Ratchet'y i Clank'i

Data: 2009-03-31 16:59:47
Autor: eManitou
Ratchet'y i Clank'i

Użytkownik "Quong" <muglorz@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqr53q$p5d$1inews.gazeta.pl...
Czy wszystkie Ratchety są ze sobą połączone jakąś linią fabularną? Jeśli tak to w jakiej kolejności w ogóle należało by sie zabrać za tą serię? Godna jest w ogóle uwagi?

Części wydane na PS3 sa świetne. Próbowałem (w zasadzie to mój syn) również Size Matters z PS2 ale jakoś cieżko to strawić.

Data: 2009-03-31 20:23:47
Autor: alcd
Ratchet'y i Clank'i
Dnia Tue, 31 Mar 2009 16:59:47 +0200, eManitou napisał(a):

Części wydane na PS3 sa świetne. Próbowałem (w zasadzie to mój syn) również Size Matters z PS2 ale jakoś cieżko to strawić.

Moze sprobuj 3 pierwszych czesci wydanych na PS2. Size Matters nie jest
specjalnie udana gra a na pewno nie dorownuje poprzednim czesciom, ktore
wyszly na PS2. Gra ta zrobiona zostala przez inna ekipe, to juz nie kozaki
z Insomniac maczali w niej swoje paluchy, moze dlatego Size Matters jest co
najwyzej srednie. Za to Ratchet 1-3 to gry na tzw. wypasie :]

Ratchet'y i Clank'i