"Razem" lecz osobno.

Data: 2014-02-21 04:04:40
Autor: stevep
"Razem" lecz osobno.
# Przemysław Wipler opuszcza Polskę Razem. "Uznałem, że to ostatni moment,  w którym można to zrobić, jeszcze przed rozpoczęciem kampanii" -  powiedział w rozmowie z IAR.

Wśród powodów odejścia poseł Wipler wymienił między innymi brak  porozumienia w sprawie współpracy Polski Razem z Kongresem Nowej Prawicy  Janusza Korwin-Mikkego w wyborach do Parlamentu Europejskiego.

- Drugim istotny powodem była kwestia tego, w jaki sposób budowana była  formacja w Warszawie i to, że moje środowisko (...) nie było  reprezentowane i uwzględniane przy budowie tej formacji w pierwszej fazie  - powiedział poseł.

Jak dodał Przemysław Wipler, decyzję o opuszczeniu Polski Razem podjął  jeszcze przed oficjalnym zarejestrowaniem partii Jarosława Gowina. - Ta ma  nastąpić na dniach - poinformował.

Przemysław Wipler jest prezesem Stowarzyszenia "Republikanie". W Polsce  Razem był członkiem prezydium tego ugrupowania. #
Ze strony:
http://tnij.org/wywy3dl
Tym "razem" na prawicy jak zawsze.
--