Ray Kurzweil, Singularity is near

Data: 2012-06-24 03:56:54
Autor: neo
Ray Kurzweil, Singularity is near
On 22 Cze, 18:01, rs <no.addr...@no.spam.pl> wrote:

czytales "singularity is near". idziemy w tym kierunku i byc moze sie
doczekamy. <rs>

To chyba najlepsza książka na jaką w życiu trafiłem, pokazałem ojcu i
wyobraźcie sobie ŻE O TYM NIGDY NIE SŁYSZAŁ. To gdzie my jesteśmy w
tej Polsce???? Słyszał o bólu fantomowym i związku tego zagadnienia z
rzeczywistością wirtualną, ale nie słyszał o Kurzweil'u? Trochę się
douczy i da radę.... :)

Zamówię sobie to (chyba, że ktoś zna polskie tłumaczenie, bo
j.angielskiego chyba nie znam na tyle):

http://www.amazon.com/The-Singularity-Is-Near-Transcend/dp/0670033847

Jest jeszcze stronka:

http://transcendentman.com/

Dziękuję bardzo. Extra, super!

Pozdrawiam,

neo

Data: 2012-06-24 14:04:25
Autor: rs
Ray Kurzweil, Singularity is near
On Sun, 24 Jun 2012 03:56:54 -0700 (PDT), neo <dyletant@yahoo.pl>
wrote:

[...]

nie wiem, ale w tym wypadku to nie win wylacznie polskich wydawnictw,
ale z jakiegos powodu Viking, orginalny wydawca, nie byl
zainteresowany tlumaczeniem na jezyk polski, mimo ze przynajmniej 6
polskich wydawcow zglosilo taka propozycje.
Jest jeszcze stronka:
http://transcendentman.com/

to jest film o autorze. tu juz jest sporo o medycynie i sposobie
zycia, ktory ma ponoc autorowi dozycie do tego roku, w ktorym polaczy
sie z maszyna. gos sie jak na swoj wiek dobrze trzyma, ale nie az tak
wyjatkowo jakby mozna sadzic, po ilosci chemii i suplementow jakie w
siebie dziennie pakuje. ten film jest raczej na bazie ksiazki
Kurzweila "fantastic voyage: ..." niz "singualrity is near". warto sie
przygladac projektowm multidyscyplinatnym, w ktore Kurzweil jest
zaangazaowany. troche sie tam dzieje. linki sa na stronie wikipedii.
<rs>

Data: 2012-06-24 16:51:15
Autor: neo
On 24 Cze, 20:04, rs <no.addr...@no.spam.pl> wrote:
On Sun, 24 Jun 2012 03:56:54 -0700 (PDT), neo <dylet...@yahoo.pl>
wrote:

> [...]

przygladac projektowm multidyscyplinatnym, w ktore Kurzweil jest
zaangazaowany. troche sie tam dzieje. linki sa na stronie wikipedii.

W sumie można powiedzieć, że jest to tematyka na styku medycyny i
pecetów.

Chętnie bym o tym porozmawiał, ale nie chcę tutaj zaśmiecać moimi
dyletanckimi głupotami.

Jeżeli będzie jakaś większa dyskusja, to chętnie się włącznie, a
jeżeli NTG, to zaśmiecać nie będę.

W każdym razie dziękuję ślicznie, bo temat jest BOMBA.

P.S. Takie pytanko jeszcze, jak będę chciał dwa dyski po 2TB, to
rozumiem, że to nie zwolni mi systemu, tak? Jeden chcę mieć na dane
najróżniejszych typów, które nonstop sciągam w dużych ilościach.

Data: 2012-06-24 22:08:06
Autor: Andy Niwinski

"rs" <no.address@no.spam.pl> schrieb im Newsbeitrag news:uqkeu79hnqgl3c4svobmooorifhe4btcpe4ax.com...
On Sun, 24 Jun 2012 03:56:54 -0700 (PDT), neo <dyletant@yahoo.pl>
wrote:

A wymiana zasilacza by wam nie pomogła?

