Data: 2011-11-15 23:03:00 | |
Autor: Lewis | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
W dniu 2011-11-15 22:11, Ramiel pisze:
Dobry pomys�! Że też są jeszcze ludzie co łykają te debilizmy.. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2011-11-16 05:33:57 | |
Autor: Bugatti | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości:
W dniu 2011-11-15 22:11, Ramiel pisze: Niesamowicie infantymni (żeby nie powiedzieć mocniej) są Polacy - sądząc po tej i innej grupie. Czyli ZGADZACIE się na ciągłe podwyżki paliw ? bo Wam w mediach wmawiają że to przyczyna Grecji, Włoch czy innych krajów przecież PKN Orlen nie kupuję od nich paliwa, baa Polska ma swoją stację (co prawda b małą) ropociąć na Bałtyku. Libię obalili i ceny paliw dalej w górę. Ropa nie kosztuje 140 $ jak w 2008r , USDPLN nie kosztuje pod 3.9 jak w 2008...i wtedy ON był poniżej 4.5 zł...a może i poniżej 4.10 zł/litr (już dokładnie nie pamiętam). Ludzie w średniowieczu protestowali że im daniny na rzecz Pana podnoszą a wy łykacie każdą cene podwyżek. Co za chory naród ! -- Bugatti |
|
Data: 2011-11-16 06:55:56 | |
Autor: Andrzej Kubiak | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
Dnia Wed, 16 Nov 2011 05:33:57 +0100, Bugatti napisa³(a):
Niesamowicie infantymni (¿eby nie powiedzieæ mocniej) s± Polacy ¯e niby jacy? Ropa nie kosztuje 140 $ jak w 2008r , USDPLN nie kosztuje pod 3.9 jak w 2008... W 2008 USD/PLN waha³ siê miêdzy 2,02 a 3,16. Gdy w wakacje 2008 zacz±³ siê wzrost dolara od wspomnianego 2,02, ropa zaczê³a równie dynamicznie tanieæ i dolar po 3,9 (którego to poziomu siêgn±³ tylko na chwilê) spotka³ siê z rop± kosztuj±c± poni¿ej 50 dolarów. A na marginesie, przed znakami interpunkcyjnymi nie stawia siê spacji. AK |
|
Data: 2011-11-16 07:26:06 | |
Autor: Michał sirapacz Gut | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
Niesamowicie infantymni (żeby nie powiedzieć mocniej) są Polacy - sądząc jedni sa infantylni a inni zwyczajnie glupi Czyli ZGADZACIE się na ciągłe podwyżki paliw ? bo Wam w mediach wmawiają a teraz poszukaj dlaczego tak jest. słowo klucz dla wujka google to "akcyza" Ludzie w średniowieczu protestowali że im daniny na rzecz Pana podnoszą wiesz co to jest towar pierwszej potrzeby? zdajesz sobie sprawe ze ludzie _nie mogą_ obecnie funkcjonowac bez paliwa do napedzania pojazdow? |
|
Data: 2011-11-16 08:25:51 | |
Autor: LEPEK | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
W dniu 2011-11-16 05:33, Bugatti pisze:
Czyli ZGADZACIE się na ciągłe podwyżki paliw ? A czy ktoś tak napisał? NIE. Wszyscy skrytykowali "sposób" na obniżkę cen. Inna sprawa, że żaden inny zastosowany przez grupę indywidualnych klientów wobec sieci stacji też nie będzie skuteczny. Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Toyota Corolla 1.3 sedan '97 Hyundai Atos 0.9 nanovan '00 |
|
Data: 2011-11-16 08:50:58 | |
Autor: J.F. | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
Dnia Wed, 16 Nov 2011 08:25:51 +0100, LEPEK napisa³(a):
W dniu 2011-11-16 05:33, Bugatti pisze: Zalezy jaka duza ta grupa. Bo imo jest - trzeba wybrac "najdrozsza" siec i oglosic jej bojkot. Albo sie nie ugnie ... albo sie ugnie, wtedy wybrac kolejna "najdrozsa" siec. Wczoraj przejechalem 50km i cena ON byla od 5.37 do 5.57. Duzo sie z tych stacji nie wydusi, paliwo nadal bedzie "po 6 zl", ale jak widac 20gr do negocjacji jest :-) J. |
|
Data: 2011-11-16 08:55:27 | |
Autor: Lewis | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
W dniu 2011-11-16 08:50, J.F. pisze:
Dnia Wed, 16 Nov 2011 08:25:51 +0100, LEPEK napisał(a): A za 3miesz z tych "utargowanych" 20gr zostanie wspomnienie ;) Już szybciej uwierzyłbym w scenariusz gdy paliwo jeszcze podrożeje, kierowcy naprawdę zaczną oszczędnie używać aut, obroty koncernów spadną i to właśnie koncerny powstaną przeciw państwu a nie lud przeciw koncernom ;P -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2011-11-16 11:09:40 | |
