Ratujmy "Zwinną Bobrzycę"

Data: 2017-07-11 12:35:50
Autor: Bene Natus
Ratujmy "Zwinną Bobrzycę"
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:81a9mclm5v38sg6ncidipmiabvf3a0s21p4ax.com...
Pod koniec czerwca PiluśPOL apelował na Twitterze, aby odbudować konto ,,Zwinnej
Bobrzycy", która w podobnym stopniu zaangażowała się w wychwalanie ,,dobrej
zmiany" (w ciągu jednego dnia ,,Bobrzyca" potrafi wyrzucić z siebie nawet 300
tweetów). Jak przekonywała, jej konto zostało zablokowane za wpis

Prawicowi internauci nie zawiedli: @BobrzycaZwinna błyskawicznie zebrała na
nowo 3 tys. obserwujących. O swoim nowym profilu poinformowała posła Dominika
Tarczyńskiego osobiście. ,,Szefie, to moje nowe konto, bo mnie w nocy
zablokowali" - napisała. Dlaczego nazwała posła Tarczyńskiego ,,szefem"?

--

Bo jej płaci? ;-)))

CL

Ratujmy "Zwinną Bobrzycę"