Rasistowskie znaki drogowe :-)

Data: 2020-06-11 10:11:35
Autor: T.
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Data: 2020-06-11 09:44:34
Autor: K
Rasistowskie znaki drogowe :-)
On 11/06/2020 09:11, T. wrote:
Tak piątkowo:

https://demotywatory.pl/4444900/Znaki-drogowe-sa-rasistowskie

T.

Kiedys na A-17 dopisywano "uwaga zboczency" lub doroslemu na tym znaku dorysowywano biret i sutanne.

Data: 2020-06-11 17:12:35
Autor: K
On 11/06/2020 09:11, T. wrote:
[...]

Nie, a fajnie jest jak dyma? Mozesz opisac wrazenia na priv.

Data: 2020-06-11 20:47:22
Autor: t-1
W dniu 2020-06-11 o 18:12, K pisze:
On 11/06/2020 17:02, t-1 wrote:

Wydymał cie klecha?

Nie, a fajnie jest jak dyma? Mozesz opisac wrazenia na priv.

Nie odwracaj kota ogonem.
Przecież to ty się chwaliłeś zemstą na klechach.
Skoro cię nie wydymał to może nie dał rozgrzeszenia, za walenie konia bez litości?

Data: 2020-06-11 20:09:42
Autor: ąćęłńóśźż
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Dlaczego ta głowa, którą kopią biali, nie jest czarna?

-- -- -
https://demotywatory.pl/4444900/Znaki-drogowe-sa-rasistowskie

Data: 2020-06-11 18:45:11
Autor: z
W dniu 2020-06-11 o 10:11, T. pisze:
Tak piątkowo:

https://demotywatory.pl/4444900/Znaki-drogowe-sa-rasistowskie

T.

W tok fm była taka dyskusja że murzynom przykro by było czytać "W pustyni i w puszczy" Bo tam murzyni są przedstawiani w złym świetle.
I dlatego trzeba ocenzurować albo ZAKAZAĆ

Poperdoliło lewactwo z tą poprawnością poityczną.

"Dziesięciu Murzynków" zmieniało tytuł chyba 4 razy. Teraz się nazywa "I nie było już nikogo"

https://pl.wikipedia.org/wiki/I_nie_by%C5%82o_ju%C5%BC_nikogo

Data: 2020-06-11 10:01:17
Autor: WS
On Thursday, June 11, 2020 at 6:45:29 PM UTC+2, z wrote:
> [...]

Poperdoliło lewactwo z tą poprawnością poityczną..

"Dziesięciu Murzynków" zmieniało tytuł chyba 4 razy. Teraz się nazywa "I nie było już nikogo"

tak to teraz jest...
https://dorzeczy.pl/swiat/143196/stop-calling-me-murzyn.html

Data: 2020-06-12 11:59:48
Autor: Budzik
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

Uprzejma prosba aby nie kłamac!
Mam nadzieje, ze to kłamstwo wynika z braku umiejetnosci rozumienia audycji a nie z celowego przeinaczania.

Audycja była o tym, aby nie czytac WPiWP jako lektury w podstawówce, gdzie dzieci na podstawie tego tekstu wyrabiaja sobie negatywne stereotypy, ze murzyn to zły, gorszy, głupszy albo w ogole dzicz tylko zeby czytac jak najbardziej ale w starszych klasach tłumaczac skad takie a nie inne podejscie do tego tematu.
Bardzo wyraźnie osoba z która był wywiad powiedziała ze absolutnie nie chodzi o wymazanie ksiazki z kanonu lektur!
Trzeba miec duzo złej woli zeby zrozumiec to inaczej.

"Dziesięciu Murzynków" zmieniało tytuł chyba 4 razy. Teraz się
nazywa "I nie było już nikogo"

https://pl.wikipedia.org/wiki/I_nie_by%C5%82o_ju%C5%BC_nikogo

Zazdroszcze ci ze nie zauwazasz rasizmu wokol siebie.
A moze po prostu ci to wisi?

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2020-06-12 21:07:33
Autor: z
W dniu 2020-06-12 o 13:59, Budzik pisze:
Audycja była o tym, aby nie czytac WPiWP jako lektury w podstawówce,

Czyli zakazać w podstawówce. Niezły z Ciebie ściemniacz ;-)

Data: 2020-06-13 08:59:46
Autor: Budzik
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Użytkownik z z@z.pl ...

Audycja była o tym, aby nie czytac WPiWP jako lektury w podstawówce,

Czyli zakazać w podstawówce. Niezły z Ciebie ściemniacz ;-)

Byc moze w podstawówke ale w starszych klasach.
Ale na pewno nie zakazac.

--
Pozdrawia... Budzik
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

Data: 2020-06-13 11:04:39
Autor: z
Rasistowskie znaki drogowe :-)
W dniu 2020-06-13 o 10:59, Budzik pisze:
Ale na pewno nie zakazac.

Skreślić z lektur obowiązkowych to jak zakazać. W podstawówce nie byłeś? ;-)

Data: 2020-06-13 12:59:46
Autor: Budzik
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Użytkownik z z@z.pl ...

Ale na pewno nie zakazac.

Skreślić z lektur obowiązkowych to jak zakazać. W podstawówce nie
byłeś? ;-)
Nadajesz sie na polityka. :)
A w podstawówce byłem tak dawno ze nie pamietam.
Zreszta czytałem co innego niz kazali ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

Data: 2020-06-13 16:09:16
Autor: z
Rasistowskie znaki drogowe :-)
No właśnie.

A szansa jest duża że skoro piszesz na grupie samochodowej że nie jesteś humanistą ;-)

Data: 2020-06-13 13:16:45
Autor: Zenek Kapelinder
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Jak W Pustyni i w Puszczy zakazali to co by zrobili jak by ktoś nauczył dziecko na szkolną akademię wierszyka Murzynek Bambo.

Data: 2020-06-12 21:15:13
Autor: z
Rasistowskie znaki drogowe :-)
W dniu 2020-06-12 o 13:59, Budzik pisze:
Zazdroszcze ci ze nie zauwazasz rasizmu wokol siebie.
A moze po prostu ci to wisi?

Tak. Nie zauważam rasizmu. Może dlatego że mieszkam na wschodzie i tu naród bardziej pobożny ;-)

A może dlatego że większość (i ja) dostrzegają zło wobec każdego człowieka bez względu na to czy czarny czy gruby, czy łysy, czy w tęczowej sukience.

Zamieszanie się robi jak ktoś chce żeby to jego bardziej chroniono niż innych. Bo on jest inny (w domyśle wartościowszy) i mu się należy.

Będziemy zakazywać książek o grubych łysych okularnikach?

Przypomniała mi się piosenka Okularnicy Sławy Przybylskiej.

Tępy debil wyczyta tam naigrywanie się z facjaty, poniżanie i wyśmiewanie.
Człowiek inteligentny dostrzeże współczucie i solidarność w przekazie utworu.

A Ty co tam widzisz? ;-)

Data: 2020-06-13 08:59:46
Autor: Budzik
[...]

Alez oczywiście...

A może dlatego że większość (i ja) dostrzegają zło wobec każdego człowieka bez względu na to czy czarny czy gruby, czy łysy, czy w tęczowej sukience.

Typowe sciemnianie. Wiekszosc to ma zło wobec innego człowieka w dupie.

Zamieszanie się robi jak ktoś chce żeby to jego bardziej chroniono
niż innych. Bo on jest inny (w domyśle wartościowszy) i mu się
należy.
Alez oczywiście. Jestem ciekaw twoich przykładów.

Będziemy zakazywać książek o grubych łysych okularnikach?

Jeszcze raz przypomne ze akurat w kontekscie rozmowy o w pustyni i w puszczy uzywanie słowa "zakazywac" top kłamstwo wyssane z palca.
Chodzi tylko o umieszczenie ksiazki w odpowiednim kontekscie.

[...]

Troszke robi się nieprzyjemnie od takiego relatywizowania.

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2020-06-13 11:13:46
Autor: z
Rasistowskie znaki drogowe :-)
W dniu 2020-06-13 o 10:59, Budzik pisze:

Alez oczywiście...

Cieszę się że podzielasz mój pogląd.

Typowe sciemnianie. Wiekszosc to ma zło wobec innego człowieka w dupie.

Mogę tylko współczuć. W jakim regionie się wychowywałeś?

Jestem ciekaw twoich przykładów.

Skoro nie jesteś przygotowany do dyskusji...

  Chodzi tylko o umieszczenie ksiazki w odpowiednim kontekscie.

Kontekst jest taki że to były inne czasy, historia.

Jeśli nauczyciel nie potrafi uświadomić tego przecież mądrym dzieciakom ;-) i że szacunek należy się wszystkim to nie powinien być nauczycielem
Po to się omawia lektury.

Troszke robi się nieprzyjemnie od takiego relatywizowania.

Cieszę się że dostrzegasz że relatywizacja w kierunku poprawności politycznej jest ZŁA.

Lewactwo niedługo zażąda ocenzurowania starego testamentu i ewangelii.

Spróbujcie urządzić hepening w ramadan pod meczetem.

Data: 2020-06-13 12:59:46
Autor: Budzik
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Użytkownik z z@z.pl ...

Alez oczywiście...

Cieszę się że podzielasz mój pogląd.

A mi przykro ze nie wyczułes ironii ;-)

Typowe sciemnianie. Wiekszosc to ma zło wobec innego człowieka w
dupie.

Mogę tylko współczuć. W jakim regionie się wychowywałeś?