Autor: PM | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
Już szybciej uwierzyłbym w scenariusz gdy paliwo jeszcze podrożeje,odwrotna kolejność: lud przeciw koncernom, a koncerny zlobbuja państwo i na tej zasadzie akcja wyżej opisana miałaby sens. Gdyby udało się wykluczyć z zakupów, dajmy na to taki Orlen (oczywiście się nie uda - ale to inna sprawa) wtedy koncern uderzony po kieszeni lobbowałyby rząd i buntował opinie publiczną w kierunku obniżania akcyzy i innych podatków. |
|
Data: 2011-11-16 14:07:41 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
On 2011-11-16, PM <xpm@wp.pl> wrote:
odwrotna kolejno¶æ: lud przeciw koncernom, a koncerny zlobbuja pañstwo Orlenowi bêdzie wszystko jedno czy zarabia na swoich stacjach czy na rynku hurtowym. Krzysiek Kie³czewski |
|
Data: 2011-11-16 13:11:57 | |
Autor: AZ | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
On 2011-11-16, Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote:
Hehe, Orlen chcac wyrownac przychod, podnioslby cene paliw w hurcie ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-11-16 15:22:19 | |
Autor: PM | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
wtedy koncern uderzony po kieszeni lobbowałyby rząd i buntował opinie na 10000% wszystko jedno, w sumie po co budował tą sieć stacji to ja nie wiem ;-) Hehe, Orlen chcac wyrownac przychod, podnioslby cene paliw w hurcie ;-)taaak to mi przypomina historyjkę (autentyk) w skelpie leży towar na półce nie schodzi więc sprzedawca podnosi cenę (kilkukrotnie) bo przecież to jest zamrożona kasa i trzeba sobie zrekompensować straty. pytanie pomocnicze: ile paliw sprzedawanych w Polsce jest z rafinerii polskich (orlenu)? Zresztą Orlen to był tylko taki przykład, można sobie wstawić inny duży. |
|
Data: 2011-11-16 21:16:08 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
On 2011-11-16, PM <xpm@wp.pl> wrote:
Orlenowi bêdzie wszystko jedno czy zarabia na swoich stacjach czy na Ka¿da dobrze prowadzona firma stara siê mieæ przychody z ró¿nych ¼róde³ - na wszelki wypadek. Ale g³ówne zyski Orlenu AFAIR to jednak hurt, a nie detal (a i w detalu paliwa to tylko czê¶æ, czêsto stacje na pozosta³ych us³ugach/towarach zarabiaj± wiêcej ni¿ na paliwie) Hehe, Orlen chcac wyrownac przychod, podnioslby cene paliw w hurcie ;-)taaak Czêsto pó¼niej przekre¶la cenê, daje wielki napis 50% rabatu... i towar schodzi z zyskiem :P pytanie pomocnicze: ile paliw sprzedawanych w Polsce jest z rafinerii polskich (orlenu)? AFAIK Orlen to ponad 60%. Zreszt± Orlen to by³ tylko taki przyk³ad, mo¿na sobie wstawiæ inny du¿y. Orlen po prostu by³ najgorszym przyk³adem :) Pzdr, Krzysiek Kie³czewski |
|
Data: 2011-11-16 22:32:47 | |
Autor: nazgul | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
Orlenowi będzie wszystko jedno czy zarabia na swoich stacjach czy na stacje to duże koszty, utrata przychodów powoduje że bilans się chwieje często stacje na zajedziesz na stacje po batona, a potem pojedziesz gdzie indziej zatankować? Hehe, Orlen chcac wyrownac przychod, podnioslby cene paliw w hurcie ;-) na zdrowie, chętni po droższe paliwo będa walić drzwiami i oknami (mowa o dużych sieciach) na wykoszenie drobnicy to oczywiście niezły sposób. pytanie pomocnicze: ile paliw sprzedawanych w Polsce jest z rafinerii powiedzmy 50% konsumpcja beznyny w Polsce 2007/2008: benz 6mil m3 i ON 13mil m3 produkcja orlenu 2010 3,17mil m3 benz oraz 7,5 mil m3 ON i sadzisz, że ten udział można sobie tak na zawołanie zwiększyć bez obniżania ceny (czyli generowania strat)?
