Raz, dwa, trzy, podsluchany bedziesz ty !

Data: 2009-10-28 14:46:53
Autor: Marek
Raz, dwa, trzy, podsluchany bedziesz ty !

Nie łódż sie, obywatelu, ze Ciebie podsłuch nie dotknie...

Prawda jest taka, ze  KAZDY (!!!!!!!  JEST CIĄGLE !!!!!!!!)
podsłuchiwany.

Przypomnijcie sobie - jakies 3-4 lata temu...zostala uchwalona ustawa,
ktora zobowiazywala wlascicieli sieci telekomunikacyjnych do
nagrywania i zapisywania WSZYSTKICH  rozmow telefonicznych i
SMSów   !!!

Nie pamietam, jak dlugo te dane maja byc przechowywane...2, czy 3-
lata..???

Pomimo tego, ze bardzo sie staralem, nie udalo mi sie dotrzec do
ustaw, ktore by, regulowaly przechowywanie tych wszystkich informacji
( dotyczacych milionow obywateli...!!!), przepisow, ktore regulowałyby
dostep do tych informacji, oraz ! CO Najważniejsze ! po jakim czasie
te informacje maja byc niszczone !!!

Nikt nie jest swiadomy tych zagrozen !!!

Data: 2009-10-28 23:30:44
Autor: jadrys
Marek pisze:
[...]

Jakich zagrożeń? Zagrożony może sie czuć tylko przestępca.

Data: 2009-10-29 00:34:00
Autor: Marek
On 28 Paź, 23:30, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Marek pisze:

> [...]

> te informacje maja byc niszczone !!!

> Nikt nie jest swiadomy tych zagrozen !!!

Jakich zagrożeń? Zagrożony może sie czuć tylko przestępca.

Ty Jadrys, jako komuch , chcialbys, zeby Wielki Brat stale wszystkich
kontrolowal...

Zagrozenie jest takie, ze byle ubek, pojdzie sobie do centrali
telefonicznej i wezmie zapisy rozmow, swojego sasiada, z ktorym ma
akurat spor o otrucie kota i bedzie szukal haka, ktorego wykorzysta do
swoich prywatnych celow.

I taka wlasnie sprawa sie pojawila, kedy ubek "otrzymal" od sedziego
zapisy rozmow, z zupelnie innej sprawy, do swoich prywatnych celow...

Juz to zrozumiales ???

Data: 2009-10-29 15:10:24
Autor: jadrys

Marek pisze:

[...]

Na wgląd do "bilingów" trzeba mieć nakaz wydany przez sędziego. A zapisywanie rozmów telefonicznych to nie wymysł Polaków. U was w Niemczech jest podobnie, i na całym świecie zresztą też.

Data: 2009-10-29 16:03:39
Autor: Marek
On 29 Paź, 15:10, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Marek pisze:

> [...]

zapisywanie rozmów telefonicznych to nie wymysł Polaków. U was w
Niemczech jest podobnie, i na całym świecie zresztą też.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

To dlaczego ten sędzia, czy tam prokurator nie poszedl siedziec, za
to, ze wydal materialy komus, kto ne ma z wlasciwa sprawa zwiazku ?

Data: 2009-10-30 15:06:19
Autor: jadrys

Marek pisze:

[...]

To było zwykłe nadużycie. Ale to wcale nie znaczy że taki przypadek to reguła.

Data: 2009-10-29 05:33:42
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hcagmk$kd4$1news.onet.pl...
Marek pisze:
[...]

Ale z ciebie naiwniak, przestępców nie rusza.

--
stevep

Data: 2009-10-29 15:10:15
Autor: jadrys

Marek pisze:

[...]

To kogo ruszą? Uczciwego człowieka?

Data: 2009-10-29 20:01:39
Autor: jadrys
cirrus pisze:
!
Jakich zagrożeń? Zagrożony może sie czuć tylko przestępca.
Ale z ciebie naiwniak, przestępców nie rusza.
To kogo ruszą? Uczciwego człowieka?

Zdecydowanie.

Bez przesady.

Data: 2009-10-29 15:58:27
Autor: Antenka
Marek pisze:

> [...]

> te informacje maja byc niszczone !!!

> Nikt nie jest swiadomy tych zagrozen !!!

Jakich zagrożeń? Zagrożony może sie czuć tylko przestępca.

Jadrysiu, Ty naprawdę jesteś fantastą :-(. A słyszałeś takie
porzekadło:
"Dajcie mi człowieka, a znajdzie się paragraf" ? :- / Chyba nie masz
pojęcia jakimi metodami działają służby specjalne - talmudycznymi!
Nawet Twoja niewinna rozmowa o niczym, może być uznana za szyfr i
kontakt z Alkaidą. :-D

Antenka

Data: 2009-10-30 15:06:28
Autor: jadrys
Antenka pisze:

[...]

Ale tak się dzieje na całym świecie :-( .. Całkowitej wolności nie ma nigdzie :-( . I trzeba się z tym pogodzić, albowiem są również pozytywne aspekty takich działań :-) .

Data: 2009-10-29 00:38:33
Autor: J.
Raz, dwa, trzy, podsluchany bedziesz ty !

Nie łódż sie, obywatelu,

A ja się łudzę, że będziesz pisać po polsku.

--

J.

Data: 2009-10-29 09:53:52
Autor: matusm

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:f1825bb8-b57e-47da-84d3-61529f936239p8g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

To zaledwie oficjalne przywracanie metod zaczerpnietych od,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Raz, dwa, trzy, podsluchany bedziesz ty !