Raven

Data: 2009-10-24 04:49:38
Autor: darek_ru
Raven
Witam,

Dzisiaj zmiana czasu. Będzie ciemno. Czy pojawi się ta lampka? A może
już po ptakach :-) ?
Jak była pierwsza wersja Ravena, to niestety dla mnie zabrakło, mimo
wysłania maila.

pozdrawiam
Darek

Data: 2009-10-24 05:07:01
Autor: dyngs
Raven
Zgadzam sie z przedmowca....ostatnio bardzo cichutko...czarny kruk jet
off-line...musie ciezko pracowac nad ostatnimi szczeglami przy
produckji Ravena...ja rowniez czekam na jakies informacje kiedy i
gdzie zapisy....

Data: 2009-10-24 05:09:49
Autor: dyngs
Raven
Zgadzam sie z przedmowca....ostatnio bardzo cichutko...czarny kruk jes
off-line...musi ciezko pracowac nad ostatnimi szczegolami przy
produckji Ravena...ja rowniez czekam na jakies informacje kiedy i
gdzie zapisy....na ktorym forum na krotym poscie?

Michal

Data: 2009-10-24 14:28:11
Autor: Kapsel
Raven
Sat, 24 Oct 2009 04:49:38 -0700 (PDT), darek_ru napisał(a):

Witam,

Dzisiaj zmiana czasu. Będzie ciemno. Czy pojawi się ta lampka? A może
już po ptakach :-) ?

Pewnie wyczuł nareszcie niszę biznesową i aktualnie jest w trakcie
przenosin produkcji do Chin ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-10-24 15:56:19
Autor: czarny_kruk
Raven
darek_ru pisze:
[...]

Nowa lampa pojawi sie, a pierwsze sztuki trafia do Waszych rak jeszcze w tym roku. W listopadzie zaprosze kilka osob do przetestowania w terenie.

Zaprezentowalem juz jak nowy Raven swieci i jak wyglada.
Mozna znalezc w archiwum pl.rec.rowery i tutaj www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=2294

Aktualnie wykonywane sa customowe mocowania do lamp, projektowanie pokrowcow oraz trwa dobieranie i testowanie wykonczen lamp (anodyzacji, farb). Oczekuje rowniez na wyprodukowanie i dostarczenie specjalnych diod, ktore znajda sie w lampach.

Lampa bedzie dostepna w roznych wykonczeniach zgodnie z zyczeniami oraz dwoch wersjach rozniacych sie cena, maksymalna jasnoscia oraz kilkoma szczegolami.

Pokaz wersji i zapisy na lampy w drugiej polowie listopada.

pozdrawiam,
Maciej

Data: 2009-10-24 16:10:30
Autor: szufla
Raven
A powiedz kiedy i czy bedzie mozna kupic aku 18650 z ladowarka lub sam adapter do Ravena1 ?

sz. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4538 (20091024) __________

Data: 2009-10-24 16:13:28
Autor: czarny_kruk
Raven
szufla pisze:
A powiedz kiedy i czy bedzie mozna kupic aku 18650 z ladowarka lub sam adapter do Ravena1 ?

Mozna w kazdej chwili. Odezwij sie na priv do mnie.

Data: 2009-10-25 01:02:11
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Raven
Dnia 24.10.2009 16:10 użytkownik szufla napisał :
A powiedz kiedy i czy bedzie mozna kupic aku 18650 z ladowarka lub sam adapter do Ravena1 ?

Ale w czym problem? Ja właśnie nabyłem zasobnik na 6x18650 oraz ogniwa i ładowarkę i jestem po pierwszych testach. Wreszcie można wykorzystać potencjał Ravena w pełni i jest straszna masakra. Generalnie wypala oczy. :-D

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-26 13:50:05
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Raven
Dnia Sun, 25 Oct 2009 01:02:11 +0200, "Mikołaj \"Miki\" Menke" napisał(a):

[...]

w sensie planujesz jeździć w kółko po latarni morskiej? ;)
--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-10-26 23:19:05
Autor: czarny_kruk
Raven
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

Miki odezwij sie do mnie na prv, bo Twoj Raven to slaby juz jest;)
co powiesz na upgrade do 1800 realnych lumenow? Czyli jasnosc x2.

pozdrawiam,
czarny_kruk

Data: 2009-10-27 10:50:10
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Raven

Użytkownik "czarny_kruk" <za@spam.dziekuje> napisał w wiadomości news:hc578r$rno$2news.dialog.net.pl...
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

Jaki będzie koszt takiej lampy?

