Ratunku - spowalniacze Tektro IO nie HamujÄ…

Data: 2012-09-29 22:23:42
Autor: kamil/Endurorider.pl
Ratunku - spowalniacze Tektro IO nie HamujÄ…
Użytkownik "SiTeK" <rs_zapas@o2.pl> napisał w wiadomości news:k47chb$svv$1node2.news.atman.pl...

Dzięki Bardzo za pomoc

Wymyj tarczę odtłuszczaczem a klocki wypal palnikiem. Jak to nie pomoże to masz problem.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2012-09-30 08:02:12
Autor: mbut
W dniu 12-09-29 22:23, kamil/Endurorider.pl pisze:
Użytkownik "SiTeK" <rs_zapas@o2.pl> napisał w wiadomości

Dzięki Bardzo za pomoc

Wymyj tarczę odtłuszczaczem a klocki wypal palnikiem. Jak to nie pomoże
to masz problem.

Poluzuj zacisk, wówczas zaciśnij klamkę do oporu i zakręć mocno śrubami zacisku.....pomoże. Klocki nie są ustawione w równych odległościach od tarczy. Natomiast na temat piszczenia to się nie wypowiadam, bo nie wiem.

Data: 2012-09-30 16:23:56
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "mbut" <mbut@wp.pl> napisał w wiadomości news:k48n93$7jh$1news.task.gda.pl...
[...]

Jeżeli zacisk ma jeden ruchomy tłoczek to dużo nie pomoże.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Ratunku - spowalniacze Tektro IO nie HamujÄ…