daj jakieÅ› argumenty. |
|
Data: 2011-11-17 08:14:16 | |
Autor: AZ | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
On 2011-11-16, nazgul <xpm@wp.pl> wrote:
Wpadnij na jakas miejska stacje w nocy i zobacz jakie paliwo sprzedaje sie najlepiej. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-11-17 20:27:57 | |
Autor: nazgul | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
nic tylko stawiać rafinerię, sieć stacji, otrzymywać toto, a potem sprzedawać tam wódę - czysty zysk.zajedziesz na stacje po batona, a potem pojedziesz gdzie indziej zatankować?Wpadnij na jakas miejska stacje w nocy i zobacz jakie paliwo sprzedaje dyskutujemy o sytuacji (teoretycznej) gdy sprzedaż paliwa na stacji spada, dajmy na to o 50%. |
|
Data: 2011-11-17 10:09:26 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
On 2011-11-16, nazgul <xpm@wp.pl> wrote:
Ka¿da dobrze prowadzona firma stara siê mieæ przychody z ró¿nych ¼róde³ To ja mo¿e podkre¶lê: nie mówiê, ¿e taka akcja nie zmniejszy zysków. Ale powa¿nie zaszkodziæ Orlenowi nie da rady. czêsto stacje na Regularnie bywam na jednej sieciowej stacji, robiê ma³e zakupy i nie tankujê. Hehe, Orlen chcac wyrownac przychod, podnioslby cene paliw w hurcie ;-) A gdzie kupi±, w Tesco? pytanie pomocnicze: ile paliw sprzedawanych w Polsce jest z rafinerii Nie masz mo¿e ¶wie¿szych danych? i sadzisz, ¿e ten udzia³ mo¿na sobie tak na zawo³anie zwiêkszyæ bez obni¿ania ceny (czyli generowania strat)? My¶lisz, ¿e po zwiêkszeniu cen udzia³ w rynku im jako¶ radykalnie spadnie? Zreszt± Orlen to by³ tylko taki przyk³ad, mo¿na sobie wstawiæ inny du¿y. Wszelkie pozosta³e sieci jedynie handluj±ce paliwami w detalu bêd± lepszym przyk³adem - one nie maj± gdzie sobie odbiæ strat. Krzysiek Kie³czewski |
|
Data: 2011-11-17 22:29:56 | |
Autor: nazgul | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
W dniu 2011-11-17 10:09, Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2011-11-16, nazgul<xpm@wp.pl> wrote: wziąłem pierwsze z brzegu ale skoro w czasie prosperity 2007/2008 wolumen sprzedaży był właściwie stały więc teraz jest raczej niższy niż wyższy. i sadzisz, że ten udział można sobie tak na zawołanie zwiększyć bez owszem, i wcale nie musi radykalnie spaść żeby firma to odczuła. przykład: przychody orlenu ze sprzedaży w 2010 83 mil pln zysk przed opodatkowaniem: 3 mil pln koszty są w przybliżeniu stałe łatwo można sobie wyobrazic jak wpłynie na zysk zmniejszenie sprzedaży o 10%.
