Ratujcie!!! Mam na sobotę zadanie z prawa administracyjnego

Data: 2011-03-31 15:18:09
Autor: roxy
Ratujcie!!! Mam na sobotę zadanie z prawa administracyjnego
Treść zadania zamieszczam poniżej, jeżeli ktokolwiek zechciałby mi pomóc to równierz prosiłabym o podanie źródła gdzie sama bym sobie poczytała :)

"Opracuj, jakie stanowisko może wydać Wojewódzki Sąd Administracyjny po otrzymaniu skargi strony na niezgodność z prawem decyzji ostatecznej.

A jakie stanowisko może wydać Naczelny Sąd Administracyjny po otrzymaniu skargi kasacyjnej na orzeczenie Wojewódzkiego Sądu"

Ela

Data: 2011-03-31 15:23:36
Autor: wesoły romek

Użytkownik "roxy" <kicak@o2.pl> napisał w wiadomości news:in1uui$5uk$1news.onet.pl...
[...]

http://skocz.pl/NSA_WS

na pierwszej stronie masz wszystko wyjaśnione

Data: 2011-03-31 15:30:37
Autor: roxy
Ratujcie!!! Mam na sobotę zadanie z prawa administracyjnego
skargi kasacyjnej na orzeczenie Wojewódzkiego Sądu"

http://skocz.pl/NSA_WS

na pierwszej stronie masz wszystko wyjaśnione
Ale ja nie prosilam o twoje CV.

Ratujcie!!! Mam na sobotę zadanie z prawa administracyjnego