:)

Data: 2012-06-24 17:05:37
Autor: rs
Ray Kurzweil, Singularity is near

wrote:

A wymiana zasilacza by wam nie pomogła?

:)

jednego? na dwoch. ok. zaproponuj jakies rozwiazanie praktyczne. <rs>

Data: 2012-06-27 09:11:25
Autor: Ghost

Użytkownik "neo" <dyletant@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:9cd4b1a0-a3c5-4407-952a-8f10d64c9789m3g2000vbl.googlegroups.com...
On 22 Cze, 18:01, rs <no.addr...@no.spam.pl> wrote:

czytales "singularity is near". idziemy w tym kierunku i byc moze sie
doczekamy. <rs>

To chyba najlepsza książka na jaką w życiu trafiłem

A ta druga to elementarz?

, pokazałem ojcu i
wyobraźcie sobie ŻE O TYM NIGDY NIE SŁYSZAŁ.

I bardzo dobrze.

[...]

Troche sie douczysz i dasz rade.

Data: 2012-07-02 04:00:32
Autor: neo
Ghost wrote:
Użytkownik "neo" <dylet...@yahoo.pl> napisał w wiadomościnews:9cd4b1a0-a3c5-4407-952a-8f10d64c9789m3g2000vbl.googlegroups.com...

>To chyba najlepsza książka na jaką w życiu trafiłem

A ta druga to elementarz?

:D

> [...]

>douczy i da radę.... :)
>Zamówię sobie to (chyba, że ktoś zna polskie tłumaczenie, bo

Zobaczym ;D

http://transcendentman.com/

Prawdę mówiąc to wolę dobry shit zajarać niż się uczyć, ale cóż ...
takie życie ;D

Ty wiesz? Nikt mi nic nie odpowiedział o szybkim czytaniu na
pl.rec.książki. I co teraz?

Data: 2012-07-03 14:20:43
Autor: Ghost

Użytkownik "neo" <dyletant@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:e62bf6c4-160c-4133-8326-8aecd162451acu1g2000vbb.googlegroups.com...
Ghost wrote:
[...]

Znaczy jestes w dupie.

Data: 2012-07-03 05:39:47
Autor: neo
Ray Kurzweil, Singularity is near
On 3 Lip, 14:20, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:

Znaczy jestes w dupie.

Skoro tak mówisz, to znaczy, że tak jest :D

Ok, jak tam z laptopami HP, trwałe są czy nie? Na ile styka bateria?

Powiedz coś chłopakom, żeby mi jeszcze odpisali, PLEASE :D

Bo wiesz, chyba ostatecznie łyknę jakieś półwypasione pudło
stacjonarkę i lapcia albo netbooka tylko mam zgryz, co jest trwałe :D

HP-eki są git?

Data: 2012-07-03 22:52:00
Autor: marfi
Użytkownik "neo" <dyletant@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:8f486f40-88e7-4398-9d0f-f6f400c2896fm3g2000vbl.googlegroups.com...
On 3 Lip, 14:20, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:

HP-eki są git?

  Myślę nad wymianą HP na starego T60 lub T61 :)

--
marfi

Data: 2012-07-04 02:18:49
Autor: neo
On 3 Lip, 22:52, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
Użytkownik "neo" <dylet...@yahoo.pl> napisał w wiadomościnews:8f486f40-88e7-4398-9d0f-f6f400c2896fm3g2000vbl.googlegroups.com...
On 3 Lip, 14:20, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:

>HP-eki są git?

  Myślę nad wymianą HP na starego T60 lub T61 :)

Ok. Wiesz bo zastanawiam się, móglbym łyknąć soniaka, tak? Ale jak
gdzieś pójdę np. na kawę i wyjmuję soniaka, to każdy zaraz gały i
"patrz koleś ma soniaka" (o makówce to już nawet nie wspomnę). Moze
przesadzam, ale soniaki zwracają uwagę.

HP jest jakby bardziej neutralny, tylko właśnie się obawiam jak to
jest z trwałością. Lenovo? Co o tym sądzicie? Raczej nie? Spodziewam
się, że szybko padnie.