Na Ziemii.

Jestem ciekaw twoich przykładów.

Skoro nie jesteś przygotowany do dyskusji...

wiedzialem ze bedzie kłopocik...

  Chodzi tylko o umieszczenie ksiazki w odpowiednim kontekscie.

Kontekst jest taki że to były inne czasy, historia.

Dokładnie.
Przeciez Sienkiewicz nie był rasistą.
Jeśli nauczyciel nie potrafi uświadomić tego przecież mądrym
dzieciakom ;-) i że szacunek należy się wszystkim to nie powinien
być nauczycielem Po to się omawia lektury.

Nie jestem specjalistą ale przeciez o tym był własnie ten wywiad-  ze dzieci w klasie gdzie sie omawia WPiWP sa po prostu za małe.
Z jakiegoś powodu dodawanie robi sie w pierwszych klasach podstawówki a całki odrobine pozniej.
Z ksiazkami jest tak samo.

Troszke robi się nieprzyjemnie od takiego relatywizowania.

Cieszę się że dostrzegasz że relatywizacja w kierunku poprawności politycznej jest ZŁA.

Uprzejmie cie prosze abys nie przeinaczał moich słów.
Ja mowie o relatywizowaniu ze walka np o prawa rasowe jest zła bo to tak samo jak walka o prawa osób w okularach bo jakis wierszyk gdzies tam mowił o okularnikach w sposób zartobliwy.
Od tego typu wymysłów mnie mdli.
Ale pogadaj sobie z A.Filipkiem - on tak lubi.

Lewactwo niedługo zażąda ocenzurowania starego testamentu i
ewangelii. Spróbujcie urządzić hepening w ramadan pod meczetem.

Tradycyjnie na tego typu uwagi: wypierdalaj w podskokach.

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2020-06-13 16:45:06
Autor: z
W dniu 2020-06-13 o 14:59, Budzik pisze:
Użytkownik z z@z.pl ...

Alez oczywiście...

Cieszę się że podzielasz mój pogląd.

A mi przykro ze nie wyczułes ironii ;-)

Ty też się nie popisałeś.
(kurde muszę za każdym razem te ikonki wstawiać?)

Na Ziemii.

Kolejny zakompleksiony?

wiedzialem ze bedzie kłopocik...

Jest tyle tej piany w archiwum że już mi się nie chce tłumaczyć dlaczego Polska bez LPGE ;-) jest piękniejsza

Przeciez Sienkiewicz nie był rasistą.

A jego książki/a są/jest rasistowska?
Bo opisuje dawne czasy w których Murzyni byli niewolnikami?

Może przemilczmy. Nowe elity będą szczęśliwsze ;-)

Nie jestem specjalistą ale przeciez o tym był własnie ten wywiad-  ze
dzieci w klasie gdzie sie omawia WPiWP sa po prostu za małe.

Jak za małe? Przecież 5-latki już chodzą do szkoły. Świat się zmienia trzeba dzieciaki szkolić od żłobka (np. masturbacji) ;-)

Ja mowie o relatywizowaniu ze walka np o prawa rasowe jest zła bo to
tak samo jak walka o prawa osób w okularach

Lewactwo w stanach jest oburzone że Murzyni częściej są karani.
Wg nich wina leży tylko i wyłącznie w Policji.

WYBORNE ;-)

Data: 2020-06-14 10:59:43
Autor: Budzik
[...]

co masz na mysli?

Na Ziemii.

Kolejny zakompleksiony?

Ze za mało?

wiedzialem ze bedzie kłopocik...

Jest tyle tej piany w archiwum że już mi się nie chce tłumaczyć
dlaczego Polska bez LPGE ;-) jest piękniejsza

Nie wiem co to LPGE

Przeciez Sienkiewicz nie był rasistą.

A jego książki/a są/jest rasistowska?
Bo opisuje dawne czasy w których Murzyni byli niewolnikami?

Naprawde nie rozumiesz o co chodzi czy tylko udajesz?
Bo ja rozumiem ,ze mozesz miec inne zdanie, ale mam wrazenie ze ty w ogole omijasz argumenty tego goscia z którym był wywiad.

[...]

Wez nie pierdol. Jeżeli chcesz dyskutowac to daj jakies argumenty merytoryczne a te wycieczki to sobie zachowaj dla rodzinki przy wigilijnym stole.

[...]

Nie wiem czy ktos wini za to tylko policje - przyznam ze nigdy nie spotkałem sie z takim pogladem.
Dasz jakies przykłady, czy znowu bedzie kłopocik?

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Data: 2020-06-14 16:38:04
Autor: ąćęłńóśźż
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Wydech z odbytu po?

-- -- -
Nie wiem co to LPGE

Data: 2020-06-13 12:24:15
Autor: collie
W dniu 13.06.2020 o 10:59, Budzik pisze:

Jeszcze raz przypomne ze akurat w kontekscie rozmowy o w pustyni i w
puszczy uzywanie słowa "zakazywac" top kłamstwo wyssane z palca.
Chodzi tylko o umieszczenie ksiazki w odpowiednim kontekscie.

Czyli na regale z książkami powinna stać pośród takich książek jak:
"Autobiografia Murzyna" Bookera Washingtona, "Biały Murzyn"
Michała Bałuckiego, "Murzynek B." Artura Liskowackiego, "Murzyni
we Florencji" Rudana Vedrany, "Pierwszy murzyn RP" Briana Scotta,
"Otello, czyli Murzyn w Wenecji" Gioacchino Rossiniego, "Murzyn"
Tatjany Gromaca, "Murzyn z załogi Narcyza" Josepha Conrada, czy
"Dziesięcioro murzyniątek" Antoniego Marianowicza. Ale już broń
Boże nie koło elementarza Falskiego z kultowym Murzynkiem Bambo
Juliana Tuwima, znanym wszystkim i nie koło zbioru wierszy Jana
Brzechwy z "Murzynem", mniej znanym w Głownie, że przypomnę:

W Głow­nie na ryn­ku stał czar­ny Mu­rzyn
W czer­wo­nym fra­ku, w cy­lin­drze du­żym,
A miał do tego żół­tą kra­wat­kę
I pan­ta­lo­ny ob­ci­słe, w krat­kę.

Nikt ta­kich czar­nych nie wi­dział tu lic,
Szli tedy lu­dzie ze wszy­stkich ulic,
Bo­wiem dzi­wi­ło ich nie­wy­mow­nie,
Że na­gle Mu­rzyn zja­wił się w Głow­nie.

Na­wet ap­te­kę za­mknął ap­te­karz
Krzy­cząc na żonę: "Chodź! Cze­mu zwle­kasz?"
I bie­gła mło­dzież z har­cer­skich dru­żyn,
Żeby zo­ba­czyć, co to za Mu­rzyn.

Trzej ko­le­ja­rze wy­szli z go­spo­dy,
Bo jesz­cze ta­kiej nie zna­li mody,
I rzekł z nich je­den, naj­bar­dziej krę­py:
"Pew­no przy­je­chał cyrk na wy­stę­py."

Syn mi­li­cjan­ta przez okno darł się,
Że tacy chy­ba żyją na Mar­sie.
Wstyd było ojcu, że się tak syn drze
Wi­dząc Mu­rzy­na w du­żym cy­lin­drze.

A to się wszyst­ko sta­ło dla­te­go,
Że Mu­rzyn nie­gdyś był mym ko­le­gą
I usta­li­łem z nim nie­odzow­nie,
Że się spo­tka­my za pięć lat w Głow­nie.

Pięć lat mi­nę­ło. Mu­rzyn z da­le­ka
Przy­był i na mnie na ryn­ku cze­ka,
A ja po­cią­giem jadę z Lu­bli­na,
Żeby po­wi­tać w Głow­nie Mu­rzy­na.

PS. Było jeszcze trefnych teraz "Dziesięć małych Murzynków"
     Agaty Christie, ale potem w try miga zostały przemianowane
     najpierw na "Dziesięć małych żołnierzyków", a następnie na
     nie kojarzące się już zupełnie z Murzyniątkami - "I nie było
     już nikogo", choć fabuła tego klasyka kryminału opiera się
     na wierszu "Dziesięciu Murzynków":

Dziesięć małych Murzyniątek
Jadło obiad w Murzyniewie,
Wtem się jedno zakrztusiło -
I zostało tylko dziewięć.

Dziewięć małych Murzyniątek
Poszło spać o nocnej rosie,
Ale jedno z nich zaspało -
I zostało tylko osiem.

Rzekło osiem Murzyniątek:
Ach, ten Devon - to jest Eden,
Jedno z nich się osiedliło -
I zostało tylko siedem.

Siedem małych Murzyniątek
Chciało drwa do kuchni znieść;
Jedno się rąbnęło w głowę -
I zostało tylko sześć.

Sześć malutkich Murzyniątek
Na miód słodki miało chęć,
Jedno z nich ukłuła pszczółka -
I zostało tylko pięć.

Pięć malutkich Murzyniątek
Adwokackiej chce kariery.
Jedno się odziało w togę -
I zostały tylko cztery.

Cztery małe Murzyniątka
Brzegiem morza sobie szły,
Jedno połknął śledź czerwony -
I zostały tylko trzy.

Trzy malutkie Murzyniątka
Poszły w las pewnego dnia;
Jedno poturbował niedźwiedź -
I zostały tylko dwa.

Dwu malutkim Murzyniątkom
W słońcu minki coraz rzedną...
Jedno zmarło z porażenia -
I zostało tylko jedno.

