Raty Cetelem- czy możliwe takie coś?

Data: 2009-09-08 07:58:33
Autor: xbartx
Raty Cetelem- czy możliwe takie coś?
Dnia Tue, 08 Sep 2009 09:34:20 +0200, kris napisał(a):

KupujĂŞ przez net w Euro.com.pl sprzĂŞt za np 30 000zÂł Odbieram go w
sklepie, zakup finansuje ratami 30x0%(zdolnoœÌ itp jest wiec problemu
nie przewidujĂŞ)
Do spÂłaty mam 30 rat po 1000zÂł.
Dwa dni po zakupie oddajĂŞ nierozpakowany nawet sprzĂŞt. Sklep zwraca mi
wiĂŞc 30 000zÂł.
I teraz pytanie- czy zwrĂłcÂą mi gotĂłwkĂŞ a ja bĂŞdesobie spÂłacaÂł
30nieoprocentowanych rat po 1000zÂł
Te 30 000zÂł mogĂŞ wrzuciĂŚ np na lokatĂŞ.

Pomyśl najpierw logicznie i to najlepiej ze trzy razy a wszystko się samo wyjaśni.

Data: 2009-09-08 11:07:03
Autor: kris
Raty Cetelem- czy mo?liwe takie co??

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:h852r8$dil$2inews.gazeta.pl...
Dnia Tue, 08 Sep 2009 09:34:20 +0200, kris napisał(a):

Pomyśl najpierw logicznie i to najlepiej ze trzy razy a wszystko się samo
wyjaśni.

Pomyśleć to ja pomyślałe ale jak jest w praktyce to nie wiem i dlatego pytam.
Teoretycznie- sklep towar przyjąć musi. Ban jest zainteresowany abym terminowo spłacał raty.;))0

Krzysiek

Data: 2009-09-08 10:32:17
Autor: xbartx
Raty Cetelem- czy mo?liwe takie co??
Dnia Tue, 08 Sep 2009 11:07:03 +0200, kris napisał(a):

PomyÂśleĂŚ to ja pomyÂślaÂłe ale jak jest w praktyce to nie wiem i dlatego
pytam.
Teoretycznie- sklep towar przyj¹Ì musi. Ban jest zainteresowany abym
terminowo spÂłacaÂł raty.;))0

No widzisz coś nie bardzo u Ciebie z tym myśleniem. Dostajesz towar i popisujesz umowę na zapłacenie za ten towar w ratach. Jeżeli chcesz oddać towar to rozwiązujesz umowę - skąd tutaj pomysł, że ktoś ma Ci dać jakieś pieniądze i to jeszcze zupełnie nieoprocentowane? Caritas czy jak?

PS Ustaw poprawnie kodowanie, albo zacznij korzystać z prawdziwego czytnika ;)

Data: 2009-09-08 12:52:33
Autor: kris

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:h85brh$dil$3inews.gazeta.pl...
Dnia Tue, 08 Sep 2009 11:07:03 +0200, kris napisał(a):

Pomy?lea to ja pomy?la3e ale jak jest w praktyce to nie wiem i dlatego
pytam.
Teoretycznie- sklep towar przyj?a musi. Ban jest zainteresowany abym
terminowo sp3aca3 raty.;))0

[...]

Pewnie masz racje
Ale to Polska jest, ja w niej żyję już kilkadziesiąt lat i nie takie rzeczy widziałem.
Inżynieria finansowa ma się u nas dobrze- patrz omijanie Belki, czy ostatnie sprawa z Eurobankiem
Więc tak gdybam czy i tu się nie uda.
Pewnie nie ale zapytac nie zaszkodzi

PS Ustaw poprawnie kodowanie, albo zacznij korzystać z prawdziwego
czytnika ;)

A coś mam źle? Na tych ustawieniach piszę już kilka lat na kilku grupach i nikt mi uwagi nie zwracał.
A outlook expres jest jak dla mnie ok i żadnego innego czytnika instalować nie zamierzam.
Ale jesli faktycznie mam coś nie tak to napisz to zmienie- nie problem.

Krzysiek

Data: 2009-09-08 11:09:34
Autor: xbartx
Raty Cetelem- czy mo?liwe takie co??
Dnia Tue, 08 Sep 2009 12:52:33 +0200, kris napisał(a):

Pewnie masz racje
Ale to Polska jest, ja w niej ÂżyjĂŞ juÂż kilkadziesiÂąt lat i nie takie
rzeczy widziaÂłem.
InÂżynieria finansowa ma siĂŞ u nas dobrze- patrz omijanie Belki, czy
ostatnie sprawa z Eurobankiem
WiĂŞc tak gdybam czy i tu siĂŞ nie uda. Pewnie nie ale zapytac nie
zaszkodzi

Zawierasz umowę, że płacisz za towar w ratach > oddajesz towar i umowa przestaje obowiązywać.

A co¶ mam Œle? Na tych ustawieniach piszê ju¿ kilka lat na kilku grupach
i nikt mi uwagi nie zwracaÂł.
A outlook expres jest jak dla mnie ok i Âżadnego innego czytnika
instalowaĂŚ nie zamierzam.
Ale jesli faktycznie mam coÂś nie tak to napisz to zmienie- nie problem.

http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

Data: 2009-09-09 13:17:17
Autor: kris
[...]

Jak widzisz z poniższych wypowiedzi jednak to działa.
Mam dosyć wysoko oprocentowaną linię pożczkową na 10tys zł.
Jeszcze w tym tygodniu kupie jakiś wypasiony TV za ok 10tys zapłace ratami 30*0%, TV im zwrócę(bo po co mi tv), oddadzą mi kasę to zamkne linie pożyczkową i będe spłacał 30 rat po 330zł do cetelemu.
Jedni kombinuja na belce ja zakombinuje w ten sposób. A co mi tam

Krzysiek

Data: 2009-09-09 06:01:01
Autor: adp
On 9 Wrz, 13:17, "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "xbartx" <b...@hashzero.net> napisał w wiadomościnews:h85brh$dil$3inews.gazeta.pl...> Dnia Tue, 08 Sep 2009 11:07:03 +0200, kris napisał(a):
> [...]

pożyczkową i będe spłacał 30 rat po 330zł do cetelemu.
Jedni kombinuja na belce ja zakombinuje w ten sposób. A co mi tam

"To dziala", ale nie przy takich kwotach, IMO.
Sklep umie liczyc. To, na co przymkna oko przy 200-300 zl, nie bedzie
takie proste przy kwocie 5-cyfrowej.

Data: 2009-09-09 12:59:39
Autor: xbartx
Raty Cetelem- czy mo?liwe takie co??
Dnia Wed, 09 Sep 2009 13:17:17 +0200, kris napisał(a):

Jak widzisz z poniÂższych wypowiedzi jednak to dziaÂła.

To czy się da, to się dopiero okaże, jak pójdziesz i sam spróbujesz, bo chyba nie chcesz mi powiedzieć, że uważasz za pewnik wszystko to co przeczytasz w sieci od zupełnie nieznajomych Ci osób?

Raty Cetelem- czy możliwe takie coś?