W sumie to mam wybór marki między HP i Dell.

Miałem netbooka DELL Latitude 2100. Wszystko ładnie, 1.2 kg, obudowa
bardzo przyjemna w dotyku, nie rzucał się w oczy. Ale 2 lata i PYK
bateryjka trzasnęła. No i miał liche parametry.

Jeszcze wcześniej miałem jakiegoś laptota Toshibę i podobny motyw z
baterią a do tego ciągle się wieszał.

Koledzy mnie odsyłają do neta żebym sam sobie czytał, ale kurna tam
jest tyle badziewia do przemielenia, większość to puste hasla
marketingowe, a ja w temacie nie siedzę i nie za bardzo kumam.

Ok, zmieniasz bo HPeki są co? Awaryjne? Głośne? Ciężkie i nieporęczne?

Miejcie litość nad bliźnim ludzie! Hej jestem tam kto? :D

Data: 2012-07-04 14:01:21
Autor: WiesłaW
Dnia 04-07-2012 o 11:18 neo napisał na pl.comp.pecet:

W sumie to mam wybór marki między HP i Dell.

Myślę, że po przeczytaniu tych rankingów znajdziesz większość
odpowiedzi na swoje pytania.

http://pclab.pl/news48900.html
http://jak-wybrac-laptopa.wieszwszystko.com/ranking.php

Ok, zmieniasz bo HPeki są co? Awaryjne? Głośne? Ciężkie i nieporęczne?

Dodam jeszcze, że w mojej opinii Soniaki są rzeczywiście ładne. Takie
typowo damskie :). Natomiast główną ich wadą jest cena w porównaniu z
konkurencją. HP to ostatni producent, którego laptopa bym kupił.
Głośne, awaryjne i gorące.
Oczywiście chodzi o tańsze modele, choć ogólnie ich serwis również nie
zachwyca.

Bateria natomiast może skończyć się w każdym laptopie i jest to część
laptopa objęta przeważnie osobną, krótszą gwarancją. Uważam, że
wytrzymałość baterii to tylko kwestia szczęścia :)

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2012-07-04 15:00:28
Autor: neo
On 4 Lip, 14:01, WiesłaW <n...@usun.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> W sumie to mam wybór marki między HP i Dell.

Myślę, że po przeczytaniu tych rankingów znajdziesz większość

Dobrze, dziękuję ślicznie. Przeczytam :D

> [...]

Głośne, awaryjne i gorące.
Oczywiście chodzi o tańsze modele, choć ogólnie ich serwis również nie

Dobrze, to jaką markę? Chyba mogę Ci się przyznać, tylko nikomu ani
słowa ;D

Chyba łyknę dwie rzeczy:

1. pudło full wypas bez szaleństw, tak jak rozmawialiśmy, niemarkowy
składaczek

2. lapcia albo netbooka o jakichś możliwych parametrach do ok. 5 tys.
zł no i tutaj właśnie mam problem. Soniak? Bo tak coś czuję że
wszystko poniżej to będzie cieżkie, głośne i gorące. Ale jeżeli nie
Soniak, to co?

Bateria natomiast może skończyć się w każdym laptopie i jest to część
laptopa objęta przeważnie osobną, krótszą gwarancją. Uważam, że
wytrzymałość baterii to tylko kwestia szczęścia :)

Rozumiem, dziękuję. Działa działa, a nagle PYK i nie działa :)

P.S. Aha i przepraszam wszystkich, że za piwo płacę po 8 zł za
butelkę. Ale za to piję je raz na rok, więc i tak mniej przepijam niż
ci, którzy płacą po 2 zł codziennie ;D

Data: 2012-07-04 15:08:37
Autor: neo
Ray Kurzweil, Singularity is near
Jeszcze jedna rzecz, jeżeli wolno spytać. Zmienię też klawiaturę. W
tej chwili mam standard Windows coś tam coś tam.

Byłem ostatnio w kawiarence i była jakaś o wiele lepsze niż moja, bez
nazwy.