ha ha ha wszystkie inne sieci (nie lotos) to tylko odnogi koncernów światowych i to jeszcze przeważnie z dostępem do złóż. i one nie mają gdzie odbić strat (w dodatku procentowo mniejszych)????? |
|
Data: 2011-11-17 23:22:10 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
On 2011-11-17, nazgul <xpm@wp.pl> wrote:
owszem, i wcale nie musi radykalnie spa¶æ ¿eby firma to odczu³a. Sta³e koszty? Gdzie daj± ropê za darmo? Zreszt± Orlen to by³ tylko taki przyk³ad, mo¿na sobie wstawiæ inny du¿y. I które to sieci maj± w Polsce swoje rafinerie b±d¼ osobne ruroci±gi do przesy³ania benzyzny i oleju napêdowego? Pzdr, Krzysiek Kie³czewski |
|
Data: 2011-11-18 00:09:40 | |
Autor: nazgul | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
owszem, i wcale nie musi radykalnie spaść żeby firma to odczuła. a co? stałe = 0, niezłe założenie. poza tym, jeżeli koszty rosną to tym lepiej dla moich założeń a dlaczego maja mieć w Polsce swoje rafinerie????Zresztą Orlen to był tylko taki przykład, można sobie wstawić inny duży. do czego zmierzasz? |
|
Data: 2011-11-18 01:28:15 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
On 2011-11-17, nazgul <xpm@wp.pl> wrote:
koszty s± w przybli¿eniu sta³e Skoro s± koszty s± sta³e to nie zale¿± od przerobu ropy. Czyli ropa gratis :) I które to sieci maj± w Polsce swoje rafinerie b±d¼ osobne ruroci±gi doa dlaczego maja mieæ w Polsce swoje rafinerie???? Transport paliw jest drogi, jak nie masz na miejscu rafinerii podpiêtej do ropoci±gu to masz problem. Wysoka sprzeda¿ Orlenu i Lotosu nie bierze siê z powietrza. Pzdr, Krzysiek Kie³czewski |
|
Data: 2011-11-18 08:21:05 | |
Autor: PM | |
Razem obni?ymy cen? paliwa !!! | |
koszty s± w przybli¿eniu sta³e to trzeba by³o mówiæ, ¿e bazujemy na twojej wersji ekonomii a nie na prawdziwej. ale wtedy nie podejmujê siê dyskusji ;-)) mo¿na uznaæ, ¿e przy w miarê sta³ym spo¿yciu (towar 1 potrzeby) wzrost ceny surowca (koszt zmienny) przek³ada siê na wiêkszy zysk (1% ze 100 to wiecej ni¿ 1% z 50) - koszt przerobu dystrybucji itp jest za to sta³y mozna siê zastanowiæ ile w ogólnych kosztach to koszty sta³e a ile zmienne ale utrzymanie stacji (a o tym by³a mowa) to na 100% koszt sta³y. I które to sieci maj± w Polsce swoje rafinerie b±d¼ osobne ruroci±gi do a dlaczego maja mieæ w Polsce swoje rafinerie???? chyba Ci siê pozaj±cowa³ surowiec z produktem. popatrz sobie na mapê gdzie jest Gdañsk. gdzie P³ock i zastanów siê sk±d mo¿na taniej dostarczyæ ON czy Pb na stacjê do takiego np. Szczecina czy Wroc³awia. Chyba ¿e orlen ma ruroci±g z Pb do Wroc³awia to przepraszam, nie wiedzia³em. ;-) Wysoka sprzeda¿ Orlenu i Lotosu nie bierze wysoka? 50% (ca³o¶æ hurt +detal) przypominam, ¿e stosunkowo niedawno by³o 100%. |
|
Data: 2011-11-18 23:23:26 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Razem obni?ymy cen? paliwa !!! | |
On Fri, 18 Nov 2011, PM wrote:
[...nie tnij wrotek - to do Krzy¶ka by³o...] koszty s± w przybli¿eniu sta³e Nie, sta³e to sta³e, a nie stanowi±ce sta³y procent sprzeda¿y. poza tym, je¿eli koszty rosn± to tym lepiej dla moich za³o¿eñ O tym mowy NIE BY£O. - koszt przerobu dystrybucji itp jest za to sta³y Ale te 100% kosztu sta³ego to drobny u³amek w porównaniu do kosztów zakupu paliwa. A Ty paln±³e¶ porównaniem 3 Mz³ zysku i 83 Mz³ *przychodu*. Najpierw odpowiedz ile kosztowa³ *towar* (paliwa) plus podatki potrzebne do uzyskania tych 83Mz³ przychodu to ujrzysz ile jest warta Twoja "sta³o¶æ". pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2011-11-19 09:47:14 | |
