Rassistische EU

Data: 2009-08-31 23:18:03
Autor: boukun
Rassistische EU
Tu wspomniana strona główna, brak pierwszej strony z pięknym logo i winietą "Rassistische EU Politik und neuer Nazionalsozialismus in Deutschland", z flagami Unii, Niemiec i Gwiazdą Dawidową... http://boukun.wrzuta.pl/obraz/8YVAT6m7X0b/rassistische-eu
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/6b3dcKTwzi7/rassistische-eu-5http://boukun.wrzuta.pl/obraz/6b3dcKTwzi7/rassistische-eu-5
Ich habe die Macht und mich kann mal jede...
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/99zDx1fyOo7/rassistische-eu-6
Neue Nazionalsozialismus in Deutschland
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/8PuCxTXBXX1/rassistische-eu-8
Zobaczcie na tego ryżego blondaska, co kopie murzyńskie dziecko mówiąc: "Eech, du bist anders als wir. Wir brauchen dich in Deutschland nicht! http://boukun.wrzuta.pl/obraz/7qaGd32m8I7/rassistische-eu-9
Früher waren im dritten Reich die Juden verfolgt, jetyt in Deutschland sind es die Ausländerkinder, die hier ungewollt sind, und wenn sie schon da sind, müssen die Eltern blechen, für "Aufbau Ost" und "Wachstum Deutschland". Der Hitlers Rassengrundsatz ist in manchen Gehirnen tief eingeprägt.

boukun

Data: 2009-08-31 23:24:13
Autor: VicAbarca
Rassistische EU
boukun пишет:
"Eech, du bist anders als wir. Wir brauchen dich in Deutschland nicht!

Ciule to sa wszedzie, nie tylko w Niemczech...

--
VicAbarca

Data: 2009-08-31 23:48:04
Autor: boukun
Rassistische EU

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7hfl6$7nn$1nemesis.news.neostrada.pl...
boukun пишет:
"Eech, du bist anders als wir. Wir brauchen dich in Deutschland nicht!

Ciule to sa wszedzie, nie tylko w Niemczech...

-- VicAbarca

Ale Niemcy są wyrachowani i straszni nacjonaliści...
Szczególnie w Unii Europejskiej i Trybunale Sprawiedliwości...

boukun

Data: 2009-09-01 20:42:10
Autor: Tzva Adonai
Rassistische EU
Ale Niemcy sÄ&#65533; wyrachowani i straszni nacjonaliĹ&#65533;ci...

Z takim podejściem do ludzi nigdy nie będziesz lubiany, bekon... Oskarżanie o
nacjonalizm narodu, który gości u siebie największą w Europie liczbę
obcokrajowców, to zwykłe chamstwo z twojej strony...

Data: 2009-09-01 20:54:20
Autor: boukun
Rassistische EU

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:33ae.00000399.4a9d6b02newsgate.onet.pl...
[...]

Ja już dziękuję za taką gościnę. Jak oni goszczą, miałeś dokładnie opisane na mojej stronie internetowej w t-online.de, która była solą w oku rządu niemieckiego. Na początku wszystko było cacy, przyjechałem, zobaczyłem, nie uwierzyłem. Te ustawy rasistowskie są z premedytacją tworzone, żeby kosztem zdrowego rozwoju dzieci cudzoziemców budować państwo niemieckie. Jak z ustaw rasistowskich Hitlera...

boukun

Data: 2009-09-01 21:03:50
Autor: konserwator
Rassistische EU

[...]

no nie wyglupiaj sie. Najwiecej obcokrajowcow to gosci w Israelu ale to nie europa tylko afryka!

Rassistische EU