Data: 2009-10-27 17:25:31
Autor: czarny_kruk
Raven
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

Koszt nowego Ravena 1200TI w przedzapisach, gdzie cena bedzie obnizona, bedzie zblizony do kosztu lampy Raven1. Ten wynosil 590/690zl w zaleznosci od wersji.

pozdrawiam.

Data: 2009-11-09 13:53:18
Autor: lukdh
Raven 2 -gdzie zapisy?
On 27 Paź, 17:25, czarny_kruk <z...@spam.dziekuje> wrote:
> [...]

Koszt nowego Ravena 1200TI w przedzapisach, gdzie cena bedzie obnizona,
bedzie zblizony do kosztu lampy Raven1. Ten wynosil 590/690zl w

pozdrawiam.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Witam Szanownych preclowiczów. Śledzę z uwagą temat o lampie
czarnego_kruka (szacunek! świetny projekt) i przyznam że jak tylko
zgłębiłem temat sprzedałem swoją jedną z dwóch Sigmę Powerled którą
bardzo jestem zawiedziony.

Z niecierpliwością czekam aż projekt Raven2 ujrzy światło dzienne i
tym samym chciałbym się zapytać gdzie i w jaki sposób (jeśli jeszcze w
ogóle...a mam nadzieję że TAK!) można się zapisać na kupno tej lampy?
 Z góry dziękuję za pomoc i mam nadzieję że niedługo będzie możliwość
rozświtlania nią 3miejskich lasów :-)

Pozdrowienia dla wszystkich i w szczególności dla twórcy/ów projektu.

Data: 2009-11-10 06:41:32
Autor: Pil
Raven 2 -gdzie zapisy?
Z niecierpliwością czekam aż projekt Raven2 ujrzy światło dzienne i
tym samym chciałbym się zapytać gdzie i w jaki sposób (jeśli jeszcze w
ogóle...a mam nadzieję że TAK!) można się zapisać na kupno tej lampy?

Lista chętnych ma się pojawić znienacka na grupie. Mam nadzieję, że
nie pojawi się akurat podczas mojego urlopu ;-) Przypomina to trochę
zapisy do kolejki po pralkę w PRLu :P

Pzdr,
Pil

Data: 2009-11-12 16:48:34
Autor: Wróbel A.
Raven 2 -gdzie zapisy?
Witam!
Dziękuję bardzo za radę, przyda się. interesuje mnie temat rowerów, wiec fajnie, że frafiłam na tą radę.
                                                Anita

Data: 2009-11-12 16:51:42
Autor: Wróbel A.
Raven 2 -gdzie zapisy?

dzieki za rdeLista chętnych ma się pojawić znienacka na grupie. Mam nadzieję, że

Data: 2009-11-24 13:37:42
Autor: lukdh
Raven 2 -gdzie zapisy?
On 12 Lis, 16:51, "Wróbel A." <anitka...@amorki.pl> wrote:
[...]

Jakieś newsy o lampie?

czarny_kruk - uchylisz tajemnicy bliższej daty ukończenia dzieła,
udostępnienia do testów/sprzedaży???

....niektórzy nie mogą się już doczekać... :-)

zdrów!

Data: 2009-11-24 23:06:55
Autor: czarny_kruk
Raven 2 -gdzie zapisy?
lukdh pisze:
[...]

Wiesci sa srednie. Przesunieto mi termin dostarczenia diod do lamp o 4 tygodnie :/

Sa to najnowsze diody dostepne miesiac na rynku, a w barwie i jasnosci ktora zamowilem do nowego Ravena nie do kupienia w detalu, a takich o gorszej barwie (bardzo zimnej) nie chce dawac do lampek.