Potrzebuję pewnej klawiatury do szybkiego pisania, ok. 100 słów na
minutę (tyle piszę). Czy coś niekosmicznego ale dobrego istnieje teraz
na rynku?

I znowu, kompletnie nie mam rozeznania. Na tej bezimiennej tanioszce
na której ostatnio pisałem, pisało mi się o wiele wygodniej i szybciej
niż na oryginalnej klawiatorze z naklejką windy. Od czego to zależy?

Przepraszam, że spytałem i jeżeli kogoś uraziłem tym pytaniem, to
przepraszam też, że żyję ;D

Data: 2012-07-04 18:27:58
Autor: marfi
Użytkownik "neo" <dyletant@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:ba545b2d-2c7b-40a1-849e-d45e4e302d25k5g2000vbf.googlegroups.com...
Ok, zmieniasz bo HPeki są co? Awaryjne? Głośne? Ciężkie i nieporęczne?

  Ten HP co mam wyprodukował cztery pionowe paski na ekranie oraz dawno temu zdechła mu bateria lub układ do jej ładowania.
Starsze lub w podobnym wieku  T21, T41, T60 do których mam dostęp nie mają podobnych ani innych problemów (poza pojemnością baterii).

  Dlaczego stary i używany T60/T61?
  1. Bo mają format ekranu 4:3 - nie wiem czy istnieje nowy w rozsądnej cenie o takich proporcjach ekranu - w ubiegłym  roku szukałem i nie znalazłem.
  2: Bo mają nadmiar mocy do obsługi prostych zadań typu biuro, internet i nawet film HD
  3. Cena poniżej 1000zł.
  4. Lubię serię T** za niezawodność i "klasyczny" wygląd .
  5: i.i.

--
marfi

Data: 2012-07-04 15:04:45
Autor: neo
On 4 Lip, 18:27, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
Użytkownik "neo" <dylet...@yahoo.pl> napisał w wiadomościnews:ba545b2d-2c7b-40a1-849e-d45e4e302d25k5g2000vbf.googlegroups.com...

> [...]

nawet film HD
  3. Cena poniżej 1000zł.
  4. Lubię serię T** za niezawodność i "klasyczny" wygląd .

Co być polecał do 5 tys zł. są jakieś **booki z i7 i z dużym ramem
lenovo?

Generalnie, można łykać lenovo? Co łykać za tą piątkę?

Coś tam czytałem, ale nie mogę się przedrzeć przez grubą warstwę
marketingu, po to on tam w sumie jest, żeby szaraczek łykał co mu
dają, tak i za dużo się nie zastanawiał? :D

Może jak się będę znowu tak dużo zastanawiał to znowu zostanę tutaj
trolem?

LOL ;D

Data: 2012-07-05 02:01:18
Autor: Dawid
W dniu 2012-07-05 00:04, neo pisze:
[...]

Niedługo i Wiesław pęknie.

Data: 2012-07-04 17:50:07
Autor: neo
Ray Kurzweil, Singularity is near
On 5 Lip, 02:01, Dawid <x...@neostada.pl> wrote:

Niedługo i Wiesław pęknie.

Po co są grupy dyskusyjne?

A no po to, żeby każdy mógł wrzucić swoje pytania, choćby najgłupsze,
ale zadane w dobrej wierze i jeżeli przypadkiem jest ktoś, kto ma czas
i chęci, to żeby można było uzyskać odpowiedzi.

Przeczytaj sobie kolego, dobrze Ci to zrobi:

http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/6236/kompendium-wiedzy-o-marketingu.html

Bez względu na to w jaką działkę wchodzisz, komputery, samochody czy
płatny seks w necie, musisz przejść przez całą warstwę marketingu
oddzielającą Cię od towaru.

Naprawdę radzę, przeczytaj. To jest super książka, dla większości
niestrawna i jeżeli nie wiesz po co tak naprawdę są grupy dyskusyjne,
to faktycznie możesz się przez nią nie przedrzeć, bo jest napisana
suchym naukowym językiem.

