Razor, nie podszywaj się!

Data: 2010-11-08 13:30:12
Autor: Dobrodziej
Razor, nie podszywaj się!
Jesteś chłopie żałosny! Masz jakieś problemy z własnym ja?

d.

Data: 2010-11-08 17:43:39
Autor:
Razor, nie podszywaj się!
On Mon, 8 Nov 2010 13:30:12 +0100, "Dobrodziej" <email@domena.biz>
wrote:

Jesteś chłopie żałosny! Masz jakieś problemy z własnym ja?

d.

 ulubionym zajeciem tego TCHORZA jest podszywanie sie pod  cudze aliasy i chwalenie sie cudzymi danymi przy skrzetnym  ukrywaniu swoich. niebawem czeka go niespodzianka ;o)

Data: 2010-11-09 11:32:53
Autor: Dobrodziej
Razor, nie podszywaj się!

wrote:

[...]

Zauważyłem, że razor jest jakiś dziwny. Chyba chłopisko ma kompleksy związane ze wzrostem albo wagą.

d.

Razor, nie podszywaj się!