Poza tym. Lampki beda w eleganckich pokrowcach szytych na zamowienie, zamowilem takze juz zapas akumulatorow li-ion maksymalnej dostepnej pojemnosci i szybkich ladowarek, tak zeby byl to kompletny, fabryczny zestaw wysokiej klasy.

Pierwsze zestawy beda wysylane na poczatku stycznia, kiedy bede mial juz na 95% zamowione diody.

Poki co - dobrane sa 4 wersje kolorystyczne.

Dla niemogacych sie doczekac - mozna pisac na mejla i wstepnie rezerwowac. Oficjalne info bedzie na www, ktora (powoli) powstaje.

ck

Data: 2009-11-25 09:03:57
Autor: Kapsel
Raven 2 -gdzie zapisy?
Tue, 24 Nov 2009 23:06:55 +0100, czarny_kruk napisał(a):

Dla niemogacych sie doczekac - mozna pisac na mejla i wstepnie rezerwowac. Oficjalne info bedzie na www, ktora (powoli) powstaje.

Ale to oszacuj jeszcze jakkolwiek cenę, bo w Polsce nie wszyscy możemy
kupić za każde pieniądze ;)
Głupio potem rezerwować i się rakiem wycofywać, bo lampka wyjdzie za 1k ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-11-25 10:45:16
Autor: czarny_kruk
Raven 2 -gdzie zapisy?
Kapsel pisze:
[...]

trafiles idealnie :) 1k - taka jest cena max wersji lampki - 1200lm, z tytanem, trytem, etc.  w przedzapisach dla preclowiczow cena 690zl

z racji, ze nie kazdy tego potrzebuje bedzie dostepna tez tansza nieco slabsza wersja lampki. w przedzapisach cena nie przekroczy 500zl.

Data: 2009-11-25 02:17:28
Autor: lukdh
Raven 2 -gdzie zapisy?
On 25 Lis, 10:45, czarny_kruk <z...@spam.dziekuje> wrote:
Kapsel pisze:

[...]

1k to już cena poważna dla budżetu domowego lecz jak za takie cudo i
tak baardzo przyzwoita.
Dobrze jednak że przewidziana jest opcja promocyjna dla
przedzapisowiczów-preclowiczów :)

czarny_kruk - napisz proszę troszkę bardziej szczegółowo jakie wersje
w jakich cenach przewidujesz z tą "budżetową" do 500pln włącznie -
czym się będą różniły dokładnie, jaka opcja późniejszej rozbudowy,
itp.

No i pewnie wszyscy (ja na pewno! :) ) czekamy niecierpliwie
stycznia ;-)

Data: 2009-11-25 11:12:02
Autor: Jan Srzednicki
Raven 2 -gdzie zapisy?
On 2009-11-25, czarny_kruk wrote:
Kapsel pisze:
[...]

Tytan tytanem, ale co w lampce robi tryt (jak rozumiem izotop wodoru)?

Data: 2009-11-25 09:17:16
Autor: zaman
Raven 2 -gdzie zapisy?

Tytan tytanem, ale co w lampce robi tryt (jak rozumiem izotop wodoru)?
  Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet ::http://wrzask.pl/

tryt świeci po ciemku :)
tak jak w niektórych zegarkach wskazówki
pewnie będzie kapsułka z trytem przy wyłączniku ??

A tak w ogóle, to witam w swoim pierwszym poście :)

Pzdr.
Andrzej

Data: 2009-11-25 17:24:13
Autor: Jan Srzednicki
Raven 2 -gdzie zapisy?
On 2009-11-25, zaman wrote:

Tytan tytanem, ale co w lampce robi tryt (jak rozumiem izotop wodoru)?
  Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet ::http://wrzask.pl/

tryt świeci po ciemku :)

Nie tryt, jeno fosfor wzbudzany przez rozpad trytu.

tak jak w niektĂłrych zegarkach wskazĂłwki
pewnie będzie kapsułka z trytem przy wyłączniku ??

Hm, no dobra.