Autor: nazgul | |
Razem obni?ymy cen? paliwa !!! | |
On Fri, 18 Nov 2011, PM wrote: z kim polemizujesz, bo chyba nie ze mn±? Zmniejszenie sprzeda¿y uwypukla wp³yw kosztów sta³ych na ogólny wynik finansowy. mo¿na uznaæ, ¿e przy w miarê sta³ym spo¿yciu (towar 1 potrzeby) wzrost to odno¶nie ropy po 0z³ - ¿e wcale nie tak fajnie dla dystrybutora. - koszt przerobu dystrybucji itp jest za to sta³y a wiesz jaki procent? np 10%??? - ja uwa¿am ¿e duuuu¿o wiêcej - rafineria, administracja, ruroci±gi, sieæ stacji, sp³ata kredytów, pensje prtacowników - to tak z grubsza. A Ty paln±³e¶ porównaniem 3 Mz³ zysku i 83 Mz³ *przychodu*. oczywi¶cie! przychód to w sporym przybli¿eniu cena sprzedanego paliwa bez wliczonej akcyzy. Najpierw odpowiedz ile kosztowa³ *towar* (paliwa) plus podatki a ja bym proponowa³ ¿eby¶ zni¿y³ siê do mojego poziomu, poszuka³ jakich¶ prawdziwych danych, wklei³ je tutaj i udowodni³ ¿e Twoje w±tpliwo¶ci maj± jakie¶ podstawy. |
|
Data: 2011-11-18 14:40:44 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
W dniu 2011-11-17 22:29, nazgul pisze:
przykład: Dość śmiałe założenie jak na przemysł przetwórczy :) Tylko niektóre koszty są stałe. łatwo można sobie wyobrazić jak wpłynie na zysk zmniejszenie sprzedaży o 10%. Niełatwo, dopóki nie wiesz jaki % kosztów jest stały, a ile przypada np. na surowiec, czy podatki (proporcjonalne do produkcji bądź obrotu). Stawiam na to, że to te zmienne koszty stanowią dominujący składnik. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2011-11-19 10:02:17 | |
Autor: nazgul | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
przykład: sie wie. ale wzrost kosztu surowca jest automatycznie rekompensowany wzrostem ceny sprzedaży. tak to możemy dyskutować o swoich przekonaniach.łatwo można sobie wyobrazić jak wpłynie na zysk zmniejszenie sprzedaży zakładamy: koszty stałe to 10% czyli 8mil zmienne 72mil czyli orlen pracując pełną para wypracował 3mil zysku (przed opodatkowaniem) rentowność 4% a nic nie robiąc przyniesie tylko 8 mil strat. sam oceń czy to prawdopodobne, czy nie. |
|
Data: 2011-11-17 08:53:57 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
W dniu 2011-11-16 15:22, PM pisze:
Orlenowi będzie wszystko jedno czy zarabia na swoich stacjach czy na Bardzo to wygodne, bo w ten sposób mogą sobie przesunąć zysk z jdenej gałęzi w drugą, przy okazji wykańczając konkurencję to tu, to tam. Niedawno podniósł właśnie ceny hurtowe, i była draka, że przy dyktowanych monopolistycznie cenach hurtu (wysokich) i detalu (stosunkowo niskich) inni detaliści mają straty. Poza tym zysk na stacji to nie tylko paliwa. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2011-11-16 21:59:40 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
W dniu 2011-11-16 14:07, Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2011-11-16, PM<xpm@wp.pl> wrote: A skąd paliwa bierze Lukoil? :) -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2011-11-16 10:10:48 | |
