Raptors jeszcze bardziej europejscy

Data: 2009-07-30 08:43:58
Autor: s
Raptors jeszcze bardziej europejscy
Wlasnie kupili Belinelliego.
Niby nie jest to jakis gruby ruch, ale i koszt niewielki - George wpadl im w rozliczeniu za Matrixa, niby solidny weteran, ale nie widze wiekszych przeciwwskazan, by jego minuty na SF przejal np taki Graham.

A Belinelli to nadal jakis tam potencjal.

Moze teraz wloska mafia bedzie przekonywac Bosha, zeby zostal?:-)

Pozdr

Data: 2009-07-30 00:12:21
Autor: L'e-szczur
On 30 Lip, 08:43, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
[...]

Czyli w talim razie nie dogadali sie z Delfino.
A Graham nie jest przypadkiem FA? Odpękał 4 sezony kontraktu dla
rookies, a nie zwrocilem uwagi czy juz ma extension.

Moze teraz wloska mafia bedzie przekonywac Bosha, zeby zostal?:-)

Łeb konia do łóżka? Czy moze subtelniejsze wysadzenie w powietrze
Mercedesa Chrisa?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-30 09:28:21
Autor: s
[...]

Podobno nadal probuja... W kazdym razie, jezeli ten rookie cokolwiek jest wart - na pewno dadza mu pograc.

A Graham nie jest przypadkiem FA? Odpękał 4 sezony kontraktu dla
rookies, a nie zwrocilem uwagi czy juz ma extension.

Faktycznie, wg Patryski jest czysty fa.
A wg ligi paspn, gdzie pozamienialem sie z koniem na lby i wzialem pod opieke Raptors (i zaczalem od wyprzedazy Bosha :D), ma QO za $3,441,104.00 i wisi mi na liscie plac za kolejny sezon.

Pozdr

Data: 2009-07-30 00:40:37
Autor: L'e-szczur
On 30 Lip, 09:28, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Czyli w talim razie nie dogadali sie z Delfino.

Podobno nadal probuja... W kazdym razie, jezeli ten rookie cokolwiek
jest wart - na pewno dadza mu pograc.

DeRozan? Mowia, ze jeszcze nie jest gotowy. Podobno na SG moze na
poczatku startowac Wright. Chociaz to i tak nie ma wiekszego
znaczenia, bo wiekszosc pilek zostanie skonsumowana przez Turka,
Włocha i Bosha.
A jezeli priorytetem dla SG bedzie posiadanie rzutu za 3, to Belinelli
moze wyskoczyc przed całą reszte.
Pierwsza piatka Raptors z tylko jednym Jankesem? Swiat sie konczy ;-)

Wedlug Hollingera jest unrestricted.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-30 00:46:39
Autor: sooobi
> [...]

> jest wart - na pewno dadza mu pograc.

DeRozan? Mowia, ze jeszcze nie jest gotowy. Podobno na SG moze na

 A ja obstawiam ze bedzie startowal Jack.

Data: 2009-07-30 10:02:23
Autor: s
[...]

Yuppi!
Sluszna uwaga.
Mialem dla Grahama automatycznie przyznana QO, ktora, jak sie okazalo, moglem wycofac.

Zrobilem tak i dzieki temu mam jeszcze kase na dwoch FA powyzej MLE... Cool!

Pozdr

Data: 2009-07-30 01:18:07
Autor: L'e-szczur
On 30 Lip, 10:02, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Wedlug Hollingera jest unrestricted.

Yuppi!
Sluszna uwaga.
Mialem dla Grahama automatycznie przyznana QO, ktora, jak sie okazalo,
moglem wycofac.

Allleee osssooochozziii?

Zrobilem tak i dzieki temu mam jeszcze kase na dwoch FA powyzej MLE... Cool!

No widzisz ile dzieki mnie zaoszczedziles!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-30 10:43:32
Autor: s
[...]

Aaa, Bartek mnie jakis czas temu namowil na jeszcze jedna lige, tak bardziej dla celow poznawczych i zabawy w offseason, nizli faktycznego zaangazowania.

paspn.net toto organizuje, a liga jest zalozona dla czytelnikow rotoevil.