Ale spróbować warto. Jeżeli w dobrej wierze to ZAWSZE. Tak uważam :D

Zawsze warto próbować. Ja w każdym razie lubię rozmawiać z kompletnymi
dyletantami o filozofii (w której mam jako taką orientację ...), bo
lubię patrzeć na to, co to tak naprawdę znaczy NIE WIEDZIEĆ.

Właśnie mam pod ręką książkę Aleksandra Kondratowa (dałem za nią 1zł
na wyprzedaży) Zaginione cywilizacje, w której stoi czarno na białem,
ze kiedyś jacyś tam Fenicjanie, bardzo poważni ludzie, świetni
biznesmeni i żeglarze, uważali, że świat jest płaski, znajduje się w
kufrze, który jest na noc zamykany przez Boga a gwiazdy to dziury w
wieku.

Mniejsza o epokę historyczną itd.

Na pewno na tej grupie jest nie jeden jest świetny fachowiec od
skręcania sprzętu i aż go skręca, żeby mi dogadać za moje głupie
pytania które śrubki som lepsiejsze a które gorsiejsze i może by tak
drutem związać, taniej będzie... ale niech taka osoba (bardzo
uprzejmie proszę) dowie się, że wrzucaniem pojedynczych głupich
komentarzy nikomu nie pomaga i niech da sobie spokój.

Czyja miedza panowie? WSPÓLNA! Nie słyszeliście? ;D W telewizorze
gadali ;D

Czyje grupy? Od jakiegoś czasu staram się tutaj wyoślić skręcaczom
sprzętu, że wspólne i jak im się nie chce, niech nie odpowiadają i nie
dogadują ...

bech chęchu ;D

To jakie klawiatury są ciche i szybkie a jednocześnie delikatne i mają
pewny klik (tzn. są odporne np. na nierówne kładzenie palców), czy
cuś :D

P.S. Ostatnio wstąpiłem do księgarni kartograficznej i zapytałem
najzwyczajniej w świecie z uśmiechem "Czy są mapy do wieszania na
ścianę?"

A pani do mnie z szerokim uśmiechem "Mówimy - mapy ścienne" i znowu
uśmiech :D

Mapy ścienne, no tak. Proste :D

http://p.alejka.pl/i2/p_new/12/57/uklad-sloneczny-scienna-mapa-laminowana-dla-dzieci_0_b.jpg

Proszę jakie piękne :D

I wszyscy kupują dzieciom, chociaż "fachowcy" od astronomii, tzn.
zwyczajni technicy od obsługi teleskopów śmieją się, że "to przecież
nie tak!" LOL :D

Już kumają dzieci? ;D

http://p.alejka.pl/i2/p_new/34/04/mapa-swiata-dla-dzieci-2_0_b.jpg

Zaraz się pewnie ktoś znajdzie, kto załamie ręce i powie, że to nie
tak ;D

;D

Data: 2012-07-05 09:13:59
Autor: GLaF
Dnia Wed, 4 Jul 2012 17:50:07 -0700 (PDT), neo napisał(a):

wrzucaniem pojedynczych głupich
komentarzy nikomu nie pomaga i niech da sobie spokój.

Jak nie chcesz głupich komentarzy, to nie pisz długich i bezsensownych
offtopów.
--
GLaF

Data: 2012-07-05 02:41:48
Autor: neo
On 5 Lip, 09:13, GLaF <g...@niema.takiego.numeru.pl> wrote:
> [...]

> komentarzy nikomu nie pomaga i niech da sobie spokój.

Jak nie chcesz głupich komentarzy, to nie pisz długich i bezsensownych

Racja, przejdźmy do tematu. Coś prostszego, żebyś i Ty mógł się
wykazać ;D

Czy taniej jest skręcić wszystko w pececie śrubkami, czy powiązać
drutem, którego i tam mam full w garażu? ;D

To był bardzo prościusieńki żart, ale jak nie zrozumiałeś, to powiedz,
wyjaśnię Ci go ;D

Data: 2012-07-05 11:49:57
Autor: m
W dniu 05.07.2012 11:41, neo pisze:
[...]

