Raz jeszcze o haku

Data: 2010-02-15 16:42:47
Autor: Hans Kloss
Raz jeszcze o haku
.. bo temat ten doskonale obrazuje metody działania i mentalność antykaczej
swołoczy, nie tylko tej grupowej. Palikocizmy, obelgi, grupowe seanse
nienawiści zupełnie jak z orwella. "Hak" na Sikorskiego to przykład czysty do
analizy takiej właśnie"polityki miłości" jaką uprawia banda ryżego donka i jej
kibole, niesłusznie nazywani sympatykami.
"Jest konkretna wiedza, czy też konkretne wydarzenie, które dyskredytuje
Sikorskiego? - pytają dziennikarze "Newsweeka" Andrzej Stankiewicz i Piotr
Śmiłowicz.
- Tak - twierdzi Jarosław Kaczyński.
- Ale przecież on był ministrem obrony w rządach PiS. Dlaczego przed tamtą
nominacją nie było zastrzeżeń?
- Chodzi o wydarzenie późniejsze.
- Z tego powodu Sikorski został zdymisjonowany w lutym 2007 r.?
- Tak, choć do dymisji doszło z pewnym opóźnieniem - przekonuje lider PiS."
Proszę pokazać gdzie   inkryminowane  słowo padło z ust Jarosława
Kaczyńskiego. To dziennikarze Newsweeka użyli później tego słowa, jeżeli tych
dwóch panów można nazwać dziennikarzami.  Upodlenie się do cna przez
dziennikarzy  , oburzenie i podjecie tematu haków przez polityków niczym w
chórze Aleksandrowa, to jest nasza scena polityczna i medialna."

A ja jeszcze wczoraj, nie czytając nawet tego wywiadu, byłem pewny że ten
"hak"  to zwykłe ordynarne kłamstwo Skad ta pewność? Powody wyłuszzca na
salonie24. rosenman:
rosemann.salon24.pl/157165,hak-na-sikorskiego-cale-media-buduja-swego-prezydenta "Od wczoraj a może i przedwczoraj media huczą o kolejnej niegodziwości prezesa
Kaczyńskiego. Huczą z zapałem, z jakim dwunastolatka przerzuca się po tygodniu
przeżywania z jednego obiektu dozgonnej miłości na kolejny. Widać wystarczy by
ktoś stał się kontrkandydatem któregokolwiek z Kaczyńskich by prasa, radio i
telewizja miłośnie oszalały na punkcie. Na tyle oszalały, żeby im rozum
odebrało.[...] Wywiad czytałem. Nigdzie nic o żadnych "hakach" w twierdzeniach
Kaczyńskiego nie znalazłem. Znalazłem zaś wypowiedź o faktach, których
istnienie było wspominane już przy nominacji Sikorskiego[...]Oczywiście nie
mam złudzeń że, w przypadku wystawiania Radosława Sikorskiego przez PO tłumy
wyborców zapiszczą i posikają się ze szczęścia. Z taką samą miłością, z jaką
nasza "obiektywna" prasa stanęła w ostatnich dniach w jego obronie. Co tam, że
nikt nie byłby w stanie wymienić żadnego konkretnego sukcesu polskiej
dyplomacji pod kierunkiem pana Radosława. Żeby przestać być "kandydatem
wszystkich światłych Polaków" musiałby pokazać się w uścisku z Rydzykiem,
pojawić się publicznie z wyłażącą ze spodni koszulą albo, też publicznie,
puścić pawia tanim winem. W innych sytuacjach może spokojnie uchodzić za
"sprawnego, nowoczesnego" polityka. Cokolwiek by zrobił [...]"
J-23 --

Data: 2010-02-15 17:47:08
Autor: u2
Raz jeszcze o haku
W dniu 2010-02-15 17:42, Hans Kloss pisze:

[...]