Nie do konca jeszcze lapie, jak to bedzie wszystko wygladac.
Poki co jest tak jak w NBA, sa agenci i managos, jest 30 zespolow, ktore mozna sobie bylo zabukowac.
Byl draft z prawdziwa kolejnoscia, teraz jest okres FA.

Bartek chcial Thunderow, ale sie rabnal przy wyborze i wskazal Nuggets :-)

Ja jakos gleboko sie nie zastanawialem, nabijalem sie wczesniej, ze Bartek powinien zapolowac na Raptors, ostatecznie sam po nich siegnalem.   Chyba lubie wyzwania :-)

Pierwsze, co zobaczylem, to kilka przestrzelonych kontraktow, na czele z Banksem. Spakowalem wiec paczke: Bash + kilka balastow i puscilem oferty za wygasajace.

Oczywiscie, gdy juz mi sie udalo deal zrobic, oswiecono mnie, ze mogem sprobowac wyciagnac jakis talent na rookie kontrakcie (dealowalem z Sactos, wiec jaki Hawes/Thompson bylby jak ulal), ale w momencie wysylania oferty zywilem przekonanie, ze to zbytek szczescia by byl, a klepniecie czegos takiego przez kontrahenta - przesadna glupota.
Dzis widze, ze byla szansa ;-(

W kazdym razie - po dealu zostalem z Calderonem, Bargnanim, jednym faktycznie upierdliwym balastem (Kapono za ponad 6M), Humphriesem, Grahamem (ktorego dzis spuscilem) i Evansem automatem z draftu (ponoc jakies cyrki byly na drafcie i niektorzy chca powtarzac, ale mnie sie nie spieszy :-)).

Wiec na FA sie rzucilem jak lysy na grzebien.
Marion za 24,3M/3
A.Miller za 19M/3 (jezeli faktycznie pojdzie z lawy, to wtopa, ale i tak pewnie sie przyda)
Lee za 51M/5 (startuje od 9M)

Jeszcze ponad 12,6M mam do wydania, wiec dwoch graczy powyzej MLE moge kupic. Goscio od GSW sie oglosil, ze sprzeda kazdego poza Randolphem za cap space, dla jaj rzucilem propose Monta - Humphries, jezeli klepnie - nie obraze sie.

gramy 8 slotami, jak na 30 teamow - chyba uda mi sie skompletowac paczke playoffowa.

Liczenie punktow bedzie chyba jakies krzywe, AFAIR pts + reb + as (stad przeplacilem Lee :-)) i chyba H2H.

Nie zdecydowali jeszcze, czy to kiper, czy jednoroczna zabawa, ale nic to - poki co, doswiadczenie jest ciekawe.

Pozdr

Data: 2009-07-30 03:50:19
Autor: sooobi
On 30 Lip, 10:43, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

Nie zdecydowali jeszcze, czy to kiper, czy jednoroczna zabawa, ale nic
to - poki co, doswiadczenie jest ciekawe.

mogles zalozyc nowy watek zeby to opisac:) byloby latwiej znalezc.

a ja co do wyboru teamu to kurde zamiast thunderow wzialem jakis
obsrancow nuggets ktorzy maja zapchane salary i moge tylko MLE
rozdawac. Ale zalozylem sobie jeszcze drugie konto i jestem agentem
wiec Odom wyladuje u mnie (nawet jak ktos da lepsza oferte:P)

pzdr

Data: 2009-07-30 12:58:01
Autor: s
[...]

Ja znalazlem ciekawy kwiatek na FA.
Pojutrze mija mu deadline, jestem poki co jedynym manago, ktory wyszedl z oferta.

Ciekawe, czy ktos jeszcze sie polapie z teamow, ktore jeszcze maja kase.

Pozdr

Data: 2009-07-30 04:17:53
Autor: L'e-szczur
On 30 Lip, 12:58, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

z oferta.

