Ratunku! Co zamiast Pocket-a?

Data: 2015-12-15 21:59:13
Autor: JDX
Ratunku! Co zamiast Pocket-a?
Właśnie zrobiłem upgrade Firefoksa do wersji 43 i okazało się, że stara
dobra wtyczka Pocket (wersja 3.0.6) już nie działa. Pocket jest dostępny
jako łebservice, czyli niewygodne w użyciu gówno. Czy jest jakaś
konkurencyjna wtyczka do FF która działa tak jak stary pocket, tzn.
można sobie do paska narzędzi dodać odpowiedni przycisk po którego
przyciśnięciu wyświetla się rozwijalne menu z którego można wybrać sobie
zapamiętane wcześniej linki. I link otwiera się w aktywnej zakładce a
nie jest otwierana nowa.

Dżizas, jak można było wymyślić takie gówno. Ratunku!

Data: 2015-12-16 10:11:08
Autor: Poldek
Ratunku! Co zamiast Pocket-a?
JDX wrote:

Właśnie zrobiłem upgrade Firefoksa do wersji 43 i okazało się, że stara
dobra wtyczka Pocket (wersja 3.0.6) już nie działa. Pocket jest dostępny

NTG :-)

Ratunku! Co zamiast Pocket-a?