Data: 2009-11-25 22:36:26
Autor: czarny_kruk
Raven 2 -gdzie zapisy?
zaman pisze:
[...]

zgadza sie. w topowej wersji znajdzie sie wbudowana przy wylaczniku fiolka z trytem.
jest to dosc ekskluzywna i bardzo rzadko spotykana rzecz.
tryt nie potrzebuje zadnego zasilania czy naswietlania i swieci nieprzerwanie przez kilkanascie lat. oczywiscie bardzo slabo, inaczej zastosowalbym go zamiast diod glownych lampy ;-)

A tak w ogóle, to witam w swoim pierwszym poście :)

witamy:)

Data: 2009-11-26 07:57:39
Autor: Ryszard Mikke
Raven 2 -gdzie zapisy?
czarny_kruk <za@spam.dziekuje> napisał(a):
zaman pisze:
> [...]

tryt nie potrzebuje zadnego zasilania czy naswietlania i swieci nieprzerwanie przez kilkanascie lat. oczywiscie bardzo slabo, inaczej zastosowalbym go zamiast diod glownych lampy ;-)

Gdyby było choć odrobinę mocniejsze, niż jest, od razu
rozpisałbym się, jaki to kolejny krok wstecz w stosunku
do Ravena 1, pod kątem praktyczności. Oraz rozwiązywanie
problemów, których w Ravenie 1 nie było :)

Ja tam bym nie chciał żadnego światełka przed nosem.
Przeszkadza, rozprasza. Na szczęście to trytowe jest
słabiutkie. I ma sens tylko dlatego, że wyłącznik
jest na lampce, a nie na kabelku i pod palcem ;)

rmikke

Data: 2009-11-25 12:32:32
Autor: Kapsel
Raven 2 -gdzie zapisy?
Wed, 25 Nov 2009 11:12:02 +0000 (UTC), Jan Srzednicki napisał(a):

[...]

Marketing robi :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-11-25 16:42:48
Autor: czarny_kruk
Raven 2 -gdzie zapisy?
lukdh pisze:
[...]

UWAGA! Z racji anormalnej ilosci mejli w mojej skrzynce po tej wiadomosci.

Lamp zostanie wykonanych tyle, aby starczylo dla zainteresowanych!
Nie trzeba sie bic o lampy z przedsprzedazy dla pl.rec.rowery.

Po prezentacji gotowych lampek bedzie czas na zastanowienie, a przedsprzedazowe ceny i lista beda otwarte przez okolo dwa tygodnie czasu. Pozniej lampy beda dostepne w standardowych-wyzszych cenach.

ck

Data: 2009-11-25 18:09:10
Autor: szufla
Raven 2 -gdzie zapisy?
A jak wyglada sprawa z upgradem ravena I, bo mam 2 :)
Uda sie cos ?

sz.

Data: 2009-11-25 22:19:13
Autor: czarny_kruk
Raven 2 -gdzie zapisy?
szufla pisze:
A jak wyglada sprawa z upgradem ravena I, bo mam 2 :)
Uda sie cos ?

podobnie jak przy ravenie2 - to te same diody, na ktore trzeba czekac z realizacja zamowienia conajmniej do 15 grudnia.
aktualnie posiadane przeze mnie diody tej generacji maja bardzo chlodna barwe i szczerze doradzajac szkoda psuc barwe ktora masz teraz. nawet kosztem wiekszej wydajnosci i jasnosci.

Data: 2009-11-10 05:51:35
Autor: Profan Butan
Raven
On 24 Paź, 14:56, czarny_kruk <z...@spam.dziekuje> wrote:

Nowa lampa pojawi sie, a pierwsze sztuki trafia do Waszych rak jeszcze w
tym roku. W listopadzie zaprosze kilka osob do przetestowania w terenie.

mialem nadzieje ze normalna sprzedaz bedzie  od listopada a tu
wychodzi ze rownie dobrze moze to byc luty 2010

P.B.

Data: 2009-11-10 14:55:45
Autor: Ryszard Mikke
Raven
Profan Butan <arczii@go2.pl> napisał(a):
On 24 Pa=BC, 14:56, czarny_kruk <z...@spam.dziekuje> wrote:

> [...]

mialem nadzieje ze normalna sprzedaz bedzie  od listopada a tu
wychodzi ze rownie dobrze moze to byc luty 2010

Z Ravenem 1 też tak było. Cóż, kiedy popyt kilkakrotnie przewyższa podaż...

rmikke

--

Raven