Ratujcie, Ruscy mnie bij±!... ;}

Data: 2009-06-09 11:43:01
Autor: Tzva Adonai
Ratujcie, Ruscy mnie bij±!... ;}
Jaki¶ ruski neonazista pierdzi mi na kanale YouTube, a ja nie wiedzieć
czemu staram się prowadzić z nim cywilizowan± rozmowę...

Zrzut ekranu: http://w260.wrzuta.pl/obraz/6p5EpRgpHiP/komentarze

Data: 2009-06-09 12:07:07
Autor: Tzva Adonai
Ratujcie, Ruscy mnie bij±!... ;}
On 9 Cze, 20:43, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:

Jaki¶ ruski neonazista pierdzi mi na kanale YouTube, a ja nie wiedzieć
czemu staram się prowadzić z nim cywilizowan± rozmowę...

Pomy¶leć, że wszystko to przez ten jeden, niewinny komentarz, który
zamie¶ciłem na jego kanale:

http://w744.wrzuta.pl/obraz/7uykPd7IxXv/komentarz_1

Data: 2009-06-10 00:22:08
Autor: MH
Ratujcie, Ruscy mnie bij±!... ;}
On 9 Cze, 20:43, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:

> Jaki¶ ruski neonazista pierdzi mi na kanale YouTube, a ja nie wiedzieć
> czemu staram się prowadzić z nim cywilizowan± rozmowę...

Eee tam... , Whitearabest odpowiedział ci :

" UBIRAJSJA SUKA JEWREJSKAJA S MOJEJ RODINY POLSZY "

Vot , łapoczka ... Poniał ili niet ...

MH

Data: 2009-06-09 21:02:58
Autor: jadrys
Ratujcie, Ruscy mnie bij±!... ;}
Tzva Adonai pisze:
Jaki¶ ruski neonazista pierdzi mi na kanale YouTube, a ja nie wiedzieć
czemu staram się prowadzić z nim cywilizowan± rozmowę...

Zrzut ekranu: http://w260.wrzuta.pl/obraz/6p5EpRgpHiP/komentarze

Ja tam z kacapami wolę nie zadzierać, radĽ sobie sam..

Data: 2009-06-09 12:16:02
Autor: Tzva Adonai
Ratujcie, Ruscy mnie bij±!... ;}
On 9 Cze, 21:02, jadrys <c...@yahoo.com> wrote:

Ja tam z kacapami wolę nie zadzierać, radĽ sobie sam..

Boisz się, że zostaniesz ugryziony?...

Data: 2009-06-09 21:33:25
Autor: jadrys
Ratujcie, Ruscy mnie bij±!... ;}
Tzva Adonai pisze:
On 9 Cze, 21:02, jadrys <c...@yahoo.com> wrote:

Ja tam z kacapami wolę nie zadzierać, radĽ sobie sam..

Boisz się, że zostaniesz ugryziony?...

Muszę przyznać że obawiam się nie tylko ugryzienia..

Data: 2009-06-09 14:25:29
Autor: mwisniewski2008
Ratujcie, Ruscy mnie bij±!... ;}
On 9 Cze, 21:33, jadrys <c...@yahoo.com> wrote:
Tzva Adonai pisze:

> Boisz się, że zostaniesz ugryziony?...

Muszę przyznać że obawiam się nie tylko ugryzienia..

No ! Wreszcie dostaniesz wpierdol.

Data: 2009-06-10 02:06:54
Autor: awe
Ratujcie, Ruscy mnie bij±!... ;}
mysle ze trudno komukowiek prowadzic z toba cywilizowana rozmowe, my tu jestesmy przyzwyczajeni a oni moga cie zdzierzyc tylko po pijaku. pewnie maja slabe glowy, wiecej wiec zrozumienia jeshula.

tylko ze takie teksty potem sie odbijaja na calej populacji czy mozesz brac na braki nienawisc ktora wzbudzasz i ktora zostanie skanalizowna na tysiacach niewinnych dzieci zydowskiego pochodzenia

jesli cos robisz rob na wlasny rachunek
awe

Ratujcie, Ruscy mnie bij±!... ;}