,,Rasistowski" wyskok Aleksandry Dulkiewicz podczas debaty 1 września. ,,Jeszcze nigdy tak mnie nie nazwano"

Data: 2019-09-03 17:04:43
Autor: Lord Donald
,,Rasistowski" wyskok Aleksandry Dulkiewicz podczas debaty 1 września. ,,Jeszcze nigdy tak mnie nie nazwano"
,,Rasistowski" wyskok Aleksandry Dulkiewicz podczas debaty 1 września. ,,Jeszcze nigdy tak mnie nie nazwano"

Jeśli przyjmiemy kryteria, którymi kieruje się lewica, to już dziś można mówić o rasistowskiej wypowiedzi prezydent Gdańska. Jak słusznie zauważają internauci, Aleksandra Dulkiewicz, która jeszcze niedawno zapraszała Polaków do ,,świętowania 80. rocznicy wybuchu II wojny światowej", wczoraj podczas przebiła poziom żenady Bronisława Komorowskiego.

Dulkiewicz, która podczas oficjalnych uroczystości na Westerplatte zamiast oddać hołd polskim Bohaterom, mówiła o Unii Europejskiej i ,,walce rządu z obywatelami", wzięła udział w debacie ,,Solidarność i pokój. Miasto jako europejska wspólnota". Zagranicznych prelegentów, którzy zostali zaproszeni na spotkanie, a wśród których był pakistański imigrant, a obecnie burmistrz Londynu Sadiq Khan oraz sekretarz stanu landu Berlin Sawsan Chebli, nazwała ,,egzotycznym".

https://wprawo.pl/2019/09/02/rasistowski-eksces-aleksandry-dulkiewicz-podczas-debaty-1-wrzesnia-jeszcze-nigdy-tak-mnie-nie-nazwano/?fbclid=IwAR1gbj89_38G3Rads7y2068rvaeolcD3L7f7t2_4ootND_74mld5f8_1Rk0

,,Rasistowski" wyskok Aleksandry Dulkiewicz podczas debaty 1 września. ,,Jeszcze nigdy tak mnie nie nazwano"