Ratchet'y i Clank'i

Data: 2009-03-30 21:16:47
Autor: Cezar
Ratchet'y i Clank'i
Użytkownik "Quong" <muglorz@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqr53q$p5d$1inews.gazeta.pl...
Czy wszystkie Ratchety są ze sobą połączone jakąś linią fabularną? Jeśli tak to w jakiej kolejności w ogóle należało by sie zabrać za tą serię? Godna jest w ogóle uwagi?

Na PS2 jakoś mi nie podeszły - tam pierwsze skprzypce grał Sly i Jak. Na PS3 przeszedłem z wielką przyjemnością. Tak wielką, że wrócę do tej gry na PS2 - nie wiem czemu parę lat temu ubzdurałem sobie, że to ma być platformówka

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-03-31 21:37:49
Autor: Mithos
Ratchet'y i Clank'i
Cezar pisze:
[...]

Ja skończyłem 3 części na PS2 oraz wersję na PSP i ogólnie na Ratchety i Clanki nie mogę już patrzeć. Wersja na PS3 to jest to samo tylko w HD, ten sam humor, ta sama rozgrywka, ile można ? Podobnie nie skończyłem Secret Agent Clank na PSP bo też to samo w dodatku pokazane z najgorszej strony.

Dodam jeszcze, że Ratcheta 1 uważam za jedną z najlepszych gier na PS2.

--
Mithos

Ratchet'y i Clank'i