Nie od dzisiaj wiadomo, że esbeckie merdia służą klice elyt i wymyślą
każde kłamstwo merdialne byleby ostać się u władzy :)

Data: 2010-02-15 09:01:54
Autor: zbig
Raz jeszcze o haku
On 15 Lut, 17:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Nie od dzisiaj wiadomo, że esbeckie merdia służą klice elyt i wymyślą
każde kłamstwo merdialne byleby ostać się u władzy :)

Możecie się dalej oszukiwać. Nie dalej jak pół godziny temu w radiu
Tomasz Terlikowski, niezwykle wyważony, o ogromnej erudycji publicysta
sympatyzujący z PiSem, powiedział, że nawet jeśli dziennikarze w jakiś
sposób poszli za daleko w interpretacji tego co Kaczyński powiedział,
popełnił on duży błąd, zwłaszcza wysuwając tezę,ze urzędujący minister
spraw zagranicznych nie ma czystej karty. To oczywiste działanie na
szkodę interesów naszego kraju.

Data: 2010-02-15 18:26:09
Autor: konserwator
Raz jeszcze o haku

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:cf244595-2e30-4961-9d43-8a3c6713e19cz19g2000yqk.googlegroups.com...
On 15 Lut, 17:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

popełnił on duży błąd, zwłaszcza wysuwając tezę,ze urzędujący minister
spraw zagranicznych nie ma czystej karty. To oczywiste działanie na

Ten Terlikoski to taki sam przyglup jak Wolek Paradoska czy tutejszy zbig....
Kaczynski juz w_2007_roku zwalniajac sikorskiego dal do zrozumienia, ze tenze nie ma czystej karty. Tusk za to wzial go sobie do rzadu czyli: Tusk swiadomie dziala na szkode interesow Polski razem z Terlikoskim co juz wtedy wystarczajaco tuska i Narodu nie ostrzegal!

Data: 2010-02-15 18:34:25
Autor: u2
Raz jeszcze o haku
W dniu 2010-02-15 18:01, zbig pisze:

[...]

A kim jest pan Terlikowski ? Nie znam go. Nie jesteśmy z jednej parafii.

A Radek S. w sposób oczywisty nie ma czystej karty. Nie wspominam braku
kompetencji potrzebnych na stanowisku prezydenta, ale bycie onegdaj
poddanym brytyjskim wskazuje, że nie gwarantuje troski o polskie interesy.

Za skandaliczne uważam jego brak reakcji jako MSZ na prześladowania
Polaków na Białorusi. Podpisuje układ o małym ruchu transgranicznym
zamiast zamknąć granice. Choć to nic dziwnego, doradcą Łukaszenki jest
brytyjski lord.

Data: 2010-02-15 11:57:47
Autor: zbig
Raz jeszcze o haku
On 15 Lut, 18:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:
..

A kim jest pan Terlikowski ? Nie znam go. Nie jesteśmy z jednej parafii..

Nie wiesz , kto to Terlikowski, biedny głupcze? To taki kumpel
Pospieszalskiego.
z twojej parafii, ale o niebo bardziej lotny

Data: 2010-02-15 19:56:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Raz jeszcze o haku

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hlc0nt$it6$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A po co się tak certolić?
A walnąć z grubej rury i wypowiedzieć wojnę.
Szas prast i po wszystkim.

Data: 2010-02-15 20:27:00
Autor: u2
Raz jeszcze o haku

[...]

Zimną wojnę, wszak globalne ocieplenie to tylko medialna ściema :]

Data: 2010-02-16 07:33:59
Autor: cirrus
Raz jeszcze o haku
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hlc7rf$n5r$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Za to ty jesteś kretyn rzeczywisty- nie medialny.

--
stevep

Data: 2010-02-16 20:04:04
Autor: u2
Raz jeszcze o haku
W dniu 2010-02-16 07:33, cirrus pisze:

Za to ty jesteÄĽ kretyn rzeczywisty- nie medialny.

