Raz kotek był chory...

Data: 2013-06-28 16:59:53
Autor: Parvus
Raz kotek był chory...
Z powodu infekcji Jarosław Kaczyński nie weźmie udziału w piątkowej części
kongresu PiS - poinformował rzecznik partii Adam Hofman. Wyraził nadzieję,
że prezes PiS będzie mógł uczestniczyć w sobotniej i niedzielnej części
kongresu.

Pod hasłem "Nasza Ojczyzna, Nasza Przyszłość" w Katowicach rozpoczyna się w
piątek trzydniowy kongres Prawa i Sprawiedliwości, podczas którego - w
sobotę - planowany jest m.in. wybór prezesa tej partii i jej naczelnych
władz.

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103087,14184519,Hofman__Kaczynski_w_piatek_nie_wezmie_udzialu_w_kongresie.html

Za czasów PRL kiedy I sekretarz KC PZPR czuł na plecach oddech zmian zwykle
uciekał w chorobę. Tym razem pewnie odkocia infekcja powaliła prezesa.
Jeżeli się pojawi na kongresie zaraqzi kocią grypą całe to moherowate
towarzystwo. Ciekaw jestem, czy jeżeli się nie pojawi wybiorą go zaocznie?

--
Używam bezpatnej wersji SPAMfighter.
Jesteśmy wspólnotą 6 milionów użytkowników walczących ze spamem.

Tej wiadomości nie ma w wersji Professional

Data: 2013-06-24 08:09:49
Autor: pluton_
Raz kotek był chory...
Z powodu infekcji Jarosław Kaczyński nie weźmie udziału w piątkowej części

rzeżšczka ?

Nullification

Raz kotek był chory...