Ratownicy na motocyklach w Warszawie

Data: 2011-10-02 19:17:08
Autor: Bartek Kacprzak
Ratownicy na motocyklach w Warszawie

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:a0855568d71a5b098429355b971b78c5f650.pl.eu.org...
Myślę, że akcja warta rozpropagowania.
Wielki szacun dla kolegów Motopozytywnych za przeprowadzenie akcji.
Czekamy na następne miasta :)
 No ale przeciez wg grupowych medrcow, nam nie wolno omijac aut w korku.
To jak ratownicy maja dojechac szybciej?

PS
I tak madrosci znaffcuf okazaly sie o kant rantu potluc.
:)

Bartek
niebieska9'99
Ave1,8
EL

Data: 2011-10-02 17:20:35
Autor: Rafał Grzelak
Bartek Kacprzak wrote:

> [...]
No ale przeciez wg grupowych medrcow, nam nie wolno omijac aut w
korku.  To jak ratownicy maja dojechac szybciej?

Mam nadzieje, ze ich motocykle beda mialy odpowiednie swiatla i syrene,
bo nie wyobrazam sobie jazdy incognito.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-10-02 22:16:32
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@spam.com> napisał w wiadomości news:xn0hjvz4i47vpdn000news.gazeta.pl...
Bartek Kacprzak wrote:

> [...]
korku.  To jak ratownicy maja dojechac szybciej?

Mam nadzieje, ze ich motocykle beda mialy odpowiednie swiatla i syrene,

To nie ma być pogotowie tylko jeżdząca apteczka.

Nikt też nie napisał, ze mają lecieć na łep na szyje do wezwania przejeżdzając na czerwonym świetle.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-10-02 17:43:34
Autor: to
Ratownicy na motocyklach w Warszawie
begin Bartek Kacprzak
 No ale przeciez wg grupowych medrcow, nam nie wolno omijac aut w korku.
To jak ratownicy maja dojechac szybciej?

Słyszałeś o czymś takim jak pojazd uprzywilejowany?

Data: 2011-10-02 22:16:52
Autor: Kuba \(aka cita\)
Ratownicy na motocyklach w Warszawie

Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e88a2c6$0$3499$65785112news.neostrada.pl...
begin Bartek Kacprzak

 No ale przeciez wg grupowych medrcow, nam nie wolno omijac aut w korku.
To jak ratownicy maja dojechac szybciej?

Słyszałeś o czymś takim jak pojazd uprzywilejowany?

ktoś wspominał coś o uprzywilejowaniu?

Data: 2011-10-02 21:08:51
Autor: to
Ratownicy na motocyklach w Warszawie
[...]