Raty kredytu - gdzie błąd.

Data: 2011-03-29 10:58:23
Autor: MarekZ
Raty kredytu - gdzie błąd.
Użytkownik "Piotr Gałka" <piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d919e54$1@news.home.net.pl...

Trzeba brać rzeczywistą liczbę dni oraz wiedzieć jak wdanym banku traktowany jest rok przestępny (zazwyczaj dzielenie przez 365, wyjątkowo przez 366).

Data: 2011-03-29 11:12:55
Autor: Piotr Gałka
Raty kredytu - gdzie błąd.

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:ims5mm$uoq$1srv.cyf-kr.edu.pl...

Trzeba brać rzeczywistą liczbę dni oraz wiedzieć jak wdanym banku traktowany jest rok przestępny (zazwyczaj dzielenie przez 365, wyjątkowo przez 366).
Dzięki. Czyli doradca źle wiedział, albo jego bank liczy tak jak ja (od niego akurat nie wziąłem symulacji).
P.G.

Raty kredytu - gdzie błąd.