Ciekawe, czy ktos jeszcze sie polapie z teamow, ktore jeszcze maja kase.

Wyglada to calkiem ciekawie. Rozumiem, ze oferty sa licytowane i
"wiszą" przez jakis czas?
Wymiany robicie oczywiscie z zachowaniem zasad CBA?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-30 13:27:57
Autor: s
Raptors jeszcze bardziej europejscy
Wyglada to calkiem ciekawie. Rozumiem, ze oferty sa licytowane i
"wiszą" przez jakis czas?

Teoretycznie agent ma chyba wybor oferty.
Do tej pory nie lapie tylko, w jakim momencie i na jakich zasadach aktywuja sie przyciski do akceptacji.
W kazdym razie jeszcze przed deadline dla skladania ofert mozesz jako agent zaakceptowac jedna. Gdy minie deadline - brana jest chyba najwyzsza z automatu. O tyle to jest do bani, ze najwyzsza to np. 30M/5 lat, nie 20M/2 lata.

Z naszych sukcesow agentowskich - Bartek spuscil Dice'a za pelne, 5-letnie MLE, Gortata na 6 lat za bodaj 46 baniek.

Ja od Mavs dostalem extension dla Kidda za ponad 100M :D

Wymiany robicie oczywiscie z zachowaniem zasad CBA?

Sure.

Pozdr

Data: 2009-07-30 04:30:51
Autor: L'e-szczur
On 30 Lip, 13:27, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

agent zaakceptowac jedna. Gdy minie deadline - brana jest chyba
najwyzsza z automatu. O tyle to jest do bani, ze najwyzsza to np. 30M/5

Jednego nie rozumiem. Mozna jednoczesnie byc GM'em i agentem
zawodnikow? Przeciez to jawny konflikt interesow. Czyzby Bartek juz
zaczal oszukiwac? ;-)
Ostatecznie moge wybrac nizsza oferte do druzyny, ktorej taki zakup
przesadnie nie wzmocni zamiast wyzsza od mojego bezposredniego
konkurenta. Moze w H2H ma to mniejsze znaczenie w skali sezonu, ale w
playoffs moze decydowac o wygranej badz przegranej.

Z naszych sukcesow agentowskich - Bartek spuscil Dice'a za pelne,
5-letnie MLE, Gortata na 6 lat za bodaj 46 baniek.

ROTFL.

Ja od Mavs dostalem extension dla Kidda za ponad 100M :D

Juz mi sie to podoba :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-30 13:41:34
Autor: s
[...]

Pewnie, ze nie mozna.
Po zalogowaniu sie i wejsciu w lige byl wybor - agent albo GM.
Mysmy sie zapisywali z wykorzystaniem dwoch kont :-)

Ja w kazdym razie nie oszukuje.
Kupilem Millera i Mariona, ktorzy byli moimi klientami, ale rzeczywiscie byly to najwyzsze oferty. Na Millera - nawet ze spora roznica.

Fajny byl numer z Villa. Bylo oczywiscie zainteresowanie, a ja puscilem teamom oferte o kilka baniek wyzsza, niz proponowane kontrakty.
Nawet nie kojarze, zeby jakis team akceptowal (ja tez nie akceptowalem). Od razu manago Bucks zmaczowal cos takiego i moglem tylko sfinalizowac deal, bodaj 48M/5.

A dla Lee wystawilem oferte, NYK zmaczowali, wystawilem wieksza, NYK nie zmaczowali -> mam go w skladzie :-)

Pozdr

Data: 2009-07-30 05:08:12
Autor: L'e-szczur
On 30 Lip, 13:41, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Po zalogowaniu sie i wejsciu w lige byl wybor - agent albo GM.
Mysmy sie zapisywali z wykorzystaniem dwoch kont :-)

Aaaaa. Czyli przynajmniej samopoczucie bedziesz mial dobre.
Bo to klasyczny przyklad dylematu wieznia w ktorym eliminujesz kare za
zeznania obu przstepcow. Strategia przynoszaca korzysci wiaze sie
zawsze z oszukiwaniem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-30 14:50:45
Autor: s
[...]