Jedno małe Murzyniątko
Poszło teraz w cichy kątek,
Gdzie się z żalu powiesiło -
Ot, i koniec Murzyniątek.

Data: 2020-06-13 12:59:46
Autor: Budzik
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Użytkownik collie collie2@vp.pl ...

[...]

[...]
Co masz na mysli?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

Data: 2020-06-13 15:31:48
Autor: collie
W dniu 13.06.2020 o 14:59, Budzik pisze:

Chodzi tylko o umieszczenie ksiazki w odpowiednim kontekscie.

Czyli na regale z książkami powinna

[...]
Co masz na mysli?

Nie masz tam kogoś w pobliżu (nie z rodziny), by Ci wytłumaczył,
co poeta miał na myśli? Dobra. Po mojemu, poeta w odpowiedzi na
"chodzi tylko o umieszczenie ksiazki w odpowiednim kontekscie",
dopowiada ten niedopowiedziany przez Ciebie kontekst: książki
zwykle stoją na półce w bibliotecznym regale. Jeśli na półce,
gdzie umieszczona jest książka "W pustyni i w puszczy", umieścimy
z jednej i drugiej strony tej książki, wymienione przez poetę
inne książki, to będzie właśnie umieszczenie książki w odpowiednim
kontekście innych książek. Pasuje kontekst? No.

Data: 2020-06-14 09:59:44
Autor: Budzik
[...]

CZyli taki infantylny zarcik? Rozumiem.

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2020-06-12 21:15:45
Autor: z
[...]

Odniesiesz się do tego przykładu?

Data: 2020-06-13 08:59:47
Autor: Budzik
[...]

Nie znam wiec bedzie mi trudno.
O co chodzi?

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Data: 2020-06-13 11:18:09
Autor: z
Rasistowskie znaki drogowe :-)
W dniu 2020-06-13 o 10:59, Budzik pisze:
Nie znam wiec bedzie mi trudno.
O co chodzi?

Czyli kłamałeś że słuchałeś tej audycji? Ty KŁAMCO ;-)

To dla potomnych.

"Pierwsze brytyjskie wydanie książki z 1939 roku nosiło tytuł Ten Little Niggers (dziesięciu murzynków)"

Po czterech zmianach teraz brzmi:

"And Then There Were None" "I nie było już nikogo"

Dlaczego? Bo poprawność polityczna pierze mózgi.

Data: 2020-06-13 12:59:46
Autor: Budzik
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Użytkownik z z@z.pl ...

Nie znam wiec bedzie mi trudno.
O co chodzi?

Czyli kłamałeś że słuchałeś tej audycji? Ty KŁAMCO ;-)

Nigdzie nie napisałem ze całej. Znow kłamiesz.
Napisałem tylko o twoich kłamstwach o niby zakazywaniu bo akurat ten fragment słyszałem dokładnie.

[...]

No i czego to dowodzi?
Moze stań w usa nad grobem jakiegoś czarnoskórego zabitego przez policje, wygłos tyrade ze zadnego problemu nie ma, ze statystyki kłamia, ze socjologowie wypowiadajacy sie na tematy zwiazane z rasizmem to debile a podsumuj to przykładem ze zmiana tytułu ksiazki.
To zamyka temat! Będa oklaski, wiwaty! --
Pozdrawia... Budzik
"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo
jest uświadomoć sobie, że w gruncie rzeczy patrzymy na ich genitalia"

Data: 2020-06-13 16:48:21
Autor: z
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Wij się dalej w swoim wybornym towarzystwie ;-)

Argumentów brak a protestuje. ... jeden ;-)

Data: 2020-06-14 09:59:43
Autor: Budzik
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Użytkownik z z@z.pl ...

Wij się dalej w swoim wybornym towarzystwie ;-)

Argumentów brak a protestuje. ... jeden ;-)

wij sie w swoich sosach ze zakazuje to nie zakazuje etc. ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

Data: 2020-06-14 13:29:26
Autor: z
Rasistowskie znaki drogowe :-)
W dniu 2020-06-14 o 11:59, Budzik pisze:
zakazuje to nie zakazuje

Zaczynasz jechać Runtem. Nie idź tą drogą jak mawia Kwaśniuewski.

Data: 2020-06-14 13:59:43
Autor: Budzik
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Użytkownik z z@z.pl ...

zakazuje to nie zakazuje

Zaczynasz jechać Runtem. Nie idź tą drogą jak mawia Kwaśniuewski.

To jest bardzo niemerytoryczny komentarz.
Ani nie wiem jaki styl ma Runt, ani co masz do mojej wypowiedzi.
Zamiast przyznac, ze z tym zakazem palnałes głupote, wijesz sie jak piskorz...
Stad moje potepienie takiej postawy.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

Data: 2020-06-14 08:26:54
Autor: Zenek Kapelinder
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Nie kłam Budzik że nie wiesz kto to runt i jaki ma styl.

Data: 2020-06-14 17:47:40
Autor: collie
Rasistowskie znaki drogowe :-)

Nie kłam Budzik że nie wiesz kto to runt i jaki ma styl.

Uderz w stół... Nawet na Bałutach się odezwą.

Data: 2020-06-15 09:20:37
Autor: z
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Nie udaj że jesteś mądrzejszy niż jesteś.

"Wywalenie" z lektur to w skutkach to samo co zakaz.

Przypieprzyłeś się do jednego wyrazu a merytorycznie leżysz i kwiczysz.

PS. Z DZISIAJ.

Używanie MASTER i SLAWE źle się kojarzy z niewolnictwem. Ja pier...

Data: 2020-06-15 08:59:59
Autor: Budzik
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Użytkownik z z@z.pl ...

Nie udaj że jesteś mądrzejszy niż jesteś.

Nie udawaj ze jestes głupszy niz jestes.

"Wywalenie" z lektur to w skutkach to samo co zakaz.

Ale wywalenia z lektur ten gosc rowniez nie postulował!
Postulował przesuniecie na starsze roczniki!

Przypieprzyłeś się do jednego wyrazu a merytorycznie leżysz i
kwiczysz.
IMO ten jeden wyraz przeinaczył cały sens wypowiedzi.

PS. Z DZISIAJ.

Używanie MASTER i SLAWE źle się kojarzy z niewolnictwem. Ja
pier...
w kontekscie dysków twardych?

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

Data: 2020-06-15 11:27:49
Autor: z
W dniu 2020-06-15 o 10:59, Budzik pisze:
Ale wywalenia z lektur ten gosc rowniez nie postulował!
Postulował przesuniecie na starsze roczniki!

Dzieci coraz mądrzejsze a lektur nie ogarniają? ;-)

IMO ten jeden wyraz przeinaczył cały sens wypowiedzi.

To jest szczegul a nie sens. Lektury ma nie być bo być może znajdzie się idiota co mu będzie przykro.

Żałosne

w kontekscie dysków twardych?

Generalnie

https://www.dobreprogramy.pl/Bojownicy-o-tolerancje-wytaczaja-dziala-przeciwko-Gitowi.-Nie-podoba-im-sie-galaz-master,News,108348.html

Data: 2020-06-15 09:59:59
Autor: Budzik
[...]

Powtarzasz argumenty na które juz ci odpowiedziałem.

IMO ten jeden wyraz przeinaczył cały sens wypowiedzi.

To jest szczegul a nie sens. Lektury ma nie być bo być może
znajdzie się idiota co mu będzie przykro.

Żałosne

Załosne jest to ze nie rozumiesz o czym mowa wiec trudno ci odniesc sie do problemu który został wskazany.
Ja tez nie wiem czy maja racje ale przynajmniej rozumiem o czym oni rozmawiali.

w kontekscie dysków twardych?

Generalnie

https://www.dobreprogramy.pl/Bojownicy-o-tolerancje-wytaczaja-dzial
a-przeciwko-Gitowi.-Nie-podoba-im-sie-galaz-master,News,108348.html

załózmy ze masz racje ze to przesada (bo nie chce mi sie wchodzic w temat który wydaje sie rzeczywiscie dziwny na pierwszy rzut oka) - czy to w jakikolwiek sposób implikuje to ze kazde postulaty antyrasistowskie są złe?

To troche tak jak z prawem - to ze niektore przepisy sa złe nijak nie dowodzi ze całe prawo jest do dupy.

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2020-06-15 13:33:19
Autor: z
W dniu 2020-06-15 o 11:59, Budzik pisze:
Powtarzasz argumenty na które juz ci odpowiedziałem.

To po cholerę się powtarzasz?

Załosne jest to ze nie rozumiesz o czym mowa wiec trudno ci odniesc sie
do problemu który został wskazany.
Ja tez nie wiem czy maja racje ale przynajmniej rozumiem o czym oni
rozmawiali.

Żałosna jest już rozmowa na taki temat. Jak za socjalizmu. Walka z problemem który się samemu stworzyło/wydumało.

implikuje to ze kazde postulaty
antyrasistowskie są złe?

O jakich postulatach piszesz?
O tym że Murzyni w Stanach popełniają więcej przestępstw a statystyki policyjne nie trzymają parytetów? Że nie są sprawiedliwe tylko RASISTOWSKIE?

To troche tak jak z prawem - to ze niektore przepisy sa złe nijak nie
dowodzi ze całe prawo jest do dupy.

Nikt tu nikomu krzywdy nie robi. Niby "pokrzywdzeni" chcą naginać rzeczywistość pod swoje wyobrażenie.