Kamuflowałeś się dobrze, ale mimo wszystko dochodzę do wniosku że ty niedźwiedź tu naprawdę nie na polowanie przyszedłeś. PLONK.

p. m.

Data: 2012-07-05 04:37:47
Autor: neo
Filozofia
On 5 Lip, 11:49, m <mvoi...@gmail.com> wrote:

Kamuflowałeś się dobrze, ale mimo wszystko dochodzę do wniosku że ty
niedźwiedź tu naprawdę nie na polowanie przyszedłeś. PLONK.

Wyobraź sobie, że poszedłem do kawiarenki internetowej w innym mieście
i mieli tam lawiaturkę bez nazwy, na której pisało się 100 razy lepiej
niż na mojej klawiaturce ze znaczkiem windy.

To była jakaś stara klawiaturka, więc i tak pewnie jej już nie
dostanę. Ale tak sobie kombinuję, że jeżeli można zrobić taką fajną
niemarkową klawiaturkę, to pewnie są też dobre markowe klawiatury.

Ta była jakaś wyjątkowo szybko, delikatny klik, miękki i cichy,
klawisze tylko troszeńkę się ruszały na boki i pisało się miodzo.

Czy mogę prosić, żeby ktoś mi podsunął kilka nazw klawiaturek do
szybkiego pisania, oczywiście bez żadnej przesady cenowej, jakieś
takie lepsiejsze, ale żaden kosmos.

Jeśli nie rozumiesz mojego pytnia z klawiaturką kolego to nie pisz
byle czego, tylko dlatego, że się nudzisz i chcesz komuś dokopać za
to, że robisz coś czego tak naprawdę nie lubisz :D

To prawda, że ja lubię sobie pogadać i może to jest moja wada, a może
zaleta.

Lubię ludzi, nawet tych którzy mnie za żywota kopią, bo oni też mnie
czegoś uczą :D

Pozdrawiam,

Piotrek

P.S. Na filozofię nie idzie się, żeby potem sprzedawać frytki, tylko
żeby pomyśleć nad frytkami, które nie tuczą dla tych, którzy mają za
mało oleju w głowie, żeby nie objadać się frytkami i którzy przez to
mają troszeńkę za bardzo zamulone makówki, zeby widzieć cokolwiek
oprócz swojego małego światka :D

http://transcendentman.com/

Zgadza się?

To jak z tą klawiaturką. Znasz odpowiedź. Założę się, że nie :D

PS2 Aha, no i oczywiście masz rację, ja to ja. Ale to nieprawda, ze
się maskuję. Ty się maskujesz :D m? ;D he he he ;D

PS3 Nie wiem z jakimi ludźmi na codzień się spotykasz, ale ja znam 12-
latki, które są bardziej doświadczone i inteligentne niż niejedna 50-
latka :D

A ja mam tych latek aż 17, to se pomyśl :D

Data: 2012-07-05 05:26:17
Autor: krzychu.koziol
Ray Kurzweil, Singularity is near
jak o filozofii to tez cos mam :-)

dawno temu za komuny ogladalem pana klepsa i tzw wielki elektronik przemawial jakos tak :

"Uwaga! Włączam zapis Waszej pamięci na 24 sekundy. Podaję program zapisu.

Wszystko, co ludzkie psuje się i jest niedoskonałe. Myślenie męczy. Wyobraźnia jest wrogiem precyzyjnego działania. Jestem wolny, ponieważ za mnie myśli inny mózg. Będę się starał, zawsze prawidłowo, reagować na impulsy i sam wykasuję z pamięci: współczucie, miłość, gniew.

Zapis programu zatwierdzam.

Witam wszystkich zwycięzców na platformie dowodzenia Wyspy Wynalazców, która od dziś staje się stolicą  naszego Imperium."

Data: 2012-07-05 05:55:50
Autor: neo
On 5 Lip, 14:26, krzychu.koz...@gmail.com wrote:
[...]

A towarzysz elektronik to nie była przypadkiem sowiecka propaganda?

Założę się, że towarzysz elektronik też nic nie wiem o dobrych
klawiaturach... ;D

Ray Kurzweil, Singularity is near