Spoko, Bartek i tak jest przytkany, za duzo nie da rady kombinowac.
Nie wiem, jak inni...

Chociaz, jezeli tego Odoma za MLE podpisze, a Odom jednak pojdzie do Heat (mimo, ze tak sie nie stanie :D), to nie powiem, wylowi perle.

Pozdr

Data: 2009-07-30 06:16:25
Autor: L'e-szczur
On 30 Lip, 14:50, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]
> zawsze z oszukiwaniem.

Spoko, Bartek i tak jest przytkany, za duzo nie da rady kombinowac.

Mysle, ze nie wpadliscie jako jedyni na taki pomysl. Stad mozna w
miare bezpiecznie zakladac, ze czesc skorzysta z pokusy.

Chociaz, jezeli tego Odoma za MLE podpisze, a Odom jednak pojdzie do
Heat (mimo, ze tak sie nie stanie :D), to nie powiem, wylowi perle.

Wtedy rzeczywiscie bedzie dobry pick. Ale nawet jezeli Odom zostanie
to nie musi byc tak zle. Bynum pewnie sie polamie, a Artest predzej
czy pozniej oszaleje.
Czytalem, ze Rockets tak chetnie sie go pozbyli, bo Ron w czasie
playoffs wpadl na nietuzinkowy pomysl jechania na mecz w samych
gaciach i w dodatku ostatnim autobusem czyli z GM'em, switą, gośćmi
itd.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-31 10:07:19
Autor: s
[...]

Wiesz, reszta to chyba foreigners, wiec generalnie pewnie mniej kombinuja, choc na pewno sa wyjatki.

Bo juz sie pokazaly agentowskie perly, np niespodziewane optouty.
Na forum nawet dyskutowali optout i sens tegoz w przypadku JONa, ale, jak widze, siedzi ze starym kontraktem, wiec albo cos sie komus pozajaczkowalo, albo agent sie wystraszyl i jakos to odkrecil :-)

[...]

Bardzo jestem ciekaw, czy Odom teraz w LAL bedzie miec z zalozenia chocby odrobine wieksza role. Bo z jednej strony - Artest bedzie mocniej absorbowal pilke niz Ariza, z drugiej - nie bedzie juz raczej takiej sytuacji, ze Jax wystawi do s5 czeresniaka typu Radman, a Odom z Ariza tloczyc sie beda na lawie.
.... albo i bedzie. Jezeli Jax zazyczy sobie od startujacego SFa stabilnego rzutu za 3, to moze mu sie nie spodobac to, co zobaczy u Artysty...

W kazdym razie - ja Odoma nie kipuje, o ile jakis disaster sie w LAL nie przydarzy w najblizszym czasie. Rozumiem tez Twoja intencje w powyzszym opisie :-)

Pozdr

Data: 2009-07-31 01:52:00
Autor: L'e-szczur
On 31 Lip, 10:07, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
... albo i bedzie. Jezeli Jax zazyczy sobie od startujacego SFa
stabilnego rzutu za 3, to moze mu sie nie spodobac to, co zobaczy u
Artysty...

Raczej stabilnego rzutu w ogole.

W kazdym razie - ja Odoma nie kipuje, o ile jakis disaster sie w LAL nie
przydarzy w najblizszym czasie. Rozumiem tez Twoja intencje w powyzszym
opisie :-)

Wiedzialem, ze go nie skipujesz. Nie za 5.4M$. Mialem na mysli, ze
Odom bedzie przydatny w Lakers, a nie w FB-Best (chociaz tu oczywiscie
tez, ale na innym pulapie cenowym).
Za wczesnie jeszcze na robienie zaslon dymnych. No i poza tym to nie
jest skuteczna metoda. Juz wole Was  terroryzowac w czasie draftu. ;-)
BTW - majac tylko jednego kipera chyba, zalujesz ze Randolph nie
bedzie RFA? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-31 11:07:58
Autor: s
[...]

