Razwietka opanowała III RP

Data: 2011-10-11 04:38:53
Autor: u2
Razwietka opanowała III RP
... niestety wraża razwietka, która kłamie, kradnie i zabija Polaków :

http://www.blogpress.pl/node/10061

"Wynik wyborów jest zgodny z planem operacyjnym. A PKW dopasuje wyniki
do sondaży.

Widać to było już wyraźnie przy aferze Rywina i w następnych latach.

Za SLD nie stoją już tuzy SB i "Wojskówki".

Zastosowano metodę wielopłaszczyznowej inwestycji z uwzględnieniem
wcześniej przygotowanej agentury osadzonej w środowiskach partyjnych.
We wszystkich bez wyjątku.

Toczą ciężką walkę z PiS-em i jego wyborcami o całkowite zawłaszczenie
naszych umysłów i Polski. Polski jako dużego podmiotu gospodarczego.

Tu już nie chodzi o ideologię, zresztą nimi zawsze tylko grano. Lewica
nie była już w stanie przyciągnąć tłumów. PO i PSL to za mało, zatem
wyciągnięto z kapelusza Palikota. Osobę nie przypadkową.
Inteligentnego i wykształconego Demiurga, który potrafi skusić swoimi
obietnicami na wyrost wyborców innych partii. A właściwie tylko SLD i
PO. Im ugryzł w sam raz by kontynuować w Polsce to co się na Świecie i
w Europie kończy. Mozolnie budowano jego elektorat, już za czasów
rządów PiS-u i Prezydentury ś.p. Lecha Kaczyńskiego. Przyciągano ich
atrakcjami na ich poziomie, w ich guście.

Nienawiść do Tradycji, Wiary i Patriotyzmu, złudna idea Postępu
scaliła ludzi różniących się wszystkim i niczym. Celując w Kościół, w
zasadzie w instytucję Kościoła strzela się do ludzi wierzących. Za
Palikotem poszli starzy towarzysze i bezideowcy wielu pokoleń. Stan
ich umysłów przypomina żołądek imprezowicza, istny koktajl Hu-Hu. Jest
w nim wszystko, gładko wchodzi i upija do nieprzytomności. Kończy się
uszkodzeniem wątroby i bolesnymi torsjami. Potrwa to chwilę, będą się
umacniać kolejnymi dawkami samogonu by kac ich nie dopadł. Zejście
będzie śmiertelne, w najbliższym przydrożnym rowie z twarzą wyjedzoną
przez szczury. Palikom odegra ostatnie akordy w Symfonii Targowickiej.
Po niej dumnie zabrzmi Mazurek Dąbrowskiego.

To co się zdarzyło było do przewidzenia. Sejm pozornie rozdrobniony na
rozkaz z centrali przegłosuje dalszy rozbiór Polski i degenerację
oświaty, wojska, służby zdrowia i gospodarki. Niemcy i Rosja już bez
gry pozorów uwłaszczą się na polskiej gospodarce. Przygotowanej do
tego przez ministra Grada. Prezydent Bronisław Komorowski ze swoją
czerwieńszą od malin Kancelarią będzie dyrygował Rządem i Sejmem.
Sejmem zepchniętym na drugi plan. Rząd będzie dalej robił swoje, czyli
nic dla Polski. Wszystko dla mocodawców. A Moc Władców zawsze kryła
się w cieniu za ich plecami. Tak jak kapłani w starożytności rozrywali
władzę, tak teraz służby przewidują zaćmienie słońca i straszą nim
"Ciemny Lud". Ruch Przepchania Palikota dość długo nie świecił pełnym
blaskiem Czerwonej Gwiazdy. Ostatnie dni to genialne gambity służb.
Podwójny Nelson założony SLD "Grzesiem" oraz dmuchanie sondaży przy
nagłym zwrocie mediów w kierunku "Nowej Postępowej Lewicy" pod znakiem
"Baby z Brodą" przyniósł oczekiwany wynik. Nie za dużo, nie za mało.
Lecz w sam raz. Partia "Panny Nikt", ludzi bez twarzy i historii jest
dobra na te czasy. Atak zawsze przychodzi przed świtem i z najmniej
oczekiwanej strony. Bezimienna Armia Palikota rusza do boju.

Czekają na nią trudne zadania i zaskakujące zapewne dla nich samych
rozkazy. Służby nie zadrą tak naprawdę z Kościołem, są zbyt blisko z
wieloma Purpuratami. Ochronią wspólne interesy. Bo Polityka jest jak
wiara, a funkcjonariusze służb, partii i Instytucji Kościoła to
właśnie wspólnota interesów. W duszach, sercach, umysłach i portfelach
obywateli. Wynik wyborów otwiera drogę do zdarzeń o których się nawet
Tuskowi nie śniło, jak i Januszowi. On jeszcze do końca nie wie z kim
się związał. Dostali "okres ochronny" na czas potrzebny do zapięcia
projektu i dokończenie dzieła. Poszli na całość. Bowiem ich nowa Armia
to nie zawodowcy. I tak jak na prawdziwej wojnie na pierwszy rzut
idzie mięso armatnie, a na końcu walczą wyszkoleni żołnierze. Tak tym
razem zostali im tylko poborowi z łapanki. Biedroń, nawrócony
bejsbolista - chłopak z kijem,  Baba z brodą, Róża Środa Luksemburg,
istne Panoptikum. Freaks of the World. Cudaki z podupadającego Cyrku
Lewactwa. Wszyscy oni dostarczą nam niewątpliwej rozrywki w Sejmie, w
koalicji. Niestety naszym kosztem. Będą się wywracać jak klauni, nie
będzie jednak do śmiechu, gdyż będą Polsce podkładać nogi w walonkach
z twarzami umalowanymi na czerwono.