Każdy sądzi po sobie :]

Data: 2010-02-16 14:44:36
Autor: cyc
Raz jeszcze o haku

On 15 Lut, 17:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

popełnił on duży błąd, zwłaszcza wysuwając tezę,ze urzędujący minister
spraw zagranicznych nie ma czystej karty. To oczywiste działanie na

Zartowales chyba piszac , ze Terlokowski jest " iezwykle wywazony " ?.
Bardziej stronniczego publicyste znalezc mozna tylko na lamach Naszego Dziennika , jesli wogole mozna mowic i publicystyce w tym wypadku , zamiast o propagandzie .
W innym poscie napisalem co myslec o powszechnie uzywanym okresleniu " hak " dotyczacym slow Kaczynskiego .
To tylko colokwializm w wydaniu dziennikarzy ale oddaje caly sens uzytej przez konusa " argumentacji " .

cyc

Data: 2010-02-16 06:14:38
Autor: zbig
Raz jeszcze o haku
On 16 Lut, 14:44, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

[...]
Nawet jeśli się zgodzić z twoją opinią to stanowisko Terlikowskiego
powinno jeszcze bardziej skłonić miłośników  kaczora do refleksji..
Mówiąc o jego wyważeniu, miałem na myśli posługiwanie się w dyskusji
argumentacją a nie propagandą. Co do stronniczości, to jeśli rozumieć
twardą obronę swoich poglądów, zwłaszcza w kwestii dogmatów
religijnych, to masz rację.
Ale z kim my tu dyskutujemy. Oni nawet nie znają nazwisk swoich
czołowych publicystów.

Data: 2010-02-16 15:39:11
Autor: cyc
Raz jeszcze o haku

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:34472e41-b016-4f77-99f8-0a76625c9623r24g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Terlikowski obraca sie glownie w religijnej materii , nawet jego doktorat ma kontekst religijny .
W tym zakresie  z natury rzeczy musi byc subiektywny a wiec malo wywazony . Czasem w swojej retoryce przypomina Macierewicza a bezkompromisowoscia Glodzia  .
Co do poslugiwania sie przez niego argumentacja o ktorej wspominasz , to przypomina mi czasem ta jaka posluguja sie nawiedzeni wierni twierdzac np. , ze jakis dogmat musi byc prawdziwy bo tak powiedzial swiety ....powiedzmy Izydor !.
Cala logika Terlikowskiego najczescej sprowadza sie wlasnie do takich "argumentow " , co zreszta nie razi bo religia na nich sie opiera a wiec jestesmy niejako przyzwyczajeni .

cyc

 to Typowy harcownik -idealista , choc inteligencji odmowic mu nie mozna .

cyc

Data: 2010-02-16 07:00:54
Autor: zbig
Raz jeszcze o haku
On 16 Lut, 15:39, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

 to Typowy harcownik -idealista , choc inteligencji odmowic mu nie mozna .

nie można też mu jak sądzę odmówić osobistej uczciwości. Przypomnę , ż
w sprawie Wielgusa , konsekwentnie w Rzeczpospolitej podtrzymywał
wersje o jego agenturalnej przeszłości. myśle, ze to musiało go sporo
kosztować w sensie psychicznym a przede wszystkim naraził się na gniew
hierarchii. Dla teologa to musi być niezbyt przyjemna sytuacja.

Data: 2010-02-16 17:39:10
Autor: cyc
Raz jeszcze o haku

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:711919ba-61ed-409e-91fe-aeb16c284716r24g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Mysle , ze prosciej byloby mowic o nieuczciwosci tych , ktorzy Wielgusa bronili , niz o uczciwosci tych , ktorzy wobec niezbitych dowodow i przyznania sie do tego samego zainteresowanego uznali go winnym .
Nie , nie ma nic przeciwko Terlikowskiemu ! bron Boze !. Jest jaki jest , pisze i mowi to co mu sumienie nakazuje i to jest pozytywna jego cecha ale nie demonizowalbym  ani jego uczciwosci , ani tymbardziej " wywazonosci " !! :) .

cyc

Data: 2010-02-16 07:32:08
Autor: cirrus
Raz jeszcze o haku
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hlbtv7$cbh$2atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Zdecydowanie, bo "tonący chwyta się brzytwy" i stąd kacze haki.

--
stevep

Data: 2010-02-15 18:25:55
Autor: cytryna
Raz jeszcze o haku
[...]

Mając w redakcjach szmatławców takich "dziennikarzy-pałkarzy" trudno się dziwić
kryminaliście -Rychowi, ze publicznie przed komisją posłów na Sejm RP miesza tych palantów z błotem. Pracują na opinie ścierwojadów od 60 lat, a ostatnie 20 lat w sposób szczególnie intensywny obrzucaja społeczeństwo GWnem.

