Ray Liotta jest wspania³y

Data: 2009-10-23 23:32:42
Autor: boukun
Ray Liotta jest wspania³y
To po Robercie De Niro i Al Pacino mój najbardziej ulubiony aktor, no mo¿e jeszcze Charlie Sheen.
Ray Liotta bardzo przypomina mi moich lolegów z Jeleniaj Góry, jak w m³odzieñczych latach chodzi³em tam na dyskoteki do Parnasu, Baniaków, Parkowej i Iskry. W ogóle, Ray Liotta i Nick Nolte kojarz± m sie z typowymi Polakami wspania³ego okresu PRLu, jeleniogórskimi, przystojnymi cinkciarzami i gangsterami d¿entelmenami jak s³ynny jeleniogórski cinkciarz Joas...

boukun

Data: 2009-10-23 23:41:42
Autor: Tzva Adonai
Ray Liotta jest wspania³y
To po Robercie De Niro i Al Pacino mój najbardziej ulubiony aktor, no mo¿e jeszcze Charlie Sheen.

W koñcu zaczynasz gadaæ jak cz³owiek... Ray Liotta jest niesamowicie
przystojny.. Al Pacino niesamowicie charyzmatyczny... A Sheen kojarzy mi siê
tylko z rolami komediowymi:
http://www.youtube.com/watch?v=cnobg9aoyk4&feature=player_profilepage

Nie ukrywam, ¿e na tym klipie bardziej jednak podoba mi siê Jenna Elfman.. Tobie
pewnie te¿ by siê spodoba³a z racji przynale¿no¶ci do antykatolickiego ko¶cio³a
scientologicznego...

Popatrz, jak siê s³odko zabawia z telefonem wyposa¿onym w funkcjê 'vibro' -
http://www.youtube.com/user/tzvaadonai#p/f/146/Swrr1FAiH5w

Data: 2009-10-23 23:50:30
Autor: boukun
Ray Liotta jest wspania³y

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:192f.00000055.4ae22316newsgate.onet.pl...
[...]

Oooo, w filmie "Pluton" (jego ojciec stworzy³ podobn± kreacjê w "Czasie apokalipsy" Coppoli) by³ niesamowity, albo "W rêkach szaleñca" w roli zas³u¿onego stra¿aka, który w domu rodzinnym okazuje siê psychopat± bez serca by³ równie znakomity...

boukun

Data: 2009-10-23 23:57:19
Autor: Tzva Adonai
Ray Liotta jest wspania³y
Oooo, w filmie "Pluton" (jego ojciec stworzy³ podobn± kreacjê w "Czasie apokalipsy" Coppoli) by³ niesamowity

Z "Platoon" zapamiêta³em tylko pokaleczon± twarz Berengera i krucifistyczny gest
Dafoe... Sheen jako¶ niezbyt utkwi³ mi w pamiêci.. Jego twarz nie pasuje mi do
powa¿nych ról, choæ przyznajê, ¿e to utalentowany aktor...

--

Ray Liotta jest wspania³y