Autor: LEPEK | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
W dniu 2011-11-16 08:50, J.F. pisze:
Zalezy jaka duza ta grupa. Bo imo jest - trzeba wybrac "najdrozsza" siec i Czyli nie kupować paliwa tam, gdzie jest drogo... zaraz, zaraz - to od razu musi być jakaś fejsbukowa akcja, do tego? Bo ja to stosuję i bez tego :) Tyle, że biorę pod uwagę koszt dojazdu do tańszej stacji, więc nie zawsze jadę "do Auchan" 15 km, bo się zwyczajnie nie opłaca. Albo sie nie ugnie ... albo sie ugnie, wtedy wybrac To jest prawo popytu i podaży. Wczoraj przejechalem 50km i cena ON byla od 5.37 do 5.57. Ale skoro są tacy, co tankują za 5,57 to znaczy, że im się to opłaca... Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Toyota Corolla 1.3 sedan '97 Hyundai Atos 0.9 nanovan '00 |
|
Data: 2011-11-16 13:21:07 | |
Autor: J.F | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup
W dniu 2011-11-16 08:50, J.F. pisze: Zalezy jaka duza ta grupa. Bo imo jest - trzeba wybrac "najdrozsza" siec i Czyli nie kupować paliwa tam, gdzie jest drogo... zaraz, zaraz - to od razu musi być jakaś fejsbukowa akcja, do tego? Bo ja to stosuję i bez tego :) Najwyrazniej musi, bo jest jak jest :-) Wczoraj przejechalem 50km i cena ON byla od 5.37 do 5.57. Ale skoro są tacy, co tankują za 5,57 to znaczy, że im się to opłaca... Im tak, albo nie licza ... i tu sie fejsbuk moze przydac :-) J. |
|
Data: 2011-11-16 13:28:49 | |
Autor: Massai | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
LEPEK wrote:
W dniu 2011-11-16 05:33, Bugatti pisze: Żaden sposób wobec akurat sieci stacji nie będzie skuteczny. Z prostej przyczyny - stacja ma w cenie paliwa raptem 20-30 groszy zysku. Inaczej mówiąc - paliwa taniej niż te 5.20 w tej chwili się nie opłaca sprzedawać, bo po prostu stacja musiałaby dokładać do interesu. Atak akurat na stacje dowodzi tylko kretynizmu ludzików organizujących akcję. Albo wyraźnie złej woli. Ciekawe jak stacja ma sprzedawać paliwo po 4 pln brutto, skoro sama kupuje po 4.20 netto, czyli 5.16 brutto. Przy czym podatki w cenie benzyny stanowią około 50%. Marża stacji - niecałe 4%. Chyba widać gdzie tu da się "oszczędzić" ;-) -- Pozdro Massai |
|
Data: 2011-11-16 15:19:11 | |
Autor: Liwiusz | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
W dniu 2011-11-16 14:28, Massai pisze:
Przy czym podatki w cenie benzyny stanowią około 50%. Marża stacji - Oj, uważaj, bo zaraz ci się dostanie LOLem, że chcesz wysłać emerytów do komór gazowych, taki to jest poziom dyskusji:) -- Liwiusz |
|
Data: 2011-11-16 13:37:00 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
W dniu 2011-11-16 05:33, Bugatti pisze:
Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości: Infanty_L_ni to są ci, którzy proponują bzdurne metody rozwiązywania problemów. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2011-11-16 20:11:17 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Razem obni�ymy cen� paliwa !!! | |
Bugatti napisał(a):
a wy łykacie każdą cene podwyżek. Co za chory naród !Kto wy? Oni nie płacą za paliwo, tylko maja za frajer lub od tatusia. A ten naród ma bardziej teraz nasrane w mózgach niż populacja za komuny. -- Krzysiek |