Pewnie, szkoda.
Ale nic to. Moi RFAs i tak osiagaja zbyt wysokie ceny :-)
Nie to co RFAs Huberta ;-(

A Randolpha hype i tak sprawi, ze bedzie drogi.
I z drugiej strony, jak tak sobie zaczalem liczyc, ile graczy ma potencjal na kipera za 2.1 - wyszlo mi cos ponad 20 sztuk.
Wiec cos pewnie mi z tego skapnie, wszak nie robie polowania na 10 kiperow :-)

Pozdr

Data: 2009-07-31 02:23:33
Autor: L'e-szczur
On 31 Lip, 11:07, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
A Randolpha hype i tak sprawi, ze bedzie drogi.

Myslisz, ze zapalu nie ostudzi fakt grania pod Nelsonem?

I z drugiej strony, jak tak sobie zaczalem liczyc, ile graczy ma
potencjal na kipera za 2.1 - wyszlo mi cos ponad 20 sztuk.

Tylko?

Wiec cos pewnie mi z tego skapnie, wszak nie robie polowania na 10
kiperow :-)

Na tylu poluje Stiker. Czyli dla reszty srednio zostanie mniej niz
jeden ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-31 11:42:11
Autor: s
Raptors jeszcze bardziej europejscy
A Randolpha hype i tak sprawi, ze bedzie drogi.

Myslisz, ze zapalu nie ostudzi fakt grania pod Nelsonem?

Niektorym moze i tak.
Ale znajda sie tacy, ktorzy zaloza, ze Rand sie przebije.

I z drugiej strony, jak tak sobie zaczalem liczyc, ile graczy ma
potencjal na kipera za 2.1 - wyszlo mi cos ponad 20 sztuk.

Tylko?

Wiesz, to bardzo surowa ocena, no i nie licze graczy, ktorzy lapia sie jako kiper, ale beda kosztowac pewnie z 5 baniek.

Wiec cos pewnie mi z tego skapnie, wszak nie robie polowania na 10
kiperow :-)

Na tylu poluje Stiker. Czyli dla reszty srednio zostanie mniej niz
jeden ;-)

Spoko, nie jest powiedziane, ze taka sama liste bedzie miec :-)
A ja, jezeli upoluje jednego, ale takiego, co do ktorego bede miec rzeczywiscie przekonanie (jak Garcia rok temu), to narzekac nie bede.

Pozdr

Data: 2009-08-19 14:09:43
Autor: wiLQ
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

A propos, dlaczego my sie o tym dowiadujemy po sezonie i to bodaj od
Simmonsa? Czyzby Morey go wykorzystal by puscic w obieg taka plote?
Z w/w swity i gosci nikt nie wspomnial o tym incydencie prasie? Dziwne.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-08-19 05:13:26
Autor: L'e-szczur
On 19 Sie, 14:09, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Simmonsa? Czyzby Morey go wykorzystal by puscic w obieg taka plote?
Z w/w swity i gosci nikt nie wspomnial o tym incydencie prasie? Dziwne.

Jedno z dwojga:
1. Rockets maja wyjatkowo szczelny system ujawniania informacji.
2. Nikt nie sadzil, ze Ron w gaciach moze jeszcze kogos zdziwic ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-03 16:30:37
Autor: wiLQ
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Po zalogowaniu sie i wejsciu w lige byl wybor - agent albo GM.
Mysmy sie zapisywali z wykorzystaniem dwoch kont :-)
Ja w kazdym razie nie oszukuje.

Alez skad. Tylko lamiesz zapisy regulaminu...
"Can I be a GM and Agent like before?
Nope, not this year. End of story. The game doesn't even allow this."

Swoja droga, nie bardzo wiem kto mialby sie bawic tylko w bycie agentem.

A dla Lee wystawilem oferte, NYK zmaczowali, wystawilem wieksza, NYK nie zmaczowali -> mam go w skladzie :-)

Um, skoro gra opiera sie na CBA to jakies dziwne. Po tym jak NYK
zmatchowali Lee powinien byc w ich skladzie za ta pierwsza oferte.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-08-04 08:21:49
Autor: s
[...]