Data: 2010-02-16 10:03:08
Autor: cyc
Raz jeszcze o haku

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hlbti6$mi9$1inews.gazeta.pl...
[...]
.......................<

Ale mataczysz !! .... po swojemu , czyli kaczemu , zreszta
Nie lepiej byloby , dla wlasnej wiarygodnosci , walnac sie piescia w piersc az pluca sobie odbijesz ze slowamia " mea culpa ? .
Wiem , ze wymagac przyznanie sie do winy przez pisolubca to tak , jak wymagac od malpy aby przestala skakac po drzewach ale na litosc Boska nie pograzaj sie i przynajmniej siedzac w kaciku zamilcz .

cyc

Data: 2010-02-16 11:11:00
Autor: HaMMeR
Raz jeszcze o haku
On 2010-02-16 10:03, cyc wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Do rzeczy, lewacka kanalio, do rzeczy!
Dolisz jak potluczony, bez skladu i ladu!
Kto ma sie bic w piersi i ZA CO? To raczej nalezy
wszelka lewizne od sld do POjebow, po lbach walic i patrzec czy dychaja!
Co za swolocz hebana, wymozdzki nieszczesne, wyskrobki po sbecji...

Data: 2010-02-16 14:48:31
Autor: cyc
Raz jeszcze o haku

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hldqvm$8et$1newsread1.aster.pl...
On 2010-02-16 10:03, cyc wrote:
[...]

Ja znam wasze miejsce , towarzyszu i wy je znacie a majac na uwadze owe miejsce nie dziwi to , ze wydajecie z siebie tyle smrodu .
Chlew dla takich jak wy , to odpowiednii azyl .

cyc

Data: 2010-02-16 18:03:16
Autor: HaMMeR
Raz jeszcze o haku
On 2010-02-16 10:03, cyc wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

'Towarzyszem' dla ciebie, lewacka wywloko, moze byc Klamecki lub boukun,
ale nigdy ja! Zrozumial przymul? I bez liczby mnogiej.., jak to trudno sie
wyzbyc, nieprawdaz?
Nie mam nic innego tobie do powiedzenia, oprocz inwektyw, bo tez twoj belkot
nie wymaga komentarzy...

Data: 2010-02-17 13:00:33
Autor: cyc
Raz jeszcze o haku

On 2010-02-16 10:03, cyc wrote:
[...]

Wy towarzyszu jestescie tak niedorobieni w swojej pisolewackiej glupocie , ze nawet nie zauwazacie swoich bolszewickich inklinacji !.

z czekistowskim pozrowieniem

cyc

Data: 2010-02-16 14:34:56
Autor: ``heÂŽsk``
Raz jeszcze o haku
On Mon, 15 Feb 2010 16:42:47 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

. bo temat ten doskonale obrazuje metody działania i mentalność antykaczej
swołoczy, nie tylko tej grupowej.

 wykaz zwiazek pomiedzy kaczyzmem a swolocza.

Palikocizmy, obelgi, grupowe seanse nienawiści zupełnie jak z orwella. "

 I KTO TO MOWI ? 1-wszy bluzgacz psp?  popatrz koles w lustro...

 [litosciwie wyciete]

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-16 09:07:05
Autor: Hans Kloss
Raz jeszcze o haku
On 16 Lut, 14:34, ``heÂŽsk`` <eu bigbred...@interia.pl> wrote:
 popatrz koles [..]

"Kolesia" to ty sobie możesz najwyżej w  rozporku znaleźć. W SWOIM
rozporku, nie podniecaj się niezdrowo...
J-23

Data: 2010-02-16 19:50:43
Autor: :heÂŽsk:
Raz jeszcze o haku
On Tue, 16 Feb 2010 09:07:05 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> popatrz koles [..]
"Kolesia" to ty sobie możesz najwyżej w  rozporku znaleźć.

 w twoim udalo ci sie znalezc jedynie przerosnieta lechtaczke ?

W SWOIM rozporku, nie podniecaj się niezdrowo...

 twoje emocje sa mi zupelnie obojetne.

--

 HeSk

Raz jeszcze o haku