Raporty BIK online w Meritum

Data: 2010-05-01 13:10:02
Autor: Meehoo
Raporty BIK online w Meritum
Meritum wprowadzi usługę odpytania BIKu o raport na swój temat: http://samcik.blox.pl/2010/04/Nareszcie-bank-pomoze-zajrzec-do-BIK-u.html

Ciekawe, czy taka usługa będzie się cieszyła popularnością. No i ile będzie kosztowała :-). Wiadomo, że raporty same w sobie kosztują (bo Meritum raczej nie będzie dawać tego co jest za darmo i brać za to kasy), więc ciekawe jak pazerni będą w banku na prowizję za raporty :-).
Opcję w bankowości już widzę, ale 10 zł, które mam na koncie to za mało na raporcik :-).

Pozdrawiam

Data: 2010-05-01 17:02:39
Autor: MK
Użytkownik "Meehoo" <michu164TRAP@TRAPinteria.pl> napisał w wiadomości news:1rpu9zavfs2pw$.ce4qbbd5u1lh.dlg40tude.net...
[...]

Hm... raporty do ktorych bank ma dostep nie zawieraja az tylu danych ile widzi konsument (np. informacji o banku). Jesli ktos skorzysta w tej uslugi to da za darmo wglad do tych danych. Na ich podstawie bank bedzie mogl przygotowac lepsza oferte niz to co ma w dotychczasowym banku.
Ja osobiscie wole zeby to BIK zaczal udostepniac elektroniczne wersje raportow. W chwili obecnej zmuszanie klienta do zamowienia raportu papierowego jest celowym utrudnianiem dostepu do danych przetwarzanych przez BIK.

MK

Data: 2010-05-01 22:37:47
Autor: kashmiri
Raporty BIK online w Meritum