
Raport z podróży A4
W skrócie:

wjazd na A4 w "Rzeszowie" koło 10, tempomat ustawiony na 150 (wg GPS 143),
zjazd z A4 "na Oświęcim"-- jakieś 180km

Około 20 razy musiałem zwolnić do 90 (bo sie np. tiry wyprzedzały na zakazi
też), około 15 razy wyprzedziłem prawym pasem dwóch, a 10 razy trzech
miszczów lewego pasa,
raz musiałem mocno depnąć bo miszcz wyjechał 20 metrów z prawego mi przed
machę i dodatkowo po błyśnięciu zahamował do prędkości tego, którego
wyprzedzał (80?).
Przed Krakowem na trzech pasach, najszybszy prawy, a miszcze lewego na
środkowy robią zjazd nie patrząc w lusterko prawe...

Pieszych nie stwierdzono, tylko służba drogowa na pasie rozdzielającym
wypuściła czyścicieli... To jakby się zielony potwór pytał.

--
'Tom N'

Raport z podróży A4