Data: 2020-06-15 15:59:58
Autor: Budzik
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Użytkownik z z@z.pl ...

Powtarzasz argumenty na które juz ci odpowiedziałem.

To po cholerę się powtarzasz?

Schizofrenia? To nie ja powtarzam...

[...]

No to było mowic ze obraziłes sie na poczatku i w ogole nie masz zamiaru poruszac tego tematu, stad rozpoczałes ten temat!

[...]

Bardzo proste spojrzenie bardzo prostego człowieka.
Pamietasz testy ze sztuczna inteligencja w kontekscie rasizmu?

To troche tak jak z prawem - to ze niektore przepisy sa złe nijak
nie dowodzi ze całe prawo jest do dupy.

Nikt tu nikomu krzywdy nie robi. Niby "pokrzywdzeni" chcą naginać rzeczywistość pod swoje wyobrażenie.

Alez oczywiście. Wszyscy maja rowny start a po prostu afroamerykanie maja geny gorsze. Brawo ty. A teraz jeszcze dodaj ze nie jestes rasistą.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2020-06-15 21:31:45
Autor: z
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Z socjalistą szkoda mi czasu na dyskusje.

Data: 2020-06-15 18:23:28
Autor: ddddddddddddd
W dniu 15.06.2020 o 09:59, Budzik pisze:

Używanie MASTER i SLAWE źle się kojarzy z niewolnictwem. Ja
pier...

w kontekscie dysków twardych?

nie śmieszy Cię usuwanie czarnych/ białych list czy zmiana kodu programów przez google bo zawierają "złe" skojarzenia? przecież to jest jakiś obłęd. Naprawdę coraz szybciej zbliżamy się do roku 1984...

Lukasz

Data: 2020-06-15 17:59:58
Autor: Budzik
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Użytkownik ddddddddddddd ddddddd@fjhjh.pl ...

[...]

Pewne sprawy sa absurdem w szukaniu poprawnosci politycznej na siłe a pewne nie sa.
Jak juz mowiłem - to tak jak z prawem, sa setki bzdurnych przepisów ale to nijak nie oznacza ze całe prawo jest bez sensu.

Data: 2020-06-15 09:49:14
Autor: collie
W dniu 15.06.2020 o 9:20, z pisze:

"Wywalenie" z lektur to w skutkach to samo co zakaz.

Dla tych co czytają tylko lektury, bo muszą,
by przejść do następnej klasy.

Data: 2020-06-15 10:04:40
Autor: z
Rasistowskie znaki drogowe :-)
A Ty to humanista byłeś już w podstawówce? ;-)

Data: 2020-06-15 07:15:18
Autor: ddddddddddddd
W dniu 12.06.2020 o 12:59, Budzik pisze:
Zazdroszcze ci ze nie zauwazasz rasizmu wokol siebie.
A moze po prostu ci to wisi?

Ja nie zauważam. Mieszkam w kraju w którym nikogo nie dziwi murzyn, babcia z irokezem czy koreanka idąca do sklepu w pidżamie. Na pewno agresji jaka jest, nie nazwałbym rasizmem - taką samą agresję widziałem w Polsce i nie była na tle rasowym.
Za to zauważam że niektórym zdrowo odpierdala i nie można z nimi zażartować - bo to rasizm, czy też nie można mieć innego zdania na temat homo- bo mimo, że mi oni w ogóle nie przeszkadzają, to przeszkadza mi ich obnoszenie się z tym (i nie mówię że się wszyscy obnoszą, bo to raczej mniejszość)
Powoli zaczynam się czuć szykanowaną mniejszością mając własne poglądy niezgodne z głównym nurtem

Lukasz

Data: 2020-06-15 08:59:59
Autor: Budzik
[...]

Ja zauwazam. Ostatnie lata zwłaszcza w kotekscie "ciapatych", "brudasów" etc.
Jeżeli w twoich okolicach nie ma takiego gadania to troche zazdroszcze.

Na pewno agresji jaka jest, nie nazwałbym rasizmem - taką samą
agresję widziałem w Polsce i nie była na tle rasowym.

Ciekawa implikacja. Skoro jest agresja nierasitowska to znaczy ze rasistwowska nie istnieje?

[...]

Ok, przeszkadza ci obnoszenie. No i co? To znaczy ze podwazasz prawo do chodzenia za reke czy do całowania sie w miejscu publicznym?
CZy takie same odczucia masz co do par hetero?
Pewnie pejoratywnego mowienia o homoseksualistach per pedał, ciota etc tez w twoim otoczeniu nie uswiadczysz?
Znow: zazdroszcze ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

Data: 2020-06-15 11:21:24
Autor: collie
W dniu 15.06.2020 o 10:59, Budzik pisze:

Ok, przeszkadza ci obnoszenie. No i co? To znaczy ze podwazasz prawo do
chodzenia za reke czy do całowania sie w miejscu publicznym?
CZy takie same odczucia masz co do par hetero?

Każdy normalny człowiek nie ma takich samych odczuć
na widok całującej się w miejscu publicznym pary
hetero i pary homo. I to jest normalne. Przed ewentualną
odpowiedzią zapoznaj się z definicją słów "normalny",
"normalne" i ich przeciwieństwem: "nienormalny",
"nienormalne".

Data: 2020-06-15 02:28:25
Autor: Zenek Kapelinder
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Ty collie będziesz to wiedział. Na listonosza szczeka normalny czy nienormalny pies.

Data: 2020-06-15 09:59:59
Autor: Budzik
[...]

Ale mozesz sobie miec odczucia jakie chcesz.
Ale czy to daje ci prawo do mowienia ze 3% spoleczenstwa ma sie nie całować na twoich oczach? --
Pozdrawia... Budzik
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU
W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE

Data: 2020-06-15 13:05:25
Autor: collie
W dniu 15.06.2020 o 11:59, Budzik pisze:

[...]

No nie można nie napisać: co Ty świergolisz (eufemizm)? Co Ty
świergolisz o moim prawie, gdy dostałeś tylko prostą i kompletną
odpowiedź proste pytanie "czy takie same odczucia masz co do par
hetero"? To raz. A dwa (pomijając moje prawo do wolności słowa,
do publicznego wyrażania swoich przekonań, nie będących w kolizji
z prawem), jeśli już mówimy o prawie: penalizacja publicznego
całowania się przez gejów może być bliższa, niż Ci się wydaje.
Prezydent Duda udzielił wywiadu ,,Naszemu Dziennikowi", w którym
wyraził zainteresowanie ustawą ,,zakazującą propagandy homoseksualnej".
Czy całowanie się publiczne gejów może być uznane za propagowanie
homoseksualizmu? Nie takie rzeczy Sejm uchwalał nocą a o świcie
prezydent podpisywał. Kto lubi się całować na ławce w parku nie
z dziewczyną, niech pomyśli o tym przed wyborami.

Data: 2020-06-15 13:38:51
Autor: z
[...]

Jeśli masz aż taki problem to jestem za karaniem każdego co Ci zwróci uwagę na ulicy że się całujesz czy trzymasz za rękę.

Masz jeszcze jakieś problemy?

Ale... Jak urządzisz tęczowe disco w Boże Ciało to się nie dziw że możesz dostać wpierdol ;-)

Data: 2020-06-15 15:59:59
Autor: Budzik
[...]

Czyzbys nie zrozumiał tego o czym pisze?

Masz jeszcze jakieś problemy?

Ale... Jak urządzisz tęczowe disco w Boże Ciało to się nie dziw że
możesz dostać wpierdol ;-)

No własnie o tym mowa. O tym braku homofobii ze mozna wpierdol za tecze dostac. Dziekuje za argumenty wbrew własnej tezie.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2020-06-15 20:21:03
Autor: z
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Bo wpierdol można dostać za wiele rzeczy. Np. za nie lubiany szalik,
Można nie dostać dotacji bo się coś nie politycznie powiedziało.
Można dostać niepomyślny wyrok w sądzie bo się nie zapłaciło koperty.

można można można...

Nie widzę powodu żeby jedne powody były lepsze od drugich.

WSZYSTKIE trzeba NAPIĘTNOWAĆ a nie tylko wybrane bo pasuje do narracji.

Teraz się przyczepisz słowa "wpierdol" bo nie zrozumiałeś środka artystycznego.

MAŁOŚĆ ;-)

Data: 2020-06-15 18:59:58
Autor: Budzik
[...]

ROTFL
Rozumiem ze ten srodek artystyczny to argumentacja ad absurdum

Data: 2020-06-17 11:58:16
Autor: ąćęłńóśźż
Rasistowskie znaki drogowe :-)
A jak się będą całowali z psem czy posuwali kozę?

-- -- -
czy to daje ci prawo do mowienia ze 3% spoleczenstwa ma sie nie całować na twoich oczach?

Data: 2020-06-17 12:37:38
Autor: Budzik
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Użytkownik ąćęłńóśźż a@e.pl ...

czy to daje ci prawo do mowienia ze 3% spoleczenstwa ma sie nie
całować na twoich oczach?

A jak się będą całowali z psem czy posuwali kozę?

ciekawe zagadnienie.
Jak myslisz?

W twoim przypadku to byłoby nekanie zwierzat! ;-DDDDDD

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Data: 2020-06-15 11:31:01
Autor: z
Rasistowskie znaki drogowe :-)
W dniu 2020-06-15 o 10:59, Budzik pisze:
To znaczy ze podwazasz prawo do
chodzenia za reke czy do całowania sie w miejscu publicznym?

