Razer Orochi

Data: 2011-04-06 02:11:19
Autor: Tasiorsa
Razer Orochi
Przymierzam sie do zakupu tej myszki do komputera stacjonarnego. Mam pytanko. Nie wiecie czy w komplecie z myszka jest odbiornik bluetooth czy musze dodatkowo dokupic z myszka? Z gory dziekuje za odpowiedz
Krzysiek

Data: 2011-04-06 01:40:30
Autor: G Nowak
Razer Orochi
Przymierzam sie do zakupu tej myszki do komputera stacjonarnego. Mam pytanko. Nie wiecie czy w komplecie z myszka jest odbiornik bluetooth czy musze dodatkowo dokupic z myszka? Z gory dziekuje za odpowiedz

Jesli to mysz bezprzewodowa (nie BT) to bedzie miala odbiornik w komplecie. Jesli bluetooth to raczej bedziesz musial go nabyc osobno.

--
Pozdr

Data: 2011-04-06 19:32:20
Autor: EdtheDuck
Razer Orochi
Dnia Wed, 06 Apr 2011 02:11:19 +0200, z cienia wy艂oni艂a si臋 posta膰, kt贸ra
przedstawi艂a si臋 jako Tasiorsa, a nast臋pnie wysycza艂a:

Przymierzam sie do zakupu tej myszki do komputera stacjonarnego. Mam pytanko. Nie wiecie czy w komplecie z myszka jest odbiornik bluetooth czy musze dodatkowo dokupic z myszka? Z gory dziekuje za odpowiedz

Na filmiku na Youtube z odpakowywania myszki wida膰, 偶e odbiornika bluetooth
nie ma w zestawie.
To mysz przeznaczona raczej do notebook贸w kt贸re BT maj膮 wbudowany.
--

Data: 2011-04-06 21:37:04
Autor: animka
Razer Orochi
W dniu 2011-04-06 19:32, EdtheDuck pisze:
[...]

Nie wiem w czym problem? 艢wietne BT mo偶na kupi膰 na allegro za 2 zl. z groszami!
Sama mam takie malutkie cude艅ko.

--
animka

Razer Orochi