Raz w roku można a ja tu dopiero raz na 4 lata :) GS 500 F 2006r warszawa

Data: 2010-05-24 06:47:25
Autor: Kurczak
Raz w roku można a ja tu dopiero raz na 4 lata :) GS 500 F 2006r warszawa
Nadchodzi powoli taki czas ,że człowiek myśli nad zmianą swojego
motocykla, ja powoli dojrzewałem do tego, dlatego chciałbym Sprzedać
swojego GS500F kupionego w Suzuki Poland Position w październiku
2006r.
jako nowy motocykl. Suzi ma zamontowany alarm, jest bez jakichkolwiek
przygód - typu szlif gleba parkingowa itd. Nigdy mnie nie zawiódł,
przebieg w tym momencie to coś ponad 12.000 czyli niewiele. Napaliłem
się na Suzuki GSR 600 z rocznika 2006 i dlatego myślę o sprzedaży by
kupić coś mocniejszego .Chciałbym sprzedać moto jednak nie za wszelką
cenę... w komisie pytając ile bym dostał wstawiając moto w rozliczeniu
tylko uśmiałem się pod nosem - dałem sobie spokój więc jeśli sprzedam
komuś za rozsądne pieniądze motocykl w stanie bardzo dobrym to fajnie
jeśli nie też ok. Jeździłem bez pałowania dlatego warto wziąć ten
egzemplaż pod uwagę jeśli ktoś szuka GS500F z pewnego źródła od 1
własciciela, motocykl serwisowany regularnie ostatnio 7 kwietnia był
ostatni przegląd: wymieniony olej w lagach oraz ustawienie zaworów.
Suzuki ma jeszcze oryginalne opony w super stanie oraz napęd. Łańcuch
smarowałem po deszczu i co każde tankowanie. Moim zdaniem
warto. Motocykl posiada alarm, książkę pojazdu, fakturę akupu w
salonie Suzuki, 2 kluczyki, 2 piloty do alarmu. Cena 11.900zł

Kurczak
W-wa Ursynów
Suzuki GS500 F 2006
gg:1850312
marek.skrzecz@novartis.com

ps. zdjęcia oraz więcej info o motocyklu tel itd na maila prześlę
chętnie

Raz w roku można a ja tu dopiero raz na 4 lata :) GS 500 F 2006r warszawa