Znasz taki przypadek że ktoś takie zachowanie krytykował?

Data: 2020-06-15 09:59:59
Autor: Budzik
[...]

No przeciez dddddd pisze ze mu sie obnoszenie nie podoba.
Wiec probuje ustalic co to obnoszenie u niego znaczy.

Pytasz czy spotkałem sie z krytyką takiego postepowania jak publiczne całowanie pary homoseksualnej? Zartujesz? W innym swiecie zyjesz?

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2020-06-15 13:44:41
Autor: z
Rasistowskie znaki drogowe :-)
W dniu 2020-06-15 o 11:59, Budzik pisze:
całowanie pary homoseksualnej? Zartujesz? W innym swiecie zyjesz?

Konkretnie. Jak to wyglądało?

Data: 2020-06-15 06:54:20
Autor: Zenek Kapelinder
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Dla hetero całowanie się dwóch facetów na ulicy albo dwóch kobiet źle wygląda. Z punktu widzenia natury żyjemy tylko po to żeby spełnić jeden cel. Przekazać geny następnemu pokoleniu. A jak to zrobimy ukierunkowuje nas na wychowanie tego pokolenia. Wszystko co się nie mieści w takim scenariuszu jest dla hetero nienaturalne. Patrząc na to z drugiej strony osoby nie będące hetero starają się z tym specjalnie nie wychylać. Podświadomie  świadomie wiedzą że są inni. Uważam że nie są oni zainteresowani nagłaśnianiem tego że w inni. Tych nie hetero jest dostatecznie dużo żeby mieć z nimi kontakt. Czasami o tym wiedząc a czasami nie wiedząc. Na zewnątrz oni nie różnią się od innych. Nie mają żadnych specjalnych wpisów w dowodzie, nie mają na czołach pieczątek. Czy tego chcemy i czy oni tego chcą lub nie chcą są pomiędzy nami. W żaden sposób nie są jakoś inaczej przez prawo traktowani. Szukający poklasku politycy wymyślają że np nie rozwiązane są sprawy cywilnoprawne pomiędzy parami homo. Ale one są tak samo rozwiązane jak rozwiązane są sprawy hetero żyjących w związkach nieformalnych. Zamiast ślubu muszą składać oświadczenia lub spisywać umowy przed notariuszem. Jeśli to zrobią nie ma problemów z dziedziczeniem,opieka itp. politykierzy chcą żeby śluby mogli brać. Pytanie czy wszyscy homo chcą brać śluby. Wydaje mi się że nie chcą.. Oni starają się swoją inność ukryć a nie wychodzić z nią na ulicę. Sprawa dzieci. Jeśli natura wskutek jakiegoś błędu dopuściła do powstania osobnika który ze względu na inność seksualna nie może mieć dzieci to znaczy że nie powinien mieć możliwości adopcji. Poza tym oni wcale nie chcą mieć dzieci. Chcą się ruchać bo sprawia im to przyjemność a nie bujać się z pieluchami itp. Do tego dochodzą jeszcze czynniki społeczne. Dziecko mające dwóch tatusiów i żadnej mamy wśród innych dzieci będzie nienaturalnie inne. Odczucie seksualności u dzieci pojawia się stosunkowo wcześnie. To dlaczego pozwolić zrobić z dziecka które jest hetero dziwoląga wychowywanego przez dwóch tatusiow lub dwie mamy. Nie da się do pewnego wieku dziecku sprawy z homo wytłumaczyć. Jemu nie zmieści się to w głowie bo natura go inaczej zaprogramowała. Absolutnie nie mam do tych ludzi nic. Nie mieli na to kim są żadnego wpływu. Chyba że by zaczęli się dobierać do mojego wylotu albo domagali specjalnych praw których ja nie mam. Wtedy będę się burzył.

Data: 2020-06-15 15:59:59
Autor: Budzik
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Dla hetero całowanie się dwóch facetów na ulicy albo dwóch kobiet
źle wygląda.

Byc moze dla homoseksualisót w zle wyglada jak ty sie z zona całujesz.
A moze jeszcze innemu przeszkadza jak biały z czarnym.
To wszystko bez znaczenia.
Na ulicach dzieje sie tyle roznych rzeczy które nam sie nie podobają...

Z punktu widzenia natury żyjemy tylko po to żeby
spełnić jeden cel.

;-DDDD

Przekazać geny następnemu pokoleniu. A jak to
zrobimy ukierunkowuje nas na wychowanie tego pokolenia. Wszystko
co się nie mieści w takim scenariuszu jest dla hetero
nienaturalne.

Ciekawe co powiedza na to moi bezdzietni hetero przyjaciele...

Patrząc na to z drugiej strony osoby nie będące
hetero starają się z tym specjalnie nie wychylać.

Jebłes sie w łeb? Wszedzie pełno parek łazacych za raczki, całujacych sie, obsciskujacych. No po prostu DRAMAT! ;-D
O hucznosci wesel nie wspominajac!

[...]

To prawda.

Zamiast ślubu muszą składać oświadczenia
lub spisywać umowy przed notariuszem. Jeśli to zrobią nie ma
problemów z dziedziczeniem,opieka itp.

To zalezy co masz na mysli.
Dziedziczenie wyglada zupełnie inaczej w przypadku zony i meza niz w przypadku pary nieformalnej. I to drugie jest problematyczne. I drogie.

politykierzy chcą żeby
śluby mogli brać. Pytanie czy wszyscy homo chcą brać śluby. Wydaje
mi się że nie chcą.

Zdaje sie ze politykierzy nie chca nikogo zmuszac.
Chca (zapewne w ramach rowniez interesów politycznych swoich wyborców) dac im wybór.

[...]

OMG, sadzisz ze kobiety patrza na ciebie tak samo? Ze mozesz sobie zyc, byle nie dobierał sie do ich wylotu?

Data: 2020-06-15 13:33:30
Autor: Zenek Kapelinder
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Przeczytaj jeszcze raz Budzik swoje komentarze i znajdź jeden poważny błąd jaki zrobies. Daje Ci szansę na wyjście z twarzą i nie być ośmieszonym że nie rozumiesz tego na co odpowiadasz.

Data: 2020-06-15 21:59:58
Autor: Budzik
[...]

Mnie nie osmiesza to ze mogłem popełnic błąd. Jestem tylko człowiekiem, w dodatku dosc zajetym.
Osmieszałoby mnie tylko to gdybym nie umiał przyznac sie do błędu.

Reasumujac - oddaje ci ta satysfakcje - wytykaj!

Data: 2020-06-15 20:26:13
Autor: z
W dniu 2020-06-15 o 17:59, Budzik pisze:
Byc moze dla homoseksualisót w zle wyglada jak ty sie z zona całujesz.
A moze jeszcze innemu przeszkadza jak biały z czarnym.

Uświadom top sobie że takie są uroki demokracji.

Większość która jest hetero RZĄDZI a mniejszości są szanowane ale PRZEGŁOSOWYWANE.

DEMOKRACJA PEŁNĄ GĘBĄ

Data: 2020-06-15 18:59:58
Autor: Budzik
[...]

Ach tak rozumiesz demokracje... Przez duze D!

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Data: 2020-06-15 21:55:51
Autor: z
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Cała prawda o demokracji Cię zabolała?
Nie teoria. PRAWDA.

Data: 2020-06-15 20:23:59
Autor: z
[...]

Tylko kur... znowu bijemy pianę bo kilku "cfaniaków" z medialnym poparciem lezie w ekran i domaga się "praw" KTÓRE JUŻ MA oraz przywilejów których z mocy konstytucji NIE MOŻE DOSTAĆ.

Rzygać już się chce.

Data: 2020-06-15 13:32:44
Autor: Zenek Kapelinder
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Masz swieta rację z. Najlepsze jest to że ilość homo nie jest tak duża żeby stanowiła trzon wyborców umożliwiający jakiemuś kandydatowi wygranie wyborów różnych. Na dodatek jak ktoś jest homo nie znaczy że jest od razu również idiota i poprze kandydata obiecującego jakieś rozwiązania dla homo ale kosztem na przykład podniesienia powszechnego wieku emerytalnego do siedemdziesięciu lat.

Data: 2020-06-15 21:59:58
Autor: Budzik
[...]

Podobno 3% spoleczenstwa.
Ale masz racje ze zapewne ta grupa jest niejednorodna, chociaz tobie udało sie to grzeczniej ując ;-DDD

Data: 2020-06-16 11:05:56
Autor: z
Rasistowskie znaki drogowe :-)
W dniu 2020-06-15 o 23:59, Budzik pisze:
Podobno 3% spoleczenstwa.

O widzisz.
To nawet ja się dałem omamić że to pewnie 8-10%
(i rośnie bo tego da się nauczyć ;-) )
a w tv robią za 30-40%. ;-)

Data: 2020-06-16 17:59:56
Autor: Budzik
[...]

Nigdy nie spotkałem się z takimi liczbami.
Zawsze słyszałem o 3% przy czym taki procent wychodził z bardzo roznych badan.

Data: 2020-06-17 12:03:25
Autor: ąćęłńóśźż
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Na szkoleniach z HR-u uczyłem się o co siódmym (czyli jakieś 14-15%).
Może to nadreprezentacja w korpo.
Zresztą policzmy na grupie, co siódmy jak nic.

-- -- -
To nawet ja się dałem omamić że to pewnie 8-10%

Data: 2020-06-17 12:37:37
Autor: Budzik
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Użytkownik ąćęłńóśźż a@e.pl ...

