Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Rasizm i antysemityzm w USA: Wywali Cosbego (Afroamerykanin) i Polańskiego (Semita) z "US Academy of Motion Picture Arts and Sciences"

Data: 2018-05-03 21:38:59
Autor: A. Filip
Rasizm i antysemityzm w USA: Wywali Cosbego (Afroamerykanin) i Polańskiego (Semita) z "US Academy of Motion Picture Arts and Sciences"
No jak tam można! :-)

A poważniej: Wywalili "po WIELU latach" Polańskiego żeby wywalenie
Cosbego nie wyglądało _za bardzo_ na oczywisty rasizm? :-)

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-43994591
Bill Cosby and Roman Polanski expelled from Academy
Bill Cosby and Roman Polanski have been expelled from the US Academy
of Motion Picture Arts and Sciences. [...]
TV star Cosby was convicted of sexual assault last month. Director
Polanski admitted statutory rape of a 13-year-old in 1977. [...]
--
A. Filip

Data: 2018-05-03 21:48:26
Autor: A. Filip
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> pisze:
D> No jak tam można! :-)

A poważniej: Wywalili "po WIELU latach" Polańskiego żeby wywalenie
Cosbego nie wyglądało _za bardzo_ na oczywisty rasizm? :-)

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-43994591 [...]

Wersja dla nie spikających:

http://www.rmf24.pl/fakty/news-polanski-i-cosby-wyrzuceni-z-amerykanskiej-akademii-filmowej,nId,2576778
Polański i Cosby wyrzuceni z Amerykańskiej Akademii Filmowej
2018-05-03T20:45:46

Roman Polański i Bill Cosby wydaleni z Amerykańskiej Akademii Filmowej
za swoje czyny z przeszłości. Głosowanie w sprawie usunięcia odbyło
się we wtorek w nocy, ale oświadczenie w tej sprawie wydano w
czwartek. [...]
--
A. Filip

Data: 2018-05-03 22:10:58
Autor: Pieniądze i Stołki
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+nfxfe846df-i534@wp.eu...
No jak tam można! :-)

A poważniej: Wywalili "po WIELU latach" Polańskiego żeby wywalenie
Cosbego nie wyglądało _za bardzo_ na oczywisty rasizm? :-)

Geniusz z ciebie! Sam to wykombinowałeś czy oficer prowadzący z Nowogrodzkiej podrzucił ci gotowca. Zauważyłem, że ostatnio ciagle seks na własną reke cie interesuje. Czyzby kryzys wieku?

CL

Data: 2018-05-03 22:13:38
Autor: A. Filip
Pieniądze i Stołki <ciemny.lud.kupi@to.kod> pisze:
[...]

Ty wolisz linie kowrwinistów? ;-)

http://nczas.com/2018/05/03/pilne-zboczency-wykluczeni-roman-polanski-i-bill-cosby-wyrzuceni-z-amerykanskiej-akademii-filmowej/
PILNE! *Zboczeńcy* wykluczeni! Roman Polański i Bill Cosby wyrzuceni z