Raz kotek byl chory i lezal w lozeczku...

Data: 2009-12-14 14:39:15
Autor: =he®sk=
Raz kotek byl chory i lezal w lozeczku...

http://www.rp.pl/artykul/406015_Prezydent_dalej_chory.html

co dolega naszemu prezydentowi ?

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-14 15:40:33
Autor: Piotr
Raz kotek byl chory i lezal w lozeczku...
Dnia Mon, 14 Dec 2009 14:39:15 +0100, =he®sk= napisaù(a):

http://www.rp.pl/artykul/406015_Prezydent_dalej_chory.html

co dolega naszemu prezydentowi ?

A co piszà, ýe dolega?
Piotr

Data: 2009-12-15 13:28:58
Autor: =he®sk=
Raz kotek byl chory i lezal w lozeczku...
On Mon, 14 Dec 2009 15:40:33 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Mon, 14 Dec 2009 14:39:15 +0100, =he®sk= napisaů(a):

> http://www.rp.pl/artykul/406015_Prezydent_dalej_chory.html
A co piszŕ, ýe dolega?

 nie chcesz chyba powiedziec, ze wzorek I sekretarzy PZPR
 symuluje chorobe bo zbliza sie chwila wykopania ze stanowiska?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-15 13:42:28
Autor: Piotr
Dnia Tue, 15 Dec 2009 13:28:58 +0100, =he®sk= napisał(a):

co dolega naszemu prezydentowi ?
A co piszŕ, ýe dolega?

 nie chcesz chyba powiedziec, ze wzorek I sekretarzy PZPR
 symuluje chorobe bo zbliza sie chwila wykopania ze stanowiska?

Ty umiesz czytać hesku, to przeczytaj zamiast bezsensu zgadywać. Gdy już
przeczytasz, to przeczytaj co piszÄ… w komunikatach kancelarii o chorobie,
pewnie będziesz miał odpowiedź. Chyba, że chcesz troszkę po palikocić, noo to wtedy rozciąga się przed tobą
bezkres wyobraźni i na ten przyklad, prezio leży powalony malajskim syfem.
Piotr

Data: 2009-12-15 14:05:46
Autor: =he®sk=
On Tue, 15 Dec 2009 13:42:28 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

>  nie chcesz chyba powiedziec, ze wzorem I sekretarzy PZPR
>  symuluje chorobe bo zbliza sie chwila wykopania ze stanowiska?

Ty umiesz czytaæ hesku, to przeczytaj zamiast bezsensu zgadywaæ. Gdy ju¿
przeczytasz, to przeczytaj co pisz± w komunikatach kancelarii o chorobie,
pewnie bêdziesz mia³ odpowied¼.

 czyzby katar byl az tak powalajaca choroba?
 a to co pisza w "komunikatach kancelarii" smiechu jest warte.

Chyba, ¿e chcesz troszkê po palikociæ, noo to wtedy rozci±ga siê przed tob±
bezkres wyobra¼ni i na ten przyklad, prezio le¿y powalony malajskim syfem.

 zaraz malajskim. po prostu dziwi mnie takie zachowanie prezia.

Data: 2009-12-14 16:36:48
Autor: cirrus
Raz kotek byl chory i lezal w lozeczku...
U¿ytkownik "=heRsk=" <full?bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:dtfci5pfc3jrbb92qt5bln32rj3llkkv8b4ax.com...
http://www.rp.pl/artykul/406015_Prezydent_dalej_chory.html
co dolega naszemu prezydentowi ?

Kicha, bo nie posmarowa³ siê kocim sad³em. ;)

--
stevep

Raz kotek byl chory i lezal w lozeczku...