Zresztą policzmy na grupie, co siódmy jak nic.

Nie wiem po czym wnosisz (ja w sumie nikogo takiego nie zauwazam, a chyba tez nikt sie nie przyznawał) ale juz samo to ze probujesz zrobic takie badania na probce nastu osób wiele mowi o twoim podejsciu do danych statystycznych.

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2020-06-16 12:31:32
Autor: collie
W dniu 15.06.2020 o 23:59, Budzik pisze:

Najlepsze jest to że ilość homo nie jest tak duża

Podobno 3% spoleczenstwa.

Liczby z dupy wzięte. Przez filogejów, a może i kryptogejów.
Od zdeklarowanych nie słyszałem, ilu ich jest. W PRL-u w akcji
"Hiacynt" doliczono się ok. 11 tys. homoseksualistów. Oczywiście
rozumiem, że o tego czasu homo się rozrodziło, ale żeby aż tak -
do ponad miliona (3% z 38 mln)? Toż to 10000. procentowy przyrost
naturalny w tej grupy społecznej w przeciągu 30 lat! No, chyba
że to wespół w zespół z filogejami.

Data: 2020-06-16 17:59:56
Autor: Budzik
[...]

No iw ten sposób podwazyłes setki badan w ktorych dokładnie taki procent wychodził, badan opartych na wielu zrodłach.
Super, gratuluje i oczywiście podkreslam ze jestem pod wrazeniem merytorycznosci tej analizy! ;-DDDD

Data: 2020-06-16 21:36:13
Autor: collie
W dniu 16.06.2020 o 19:59, Budzik pisze:

[...]

Nie no, oczywizda rozumiem, że Twoja merytoryczność - to pustosłowie
o "setkach badań opartych na wielu źródłach" - jest dla Ciebie
zdecydowanie lepsza, bo jest twojsza. Nawet nie pytam o te dane i te
źródła, gdyż znam odpowiedź uniwersalną, którą podłapałeś od Zenka
z Bałut: "poszukaj sobie w internetach". Ale może rzeczywiście te
11 tysięcy przed trzydziestu laty to był tylko czubek góry lodowej,
jeśli nawet Pan Prezydent przyznał, że jest gejem.

https://twitter.com/piozel9/status/1272788538040422403

Data: 2020-06-16 20:59:55
Autor: Budzik
[...]

Jezeli twoimi danymi sa badania z PRL to w sumie jakiekolwiek bym podał to i tak eda lepsze.
Ale to chyba rzeczywiście nie ma sensu bo skoro do dzis na takie dane nie trafiłes to chyba juz nie trafisz ;-D

Data: 2020-06-17 11:37:34
Autor: collie
W dniu 16.06.2020 o 22:59, Budzik pisze:

[...]

A po co ja mam trafiać? Wystarczy, że ten ktoś piszący o milionowej
armii gejów w Polsce będzie miał na podorędziu materiał dowodowy
i nawet nie pytany z dumą powie: "o, tu czarno na białym jest jak
badalim w Polsce tę ciemną liczbę, bo nikt nam nie powie, że czarne
jest czarne a białe jest białe". Tym sposobem utwierdziłeś mnie
tylko w przekonaniu, że mówienie o 3% homoseksualistów w polskim
społeczeństwie, to posługiwanie się liczbami nomen omen z dupy
wziętymi i ma podłoże czysto koniunkturalne, by nie powiedzieć,
że wpisuje się w określony - poprawnościowy politycznie na
zgniłym zachodzie - trend: "dużo nas do pieczenia chleba".

Data: 2020-06-17 12:11:21
Autor: J.F.
Użytkownik "collie"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ee9e45e$0$17344$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

trudno powiedziec czy takie z dupy.
Fakt, ze wsrod moich znajomych chyba zadnego nie ma.
Stara klasa z liceum,  a to prawie 30 osob - tez nie.
Znajomi ze studiow - tez raczej raczej, choc "raczej" to jest kiepski dowod, gdy statystyczne to 1 osoba na 30 ..

Tak czy inaczej - podpieranie sie dzialaniami milicji z PRL to raczej kiepski dowod na rzeczywista liczbe ...

https://aids.gov.pl/hiv_aids/450-2-2/
mamy w Polsce 25 tys zakazonych HIV/AIDS - ale to obecnie chyba niczego nie dowodzi ...

J.

Data: 2020-06-17 12:37:38
Autor: Budzik
[...]

Moj znajomy z pracy ozynił się, splodził dziecko przez pare lat zył z małzonka.
Po czym stwierdził, ze to jednak nie to i w tej chwili zyje ze swoim facetem.
Takze ten tego - jestes pewien ze nadal nikt z liceum? --
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,
abyśmy nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho

Data: 2020-06-17 15:32:03
Autor: collie
Rasistowskie znaki drogowe :-)
W dniu 17.06.2020 o 14:37, Budzik pisze:

Takze ten tego

Tak że, bo mnie razi.
A w Googlu poszukaj sobie różnicy między "także" a "tak że".

Data: 2020-06-17 12:39:40
Autor: collie
W dniu 17.06.2020 o 12:11, J.F. pisze:

https://aids.gov.pl/hiv_aids/450-2-2/
mamy w Polsce 25 tys zakazonych HIV/AIDS - ale to obecnie chyba niczego nie dowodzi ...

Według statystyk (amerykańskich) homoseksualiści, biseksualiści i inni
mężczyźni uprawiający seks z mężczyznami stanowią ponad połowę osób
żyjących z HIV w Stanach Zjednoczonych. Szacuje się, że mężczyźni ze
środowiska LGBT zajmują tam ok. 2/3 wszystkich nowych zakażeń HIV.
Jeśliby te większe połowy i te ułamki były też kompatybilne z polskimi
homo, to do miliona jeszcze daleko, bardzo daleko. No, chyba że polscy
geje są bardziej cnotliwi i bardziej odporni, niż amerykańscy.

Data: 2020-06-17 14:46:05
Autor: J.F.
Użytkownik "collie"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ee9f2ed$0$17341$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Cnotliwi byc moze, ale zle patrzysz.
To, ze geje stanowia polowe populacji z HIV, oznaczaloby powyzej, ze u nas jest 12 tys zarazonych gejow.

A ilu jest niezarazonych ? Brak danych. Moze zero, moze milion ...

J.

Data: 2020-06-17 20:05:12
Autor: collie
W dniu 17.06.2020 o 14:46, J.F. pisze:

[...]

W Hameryce też w rzeczy samej nie wiedzą ilu mają w sumie homoseksualistów,
gdyż te wszystkie badania, które generują liczbę 3% - którą tak podnieca
się Budzik i przenosi na grunt polski - są oparte są na próbkowych badaniach
statystycznym typu wyborczy exit poll i podobnie jak przy wyborach wynik
badania zależy od wielkości próby i... prawdomówności zeznającego oraz
podmiotu badającego. Nie są brane pod uwagę policyjne bazy danych, gdyż
oczywiście policja nigdzie na świecie takich danych nie gromadzi. Tylko
milicja w PRL-u miała rozeznanie kto jest homo, stąd podczas swoistego
"Spisu cudzołożnic" w kinie "Hiacynt" nie korzystano z dorobku naukowców
SGPiS.

Data: 2020-06-18 09:29:05
Autor: ąćęłńóśźż
Rasistowskie znaki drogowe :-)
A jak wg statystyk Stasi?

-- -- -
Tylko milicja w PRL-u miała rozeznanie kto jest homo

Data: 2020-06-18 10:59:51
Autor: Budzik
[...]

Podnieca sie? Musisz sobie odpowiedziec czy wolisz wierzyc w liczbe pojawiajaca sie w adaniach (byc moze z marginenesem błędu) czy wolisz powiedziec "dupa nie badania" i wymyslic sobie wynik z głowy.

i przenosi na grunt polski - są
oparte są na próbkowych badaniach statystycznym typu wyborczy exit
poll i podobnie jak przy wyborach wynik badania zależy od
wielkości próby i... prawdomówności zeznającego

Ewentualna nieprawdomownosc w ktora strone bedzie zawyzac wynik twoim zdaniem?

--
Pozdrawia... Budzik
"TPSA - to ludzka rzecz okradać"

Data: 2020-06-18 13:33:41
Autor: collie
W dniu 18.06.2020 o 12:59, Budzik pisze:

[...]

W stronę plusa dodatniego. Na zachodzie opłaca się być Murzynem
i gejem, gdyż takich trudniej zwolnić z pracy, nie będąc od razu
posądzonym o rasizm i homofobię. A Murzyn homo to już w ogóle nie
do ruszenia. Vide film "Plotka".

Data: 2020-06-18 14:59:51
Autor: Budzik
[...]

OMG
Ktos bedzie kłamał w anonimowym badaniu statystycznym po to zeby miał przywileje zwiazane z byciem gejem?
OMG...
W badaniach behavioralnych tez?

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2020-06-19 16:51:46
Autor: collie
W dniu 18.06.2020 o 16:59, Budzik pisze:

[...]

Nie tylko o to w tych badaniach (czy może "badaniach") chodzi.
Trawestując znane powiedzenie Stalina można powiedzieć, że
nieważne co kto deklaruje, ważne kto te deklaracje liczy.
A o lobby gejowskim - a nawet mafii homoseksualnej - internety
rozpisują się bardzo szeroko. I nie jest to spiskowa teoria
historii, jeśli na ten przykład o lobby gejowskim w kościele
katolickim mówi sam papież Benedykt XIV. A co o dyktacie
środowisk homoseksualnych mówiła Joanna Szczepkowska, akurat
mająca dobre rozeznanie w swoim środowisku? I tak dalej,
i temu podobne - wystarczy tylko zapuścić w wyszukiwarce
hasło "lobby gejowskie".