Eee, tam, wilQujesz, albo nie zalapales kontekstu ;-P

[...]

No przeca dlatego pisze o tym w kategorii ciekawostki.
No i dlatego manago Knicks sie zalamal i wypisal z ligi.
I ja w sumie nawet moglem sie poswiecic i jakos probowac to odkrecic, gdyby ow manago nie spal, tylko od razu podniosl larum, gdy jeszcze byl na rynku Boozer.

Pozdr

Data: 2009-07-30 06:41:03
Autor: sooobi
> [...]

Ja znalazlem ciekawy kwiatek na FA.
Pojutrze mija mu deadline, jestem poki co jedynym manago, ktory wyszedl

Dlaczego sadzisz ze jestes jedyny?

Data: 2009-08-03 14:14:10
Autor: wiLQ
> [...]

paspn.net toto organizuje, a liga jest zalozona dla czytelnikow rotoevil.

Musze przyznac, ze jestem rozczarowany i jednoczesnie zly na Was.
Dlaczego nie wspomnieliscie o tym wczesniej? Po co rozsiewac sie po
jakichs losowych ligach gdy mozna bylo polaczyc sily FB1, FB2, PRSK i
stworzyc wlasna lige rezygnujac z tych fp-owskich? Bo co prawda
punktacja tam jest hardcorowo tendencyjna dla pkt i zbiorek, ale tez
liniowa, wiec dorzucilibysmy sobie nowe elementy do starego pomyslu...

Pierwsze, co zobaczylem, to kilka przestrzelonych kontraktow, na czele z Banksem. Spakowalem wiec paczke: Bash + kilka balastow i puscilem oferty za wygasajace.

Yikes!

[...]

Yikes^2!
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-08-03 05:23:50
Autor: L'e-szczur
On 3 Sie, 14:14, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

punktacja tam jest hardcorowo tendencyjna dla pkt i zbiorek, ale tez
liniowa, wiec dorzucilibysmy sobie nowe elementy do starego pomyslu...

W sumie nie jest jeszcze za pozno....

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-03 15:11:49
Autor: wiLQ
> [...]

> punktacja tam jest hardcorowo tendencyjna dla pkt i zbiorek, ale tez
> liniowa, wiec dorzucilibysmy sobie nowe elementy do starego pomyslu...

Raczej jest, po pierwsze juz sie zaangazowaliscie w inne ligi, po drugie
draft i glowne wydarzenia offseason juz za nami, po trzecie coraz mniej
czasu np na decyzje nt opcji, a po czwarte wydaje mi sie, ze trudniej
bedzie zebrac ekipe na poczatku sierpnia niz na poczatku lipca.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-08-03 15:20:11
Autor: s
[...]

Nawet jezeli, to:
- tak szybko nie zbierzesz calej obsady tych trzech lig w sezonie ogorkowym.
- mnie tam to granie fp na yahoo nie przeszkadza, sentyment jakis mam.
- ile mozna z Toba przegrywac?? Czasem dla odmiany mozna dostac w tylek od jakiegos anonimowego przeciwnika, nie?:-P

Poza tym, w momencie dolaczania do ligi i niedlugo pozniej srednio mialem glowe do jakichkolwiek pomyslow ;-(

Pozdr

Data: 2009-08-03 15:27:35
Autor: wiLQ
> [...]

Nawet jezeli, to:
- tak szybko nie zbierzesz calej obsady tych trzech lig w sezonie ogorkowym.

Nie wiedzieliscie o tym jeszcze przed sezonem ogorkowym?

- ile mozna z Toba przegrywac?? Czasem dla odmiany mozna dostac w tylek od jakiegos anonimowego przeciwnika, nie?:-P

ROTFL. Jaaaaasne... i dlaczego L'e tez nie poinformowales? ;-P

Poza tym, w momencie dolaczania do ligi i niedlugo pozniej srednio mialem glowe do jakichkolwiek pomyslow ;-(

Tym bardziej trzeba bylo poslac info na grupe, co 2 glowy to nie 10 ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-08-03 15:36:25
Autor: s
[...]

