Ratujcie, Ruscy mnie biją!... ;}

Data: 2009-06-09 12:07:07
Autor: Tzva Adonai
Ratujcie, Ruscy mnie biją!... ;}
On 9 Cze, 20:43, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:

Jakiś ruski neonazista pierdzi mi na kanale YouTube, a ja nie wiedzieć
czemu staram się prowadzić z nim cywilizowaną rozmowę...

Pomyśleć, że wszystko to przez ten jeden, niewinny komentarz, który
zamieściłem na jego kanale:

http://w744.wrzuta.pl/obraz/7uykPd7IxXv/komentarz_1

Data: 2009-06-10 00:22:08
Autor: MH
Ratujcie, Ruscy mnie biją!... ;}
On 9 Cze, 20:43, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:

> Jakiś ruski neonazista pierdzi mi na kanale YouTube, a ja nie wiedzieć
> czemu staram się prowadzić z nim cywilizowaną rozmowę...

Eee tam... , Whitearabest odpowiedział ci :

" UBIRAJSJA SUKA JEWREJSKAJA S MOJEJ RODINY POLSZY "

Vot , łapoczka ... Poniał ili niet ...

MH

--

Ratujcie, Ruscy mnie biją!... ;}