Data: 2020-06-19 17:00:03
Autor: Budzik
[...]

Przyznaje ze sie pogubiłem.
Sugerujesz nielosowy dobór probek czy to ze heteroseksualista bedzie kłamał w takim badaniu ze jest gejem po to zeby co prawda nie on sam ale cała grupa homoseksualistów uzyskała przywileje zwiazane ze swoja wieksza liczebnoscią w populacji?

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

Data: 2020-06-19 20:05:36
Autor: collie
W dniu 19.06.2020 o 19:00, Budzik pisze:

[...]

Nie, kluczowe w przytoczonym cytacie jest zdanie: "Trawestując znane
powiedzenie Stalina można powiedzieć, że nieważne co kto deklaruje,
ważne kto te deklaracje liczy". A liczyć może akurat gej, kryptogej,
czy filogej. A wtedy możemy być prawie pewni, że nawet taki poważny
naukowiec mimowolnie (powiedzmy) te wyniki badań ciut skoryguje -
"dla dobra sprawy". Bowiem te liczby w odbiorze społecznym "sprawy"
mają pierwszorzędne znaczenie. Stąd poseł Andrzej Rozenek grzmi, że
"nie można siadać do stołu z kimś, kto przed chwilą odczłowieczył
dwa miliony Polek i Polaków". A dwa miliony to nie jedenaście
tysięcy. Robią wrażenie? I o to chodzi.

Data: 2020-06-19 19:00:03
Autor: Budzik
[...]

deklaruje, ważne kto te deklaracje liczy". A liczyć może akurat
[...]

Nie mieszajmy swiatów. Rozenek nie jest naukowcem, jest politykiem.
Co do stwierdzenia ze poszczególne wyniki badan da sie naciagnac - pewnie masz racje.
Ale wiekszosc? BTW kryptogej to raczej bedzie (byc moze nieswiadomie) naciagał w druga strone. Pamietasz tego amerykanskiego homofoba który okazał się być gejem?

--
Pozdrawia... Budzik
"Demokracja prowadzi do dyktatury"

Data: 2020-06-18 15:43:08
Autor: J.F.
Użytkownik "collie"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5eeb5115$0$514$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

I w exit poll beda tak mowic, zeby ich z pracy nie zwolnili ?

J.

Data: 2020-06-17 12:37:37
Autor: Budzik
[...]

collie - umowmy sie tak.
Jeżeli naprawde nie dasz rady wpisac w google odpowiedniej frazy i nie trafisz na nic co bedzie mowiło o 3 badz czasami wiekszym odsetku homoseksualistów w populacji to rozumiejac problem z obsługą googla chetnie pomoge.
Ok?
I to nie jest Zenkowe - uzyj googla.
Bo ja w przeciwienstwie do Zenka nie kaze ci szukaj chuj wie czego. ;-D

BTW to nie sa moje badania wiec sie na mnie nie obrazaj :-P

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

Data: 2020-06-17 08:06:58
Autor: Zenek Kapelinder
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Lzesz Budzik jak stara pomarszczona cyganka. Nie wysyłałem na bambus żeby sobie jakiś młotek poszukał byle czego tylko tego co chciał wiedzieć.

Data: 2020-06-17 15:07:16
Autor: J.F.
[...]

Cos mi sie przypomnialo

https://www.sport.pl/pilka/7,65039,25131184,dzieki-smartfonom-kibicow-wiemy-o-nich-wszystko-nawet-to-ilu.html

"Wśród kibiców Ekstraklasy około 4 procent używa aplikacji randkowych. Wśród nich jest 7,44 procent kibiców, którzy korzystają z wersji aplikacji dla osób LGBT.

Wśród kibiców Legii, którzy używają randkowych aplikacji, 16,45 procent z nich używa wersji dla homoseksualnych osób.
Jeszcze większy jest odsetek wśród kibiców Wisły Kraków (16,75). "

homopropaganda, nieporozumienie, czy kibole szukaja gejow ... do bicia :-)

J.

Data: 2020-06-17 16:37:11
Autor: ąćęłńóśźż
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Jak łatwo zauważyć, kibice hetero czyli 96 procent nie potrzebują aplikacji => aplikacje są dla zboczeńców (pozostałe 92,56% to zoofilia, nekrofilia i grupy dyskusyjne).
cbdu

-- -- -

Data: 2020-06-16 18:06:51
Autor: J.F.
Użytkownik "collie"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ee89f85$0$17345$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 15.06.2020 o 23:59, Budzik pisze:
Najlepsze jest to że ilość homo nie jest tak duża
Podobno 3% spoleczenstwa.

Liczby z dupy wzięte. Przez filogejów, a może i kryptogejów.

O ile pamietam, to te 3% przewijalo sie od dawna.
Zobacz chocby tu
https://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualizm

Mowisz, ze to propaganda ?

Od zdeklarowanych nie słyszałem, ilu ich jest.

A skad mieliby wiedziec ?

[...]

Albo po prostu pokazuje na ile skuteczna byla milicja, i/lub - na ile powszechne bylo ujawnianie sie ... a i to takie w bardzo ograniczonym zakresie.

Choc w sumie ... moze i skuteczna byla ta milicja, skoro znala tych 11 tys ... bo skad ?

J.

Data: 2020-06-18 10:13:22
Autor: collie
Rasistowskie znaki drogowe :-)
W dniu 15.06.2020 o 23:59, Budzik pisze:

Najlepsze jest to że ilość homo nie jest tak duża

Podobno 3% spoleczenstwa.

Jak się ostatnio okazuje, masz nieaktualne dane amerykańskie,
które przeniesione na grunt polski przekładają się na ponad
milionową rzeszę homo. Andrzej Rozenek w wywiadzie dla
Sputniknews stwierdził:

"Robert Biedroń jest człowiekiem dialogu, jest człowiekiem,
który od lat walczy z homofobią, z przejawami nietolerancji,
walczy o prawa człowieka. To zrozumiałe, że wykazuje inicjatywę
i chce rozmawiać. Natomiast nie można siadać do stołu z kimś,
kto przed chwilą odczłowieczył dwa miliony Polek i Polaków."

Budziku, zatem popraw sobie ten procent i jak będzie Cię ktoś
znowu posądzał o miejsce jego pochodzenia, to teraz będzie już
wiadomo konkretnie z czyjej. I jeszcze możesz dopowiedzieć:
"Wiesz co robi ten procent? On odpowiada żywotnym potrzebom
całego społeczeństwa. To jest procent na skalę naszych możliwości.
Ty wiesz, co my robimy tym procentem? My otwieramy oczy niedowiarkom.
Patrzcie - mówimy - to nasze, przez nas wymyślone i to nie jest
nasze ostatnie słowo".

Data: 2020-06-18 10:59:51
Autor: Budzik
Rasistowskie znaki drogowe :-)
UĹźytkownik collie collie2@vp.pl ...

[...]

"Wiesz co robi ten procent? On odpowiada Ĺźywotnym potrzebom
[...]

Pozwolisz ze słowa polityków bede jednak traktował z ogromnym dystansem?

Data: 2020-07-02 19:15:06
Autor: J.F.
Użytkownik "collie"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5eeb2223$0$554$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Tak a propos - Biedron w kraju zdobyl 432 tys glosow czyli 2.22%
Jak to sie ma do % pewnych osob ... trudno powiedziec, to w koncu kandydat SLD.
A te osoby mogly tez ocenic, ze Trzaskowski ma lepsze szanse.

Ale ... reszta swiata - 311 tys glosujacych, Biedron 14 tys - 4.6%.
Zwolennicy "komuno wroc" wyemigrowali ?

taka np Kanada, 5311 /  100 glosow = 2%

Niemcy  49 tys/2tys = 4.27%
Berlin 8600/781 = 9%
Hamburg 8600/303 = 3.5%
Kolonia 18k/541=2.97%

USA  26k/469 = 1.8%
Nowy Jork 10k/144 = 1.35%
Los Angeles  2800/144 = 5.1%
Chicago  10k/83 = 0.8%

UK 110k/5400  = 4.91
Irlandia   19k/749 = 3.92

Holandia 14k/815 = 5.76
Dania 5300/422=7.98%

Szwecja 5.15%
Norwegia 4.02%

https://wybory.gov.pl/prezydent20200628/pl/wyniki/1/pow/149900

Tak tesknia za SLD, czy widac gdzie pedalstwo wyjechalo ? :-)

J.

Data: 2020-07-02 19:21:08
Autor: Cavallino
W dniu 02-07-2020 o 19:15, J.F. pisze:

Tak a propos - Biedron w kraju zdobyl 432 tys glosow czyli 2.22%
Jak to sie ma do % pewnych osob ... trudno powiedziec, Tak tesknia za SLD,

Przecież Biedroń nie jest z SLD, więc po co takie pierdzielenie?

Może tylko tylu jest niezakompleksionych nierasistów w Polsce - to bliższe raczej prawdy niż Twoje homofobiczne domysły....

Data: 2020-07-02 22:49:58
Autor: J.F.
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rdl523$cq8$1$Cav@news.chmurka.net...
[...]