Nie pamietam dokladnie, kiedy mi Bartek to pokazal, ale mam wrazenie, ze to juz byl zaawansowany lipiec.

- ile mozna z Toba przegrywac?? Czasem dla odmiany mozna dostac w tylek od jakiegos anonimowego przeciwnika, nie?:-P

ROTFL. Jaaaaasne... i dlaczego L'e tez nie poinformowales? ;-P

Bo L'e ma duze szanse zlac mnie w tym roku w fbbest, jezeli nie skipuje Iversona (o ile go mial w skladzie w kwietniu, nie pamietam):-)
Noo, i zlal mnie w pierwszym sezonie kipera!

Poza tym, w momencie dolaczania do ligi i niedlugo pozniej srednio mialem glowe do jakichkolwiek pomyslow ;-(

Tym bardziej trzeba bylo poslac info na grupe, co 2 glowy to nie 10 ;-)

Nadal nie widze problemu.
Zobaczy sie na spokojnie, co ta liga jest warta i za rok mozna kombinowac.
A ja sobie jeszcze przynajmniej przez nastepny sezon chetnie w fb1 zagram po staremu.

Pozdr

Data: 2009-08-04 01:58:52
Autor: L'e-szczur
On 3 Sie, 15:36, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> ROTFL. Jaaaaasne... i dlaczego L'e tez nie poinformowales? ;-P

Bo L'e ma duze szanse zlac mnie w tym roku w fbbest, jezeli nie skipuje
Iversona (o ile go mial w skladzie w kwietniu, nie pamietam):-)

Iversona niestety pozegnalem kopem w dupsko w trakcie sezonu.
Najprawdopodobniej skipuje sobie Gilberta, JRicha i BigZ. :-)

Noo, i zlal mnie w pierwszym sezonie kipera!

A kto Cie wtedy nie zlał ;-)

> [...]

Zobaczy sie na spokojnie, co ta liga jest warta i za rok mozna kombinowac..
A ja sobie jeszcze przynajmniej przez nastepny sezon chetnie w fb1

Ja tez traktuje to jako sezon testowy. wiLQ bierz sie do roboty i
dolaczaj.
Zobaczymy co da sie z tym zrobic i za rok moze zrobimy lige
FB1+FB2+freelancers.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-04 12:07:17
Autor: s
[...]

Hmm, po dealach sezonowych troche masz ograniczone te mozliwosci, by strzelic babola z kiperami :-) Co nie znaczy, ze nie masz szans :D

Noo, i zlal mnie w pierwszym sezonie kipera!

A kto Cie wtedy nie zlał ;-)

Striker i Kuupa AFAIR.
Shame on them (wilQ zanim doczepisz sie do nie-polskiego wtracenia, pamietaj o swoich yikesach i innych takich;p)

Pozdr

Data: 2009-08-04 04:18:07
Autor: L'e-szczur
On 4 Sie, 12:07, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

Hmm, po dealach sezonowych troche masz ograniczone te mozliwosci, by
strzelic babola z kiperami :-) Co nie znaczy, ze nie masz szans :D

A wymiany w NBA tylko zwiekszaja ilosc opcji i szanse na strzelenie
takowego.

> A kto Cie wtedy nie zlał ;-)

Striker i Kuupa AFAIR.

Faktycznie. Czyli bedac na 3 miejscu od konca w nastepnym sezonie
wygrales wszystko.
Rasheed byl na 3 miejscu od konca dwa lata temu i wygral w ostatnim
sezonie, kiedy to na trzeci miejscu od konca bylem ja... . Hmmmm. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-04 01:53:42
Autor: L'e-szczur
On 3 Sie, 15:27, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> - ile mozna z Toba przegrywac?? Czasem dla odmiany mozna dostac w tylek
> od jakiegos anonimowego przeciwnika, nie?:-P

ROTFL. Jaaaaasne... i dlaczego L'e tez nie poinformowales? ;-P

Not fair. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Raptors jeszcze bardziej europejscy