Raporty doreczenia

Data: 2009-10-07 21:54:00
Autor: Kris
Raporty doreczenia
Dlaczego jak wysylam smsa to nie widze czy doszedl czy nie??
tzn chodzi mi o raport doreczenia ale tylko na jeden numer.
Do niedawna jeszcze mi przychodzily a teraz ciagle pisze ze oczekuje mimo ze dochodza
Na inne numery dochodza i widac raporty
a czemu na ten jeden konkretny nie ??

Data: 2009-10-07 22:24:33
Autor: SDD
Raporty doreczenia

Użytkownik "Kris" <kropa1000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hairkl$fui$1news.onet.pl...

Na inne numery dochodza i widac raporty
a czemu na ten jeden konkretny nie ??

Rozumiem, ze na ten numer dochodza SMSy, tak?
Dzwoniles do adresata i on powiedzial Ci, ze wyslane SMS-y otrzymal a Ty mimo tego nie dostales raportu, tak?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-08 00:04:28
Autor: Kris
Raporty doreczenia

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:haite0$l6h$1news.onet.pl...

[...]

dokladnie tak
dochodza ale nie mam raportow a jeszcze dwa dni temu mialem raport. Teraz jak sprawzam raport to pisze ze "czeka"

Data: 2009-10-08 13:14:39
Autor: W
Raporty doreczenia
Kris wystukał, co następuje:

[...]

Czy któraś ze stron jest w cudownym Play? ;->

Data: 2009-10-09 13:50:42
Autor: Wycior
Raporty doreczenia
Ja obstawiam, że Kris ma telefon w pomarańczy. Zauważyłem, że wiadomości pisane i dostarczane do orange powyzej 180znaków (>1sms) nie zwracają potwierdzenia...

Niestety z tym akurat nie da się nic zrobić...

--
Pzdr., Wycior

Data: 2009-10-10 11:45:31
Autor: W
Raporty doreczenia
Wycior wystukał, co następuje:

Ja obstawiam, że Kris ma telefon w pomarańczy. Zauważyłem, że wiadomości pisane i dostarczane do orange powyzej 180znaków (>1sms) nie zwracają potwierdzenia...

Dziwne -- u mnie dostarczały (ale dla wiadomości wieloczęściowej tylko 1 potwierdzenie, co jest w sumie logiczne/mnie na rękę (; )

Data: 2009-10-09 21:31:19
Autor: Kris
Raporty doreczenia
Użytkownik "W" <acocieto@obchodzi.pl> napisał w wiadomości news:Xns9C9E9AA716854lwiczek.at.homelwiczek.at.home...
Kris wystukał, co następuje:

[...]

obecnie mam numer w Play przeniesiony z Orange

a drugi to w sumie nie wiem bo teraz po numerze sie nie pozna zaczyna sie od 7xxxx

wiadomosci powyzej 1 smsa ale nie tylko mniejsze tez

ale nie ma potwierdzenia na zadnej