Chyba byl czlonkiem, ale w tym roku jest, byl,  oficjalnym kandydatem
Lewicy w skladzie SLD, Wiosna, Razem

https://sld.org.pl/aktualnosci/5065-sld-popiera-robert-biedronia-w-wyborach-prezydenckich

Czyli osoby, ktore poprzednio glosowaly na Millera czy Ogorek, to na kogo mialyby teraz zaglosowac ? :-)

Może tylko tylu jest niezakompleksionych nierasistów w Polsce - to bliższe raczej prawdy niż Twoje homofobiczne domysły....

Bylo troche wiecej, ale wyjechali :-)

Bo o ile w kraju to moge sobie wyobrazic, ze glosowano na niego po linii partyjnej, to wsrod emigrantow ... tam chyba te partie niepopularne.

Z drugiej strony - jakos prezydentem Slupska zostal i zdobyl pewnie ponad 50%.
Wiec nie tylko gejom sie podoba ..

J.

Data: 2020-07-03 08:03:15
Autor: Cavallino
W dniu 02-07-2020 o 22:49, J.F. pisze:
[...]

Z ramienia Wiosny, a nie SLD.
Wiesz co to koalicja?

Czyli osoby, ktore poprzednio glosowaly na Millera czy Ogorek, to na kogo mialyby teraz zaglosowac ? :-)

Tyle że wnioskowanie było odwrotne.

Bo o ile w kraju to moge sobie wyobrazic, ze glosowano na niego po linii partyjnej, to wsrod emigrantow ... tam chyba te partie niepopularne.

W sensie że każdy to prawicowy oszołom?

Data: 2020-07-03 09:47:50
Autor: J.F.
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup W dniu 02-07-2020 o 19:15, J.F. pisze:
[...]

Moze i z ramienia Wiosny, ale jest tez oficjalnym kandydatem SLD.

Czyli osoby, ktore poprzednio glosowaly na Millera czy Ogorek, to na kogo mialyby teraz zaglosowac ? :-)
Tyle że wnioskowanie było odwrotne.

Nie, obawialem sie, ze niektorzy mogli na nie niego zaglosowac dlatego, ze to kandydat ich partii,  a nie dlatego, ze maja takie ciagoty.

Bo o ile w kraju to moge sobie wyobrazic, ze glosowano na niego po linii partyjnej, to wsrod emigrantow ... tam chyba te partie niepopularne.

W sensie że każdy to prawicowy oszołom?

Nie, w sensie takim, ze akurat SLD to wsrod emigracji powinna byc raczej malo popularna.
Nie ten rodzaj wyborcy.

Ale zle mi sie wydaje.
w 2015 w wyborach do Sejmu  Zjednoczona Lewica SLD+TR+PPS+UP+Zieloni zdobyli za granica 4.58% glosow,
a w 2019 KW SLD az 20.6% glosow.

Sa im ludzie wdzieczni za wprowadzenie do UE ? :-)

Dla porownania - PSL w 2015 zdobyl 0.46%, ale w 2019 ... 4.11%.

Czy po prostu niektorzy odkryli, ze najprosciej zdobyc glosy za granicą ?

J.

Data: 2020-07-03 10:01:50
Autor: Cavallino
W dniu 03-07-2020 o 09:47, J.F. pisze:

[...]

Udajesz głupiego, czy jesteś za tępy żeby odpowiedzieć na pytanie?

[...]

I dlatego że SLD RÓWNIEŻ popiera kandydata, mają głosować na prawicowego oszołoma, mimo że ich przekonania są lewicowe, czy o co chodzi?

[...]

Nie - po prostu ludzie widzą, że w prawicy nie ma przyszłości.
Za granicą szybciej niż z naszego grajdoła - nie mają sączonego do łba jadu z tvpis codziennie....

Data: 2020-07-03 13:43:54
Autor: J.F.
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rdmole$eg2$1$Cav@news.chmurka.net...
[...]

No to z ramienia Wiosny, Razem i SLD ?

[...]

Nie, jak im SLD odpowiada, to moga zaglosowac na wskazanego kandytata,
nie baczac na wlasne preferencje seksualne ...

[...]

Terminologia, a u nas tzw, prawica ma lewicową, wrecz lewackie poglady na ekonomie :-)
Chyba nawet bardziej lewackie niz tzw lewica :-)

Za granicą szybciej niż z naszego grajdoła - nie mają sączonego do łba jadu z tvpis codziennie....

Ale skad wiedza, co to jest SLD ?

Czesc z nich wyjechala jeszcze za PZPR. Moze sa im wdzieczni ... za wygonienie z kraju ?

Inni sa znacznie mlodsi ... co im ta lewica oferuje i jakim kanałem wciska ?

J.

Data: 2020-07-03 13:49:49
Autor: Cavallino
W dniu 03-07-2020 o 13:43, J.F. pisze:

[...]

Nie, jak im SLD odpowiada

To nie jest sondaż czy im odpowiada SLD, tylko czym im odpowiada ten konkretny kandydat, lider Wiosny akurat.

Nie - po prostu ludzie widzą, że w prawicy nie ma przyszłości.

Terminologia, a u nas tzw, prawica ma lewicową, wrecz lewackie poglady na ekonomie :-)

A lewica liberalne (nie dotyczy Razem).
Ale ten podział ma sens bardziej przy spojrzeniu na tzw. wartości - dla jednych wartością jest klepanie pacierza gdzie się da i niekaralność kleru za gwałty na dzieciach, a dla drugich wolność osobista.

Za granicą szybciej niż z naszego grajdoła - nie mają sączonego do łba jadu z tvpis codziennie....

Ale skad wiedza, co to jest SLD ?

Pewnie nie wiedzą, tylko z Twojego homosovieticusowego łba ciężko wybić durne skojarzenia.

Czesc z nich wyjechala jeszcze za PZPR. Moze sa im wdzieczni ... za wygonienie z kraju ?

Inni sa znacznie mlodsi ... co im ta lewica oferuje

Na bycie oszołomami z prawicy często wystarcza.

Data: 2020-07-03 14:34:41
Autor: J.F.
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rdn60t$m7g$1$Cav@news.chmurka.net...
[...]

Skoro tak uwazasz ... to wniosek jest taki, ze ten konkretny kandydat emigracji odpowiada akurat znacznie lepiej niz pozostałym w kraju .

[...]

Taa ... ja tam jeszcze pamietam, z czego ta  SLD wyrosla ...

J.

Data: 2020-07-03 14:45:55
Autor: Cavallino
W dniu 03-07-2020 o 14:34, J.F. pisze:
[...]

Tłumaczę, że żyjemy w kraju idiotów.
Ci mądrzejsi są w mniejszości, albo wyjechali.
Dlatego przebijają się tylko populiści, bo wyborcy i tak nie kumają o co kaman.

Data: 2020-07-03 15:21:19
Autor: J.F.
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rdn9a4$o6j$1$Cav@news.chmurka.net...
[...]

Cos w tym jest ... tym niemniej mam jakies dziwne wrazenie, ze w SLD to tez populisci, tylko jacys najwyrazniej kiepscy :-)

J.

Data: 2020-06-17 12:00:49
Autor: ąćęłńóśźż
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Słyszałem, że pewne publiczne (jak dom) GóWno krytykowało gościa chodzącego w piżamie do pracy.

-- -- -
Znasz taki przypadek że ktoś takie zachowanie krytykował?

Data: 2020-06-15 11:29:17
Autor: z
W dniu 2020-06-15 o 08:15, ddddddddddddd pisze:
Powoli zaczynam się czuć szykanowaną mniejszością mając własne poglądy niezgodne z głównym nurtem

Wężykiem.

Data: 2020-06-12 17:19:17
Autor: RoMan Mandziejewicz
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Hello z,

Thursday, June 11, 2020, 6:45:11 PM, you wrote:

[...]

[...]

Ale właśnie taki jest tytuł oryginału powieści.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2020-06-12 21:18:08
Autor: z
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Ale właśnie taki jest tytuł oryginału powieści.

Umiesz czytać?

"Pierwsze brytyjskie wydanie książki z 1939 roku nosiło tytuł Ten Little Niggers (dziesięciu murzynków)"

PS. A google tłumacz na to "Dziesięć małych czarnuchów"  DOBRE ;-)

Data: 2020-06-13 08:59:46
Autor: Budzik
Rasistowskie znaki drogowe :-)
Użytkownik z z@z.pl ...

PS. A google tłumacz na to "Dziesięć małych czarnuchów"  DOBRE ;-)

No po prostu przesmieszne...

Data: 2020-06-13 17:01:45
Autor: collie
W dniu 12.06.2020 o 21:18, z pisze:

"Pierwsze brytyjskie wydanie książki z 1939 roku nosiło tytuł Ten Little Niggers (dziesięciu murzynków)"

PS. A google tłumacz na to "Dziesięć małych czarnuchów"  DOBRE ;-)

Człeka prostego (żeby nie powiedzieć - suwerena) śmieszą rzeczy
mu nieznane z braku wykształcenia. Gdy Agata Christie pisała "Ten
Little Niggers", słowo "nigger" miało inne znaczenie, niż obecnie.
Funkcjonowało jako neutralne określenie przedstawicieli czarnej
rasy (wywodzące się z języków romańskich, a te prosto od łacińskiego
przymiotnika niger - czarny).

Data: 2020-06-13 21:51:54
Autor: z
Rasistowskie znaki drogowe :-)
I to ma być usprawiedliwienie zmiany tytułu?

Zwoje Ci się poprzepalały?

Rasistowskie znaki drogowe :-)