Już z Europy słychać głosy zachwytu nad fenomenem Palikota. Polski
Berlusconi. To dość dziwne stwierdzenie. Gdy Zapatero, lewak pierwszej
wody zmienia kurs na U.S.A., Palikot z Drogim Bronkiem ponownie
wybierają się na Wschód zapolować na Głuszce. Upolowali je jednak w
Polsce, po 10 kwietnia 2010 roku. Znaczna część mieszkańców Polski
głucha jest na głos zdrowego rozsądku, głos serca, znaki na Niebie i
Ziemi.

Gdy ich mieszkania będą licytować banki stwierdzą -

Jak to dobrze, że PiS nie doszedł do władzy. Wtedy byłoby o wiele
gorzej.

22 lata pozwalaliśmy rozgrywać i rabować Polskę służbom. Tym naszym
rodem z PRL-u i tym zaprzyjaźnionym. Płacimy i będziemy za to jeszcze
długo płacić cenę. Spektakl jaki wyszykowali nam jak zwykle niezawodne
służby potrwa dłuższą chwilę, będzie być może ostatnim testem na
Narodzie Polski. Sprawdzianem naszej Nieugiętości, Ducha, Wiary i
Patriotyzmu. Sprawdzą Nas, by podjąć ostateczną decyzją. Ostateczne
Rozwiązanie Kwestii Polskiej. Miałem nadzieję, być może złudną, iż
będę mógł złapać oddech przed odbudową Polski. By Polska nie była
ciągle w budowie. Janusz Palikot już powinien się bać, bać swoich
wyborców. Ludzie tak zmanipulowani, podnosząc w przysiędze rękę w
faszystowskim geście, gdy zostaną przez niego zdradzeni, jak wszyscy
dotychczas zostali zdradzeni przez Szarlatan z Lubkina, oni pierwsi
odwrócą się od niego. Do tego dojdą kolejni oszukani przez PO i PSL.. A
wtedy ?

Wtedy może pojawi się taka partia, która będzie przeciwwagą dla PiS-u.
Lecz nie obciążaną sowieckimi odważnikami. PiS-owi i Polsce zostaliśmy
tylko My, ponad 30% społeczeństwa. Blisko 100% myślących i czujących
po polsku. Mówiących jeszcze po polsku. To siła wielka. Skoro "ruska
brzoza" potrafiła ponoć urwać skrzydło samoloty produkcji rosyjskiej,
to "Polska Brzoza" pochyli się jeszcze wiele razy pod naporem wiatru
nie tylko ze wschodu. Ostatecznie jednak wróci do pionu i urwie ręce
podleców umazane w Polskiek Krwi. A wierzcie mi, że PiS się nie
wystrzelał z amunicji przed wyborami. PO stoi na polu minowym, a
zapalniki są w rękach nie tylko Putina. A po ich odpaleniu dorzucimy
kilka granatów i po PO i Januszu zostanie zaorane pole. Nie wiem ile
jeszcze ja mam sił, ile Wy, a ile wróg. Jasno sobie powiedzmy wróg
Polski jest naszym wrogiem. Czy mieszka obok nas, czy też gdzieś
daleko."

Data: 2011-10-11 13:48:34
Autor: Zahir
Razwietka opanowała III RP

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:f3654362-3ace-4bbd-8ed1-05cbe7fac0bbj19g2000vbn.googlegroups.com...
... niestety wraża razwietka, która kłamie, kradnie i zabija Polaków :

http://www.blogpress.pl/node/10061

Bosz! Wy się kurwa leczcie! Skąd takie pojeby się biorą?

--
Zahir

Data: 2011-10-11 12:46:52
Autor: MH
Razwietka opanowała III RP
Zahir <zahir@desert.is> napisał(a):

[...]

==================

Byle na głowę się nie leczyli , bo to już i zbyt późno i ogólnie bez sensu.
U2 ma nasrane we łbie wręcz "książkowo". No cóż , "wschodni blok" -
tradycyjnie od wszechczasów kraina matołów.

MH

Data: 2011-10-11 14:50:48
Autor: boukun
Razwietka opanowała III RP

Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j71drr$o5v$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wybory były sfałszowane... i ustawione... To teatrzyk dla matołów...

boukun

Data: 2011-10-11 17:50:12
Autor: 'HeÂŽSk'
Razwietka opanowała III RP
On Tue, 11 Oct 2011 12:46:52 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Zahir <zahir@desert.is> napisał(a): > > Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości > news:f3654362-3ace-4bbd-8ed1-05cbe7fac0bbj19g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

U2 ma nasrane we łbie wręcz "książkowo". No cóż , "wschodni blok" -
tradycyjnie od wszechczasów kraina matołów.

 hej, wypraszam sobie. u2 to polnocny wschod.  w drzewku ma jacwinga,litwina i degenerata rosyjskiego.

 co do tego, ze u2 to matol - pelna zgoda ;o)

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-11 14:40:29
Autor: Lorn
Razwietka opanowała III RP
W dniu 2011-10-11 13:48, Zahir pisze:

.. niestety wraża razwietka, która kłamie, kradnie i zabija Polaków :

http://www.blogpress.pl/node/10061

Bosz! Wy się kurwa leczcie! Skąd takie pojeby się biorą?

Wyłażą z KF`a dzięki tobie.

Data: 2011-10-11 15:44:00
Autor: stevep
Razwietka opanowała III RP
Dnia 11-10-2011 o 13:48:34 Zahir <zahir@desert.is> napisał(a):

[...]

Przecież to psychole.

--
stevep

Data: 2011-10-11 14:49:50
Autor: boukun
Razwietka opanowała III RP

[...]

I to dopisują sukcesywnie, w ciągu całego dnia...

boukun

Razwietka opanowała III RP