Ratujcie, Ruscy mnie biją!... ;}

Data: 2009-06-09 21:02:58
Autor: jadrys
Ratujcie, Ruscy mnie biją!... ;}
Tzva Adonai pisze:
Jakiś ruski neonazista pierdzi mi na kanale YouTube, a ja nie wiedzieć
czemu staram się prowadzić z nim cywilizowaną rozmowę...

Zrzut ekranu: http://w260.wrzuta.pl/obraz/6p5EpRgpHiP/komentarze

Ja tam z kacapami wolę nie zadzierać, radź sobie sam..

Data: 2009-06-09 12:16:02
Autor: Tzva Adonai
Ratujcie, Ruscy mnie biją!... ;}
On 9 Cze, 21:02, jadrys <c...@yahoo.com> wrote:

Ja tam z kacapami wolę nie zadzierać, radź sobie sam..

Boisz się, że zostaniesz ugryziony?...

Data: 2009-06-09 21:33:25
Autor: jadrys
Ratujcie, Ruscy mnie biją!... ;}
Tzva Adonai pisze:
On 9 Cze, 21:02, jadrys <c...@yahoo.com> wrote:

Ja tam z kacapami wolę nie zadzierać, radź sobie sam..

Boisz się, że zostaniesz ugryziony?...

Muszę przyznać że obawiam się nie tylko ugryzienia..

Data: 2009-06-09 14:25:29
Autor: mwisniewski2008
Ratujcie, Ruscy mnie biją!... ;}
On 9 Cze, 21:33, jadrys <c...@yahoo.com> wrote:
Tzva Adonai pisze:

> Boisz się, że zostaniesz ugryziony?...

Muszę przyznać że obawiam się nie tylko ugryzienia..

No ! Wreszcie dostaniesz wpierdol.

Ratujcie, Ruscy mnie biją!... ;}