Ratowanie świata wkracza w fazę decydyjącą....

Data: 2012-02-29 12:06:40
Autor: Endriu
Ratowanie świata wkracza w fazę decydyjącą....
G20 zarządziła zbiórkę dwóch bilionów dolarów
<http://wolnapolska.pl/index.php/Gospodarka/2012022915288/g20-zarzdzia-zbiork-dwoch-bilionow-dolarow/menu-id-175.html>

..... "trend" nabiera rozpędu .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-29 13:24:03
Autor: XXL
Ratowanie świata wkracza w fazę decydyjącą....
Zamiast wprowadzić ultraliberalny raj na całym świecie nieudolni politycy i
finansiści dalej kombinują  :-)

Data: 2012-04-13 11:14:26
Autor: Endriu
Ratowanie świata wkracza w fazę decydyjącą....
Zamiast wprowadzić ultraliberalny raj na całym świecie nieudolni politycy i
finansiści dalej kombinują  :-)

Po Grecji czas na Hiszpanię ?.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1e695291387f1f3a.html

Hiszpania podąża za Grecją
http://mech.nowyekran.pl/post/58199,hiszpania-podaza-za-grecja

"[...] Stopa bezrobocia w Hiszpanii wynosi już 23,6 proc., a ludzi bez pracy wciąż przybywa. Szacuje się, że liczba bezrobotnych pod koniec roku może przekroczyć 5 milionów. Rząd w Madrycie zamierza przeprowadzić w tym roku dalsze cięcia budżetowe. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-04-13 12:01:53
Autor: Jan Werbinski
Ratowanie świata wkracza w fazę decydyjącą....
Właśnie byli u mnie jehowi. Bardzo lubię z nimi rozmawiać. Dziś tłumaczyłem im jak działa datowanie C14 i że zgodnie z ewolucją człowiek nie pochodzi od małpy.
Też lubią straszyć zagładą świata. Endriu masz z nimi wiele wspólnego. Mentalnie i intelektualnie.

--
Jan Werbiński

Data: 2012-04-13 21:32:33
Autor: Endriu
Ratowanie świata wkracza w fazę decydyjącą....
Też lubią straszyć zagładą świata.

Czy je cię czymkolwiek straszę ?. Chłopie co ty pierdzielisz ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-04-14 05:12:39
Autor: Jan Werbinski
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
> Też lubią straszyć zagładą świata.

Czy je cię czymkolwiek straszę ?. Chłopie co ty pierdzielisz ....

Jak każdy wierzący. Piekłem.

--
Jan Werbiński

Data: 2012-04-16 09:08:49
Autor: Heraklit
Ratowanie świata wkracza w fazę decydyjącą....
Był sobie taki dzień: 14 kwiecień (sobota), gdy o godzinie 7:12 *Jan
Werbinski* naskrobał(a):

Jak każdy wierzący. Piekłem.

Nie "piekłem", ale Wiecznością, a "piekło" to już jest za życia.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2012-04-16 09:05:10

Ratowanie świata wkracza w fazę decydyjącą....