Rasistowski incydent w Z MOZAMBIKU]

Data: 2019-09-10 09:33:57
Autor: A. Filip
Rasistowski incydent w Z MOZAMBIKU]
Akcjom/blokadom  "mogącym wyglądać jak rasistowskie" należy dawać
stanowczy odpór, nieprawdaż? :-)

https://www.rmf24.pl/fakty/news-nocna-akcja-strazy-granicznej-na-zaglowcu-greenpeace-grozili,nId,3195517
Nocna akcja Straży Granicznej na żaglowcu Greenpeace. "Grozili bronią"
Aktualizacja: 14 minut temu

Funkcjonariusze Morskiego Oddziału Straży Granicznej przed północą w
porcie w Gdańsku weszli na żaglowiec Rainbow Warrior, należący do
Greenpeace. Żaglowiec wcześniej blokował statek z transportem węgla z
Mozambiku. [...]
Gruchalla wyjaśnił, że kilka godzin wcześniej członkowie Greenpeace,
używając trzech pontonów, podpłynęli pod samą burtę statku z węglem z
Mozambiku zmierzającego do portu w Gdańsku. Dwa pontony próbowały
skutecznie nie wpuścić statku do portu. Członkowie Greenpeace nie
reagowali na wielokrotne wezwania funkcjonariuszy Straży Granicznej do
poddania się kontroli - dodał. [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-10 01:54:14
Autor: jsen
Rasistowski incydent w Trójmieście [Greenpeace blokuje węgiel Z MOZAMBIKU]
W dniu wtorek, 10 września 2019 09:36:25 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

> skutecznie nie wpuścić statku do portu. Członkowie Greenpeace nie
> reagowali na wielokrotne wezwania funkcjonariuszy Straży Granicznej do

Greenpeace już od dawna nie jest formacją proekologiczną; w d. miał wyciek
ścieków, największy zresztą w historii świata, do Wisły, a na swoim portalu
dyskusyjnym zajmował się w tym czasie popieraniem LGBT, co całkiem nie znaczy,
że to nieistotna kwestia, ale znaczy, że ci "zieloni" mają gdzieś zanieczyszczenia,
dopóki to ich mocodawcy są winowajcami.
Zresztą na trzech, z czterech ogólnopolskich portali "zielonych" nawet przez kilka dni nie wspomniano o tym rekordowym zanieczyszczeń wycieku.
Tak mniej więcej wygląda ich proekologiczność, choć przecież ja i ty pewnie też
zarzucić sobie w tym względzie niedociągnięcia, zwłaszcza wymuszone przez system,
 możemy.

pozdrawiam, jacek

Data: 2019-09-10 04:51:34
Autor: japanizer
On Tuesday, September 10, 2019 at 9:36:25 AM UTC+2, A. Filip wrote:
> [...]

> porcie w Gdańsku weszli na żaglowiec Rainbow Warrior, należący do
> Greenpeace. Żaglowiec wcześniej blokował statek z transportem węgla z

To już PiSdy swój ukochany węgiel, narodowy skarb, przyszłość Polski, nie tylko z Rosji na potęgę sprowadzają, ale również z Mozambiku?

No no, dobra zmiana, taka dojna!

Data: 2019-09-10 14:47:01
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

To już PiSdy swój ukochany węgiel, narodowy skarb, przyszłość Polski,
nie tylko z Rosji na potęgę sprowadzają, ale również z Mozambiku?

Lepiej z Rosji niż z Mozambiku? :-)

Jak kopalnie węgla w Polsce nie są (w miarę) konkurencyjne to wypada
wsadzać im w dupę kij konkurencji.  IMHO Utrzymywanie górnictwa w Polsce
ze względów strategicznych ma sens *ale nie po każdej cenie* .

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-10 14:17:55
Autor: Runt
W dniu 2019-09-10 o 09:33, pajac A. Filip pisze:
Akcjom/blokadom  "mogącym wyglądać jak rasistowskie" należy dawać
stanowczy odpór, nieprawdaż? :-)

Idź ze swoim płaczem na Nowogrodzką.

--
Runt

Data: 2019-09-10 14:51:55
Autor: A. Filip
Runt <runt@anakumena.org> pisze:
W dniu 2019-09-10 o 09:33, pajac A. Filip pisze:
Akcjom/blokadom  "mogącym wyglądać jak rasistowskie" należy dawać
stanowczy odpór, nieprawdaż? :-)

Idź ze swoim płaczem na Nowogrodzką.

No przecież zamiast złego krajowego (lub rosyjskiego) węgla powinien być
wspaniały rosyjski gaz *jak w Niemczech* ! Za PO tak będzie? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-10 14:40:01
Autor: Zenek Kapelinder
Rasistowski incydent w Trójmieście [Greenpeace blokuje węgiel Z MOZAMBIKU]
Bedzie nie tylko najdrozszy ruski gaz, na dodatek dostarczany z niemiec, ale i benzyna po 9 zlotych. Dlaczego po 9. Bo po siedem miala juz byc.

Rasistowski incydent w Z MOZAMBIKU]