Rdza

Data: 2012-10-10 22:35:03
Autor: Kazimierz Uromski
Rdza
On 10.10.2012 20:22, Tata wrote:
Mam łańcuchy śniegowe które miejscowo są pokryte rdzą nalotową. Na
łańcuchach są samonapinacze i elementy z tworzyw sztucznych. Jak
odrdzewić metalowe części bez uszkodzenia innych elementów i żeby usunąć
samą rdzę bez "żarcia" metalu i pokryć ochronnych?

Rdza na wierzchu oznacza wolniejsze rdzewienie za nią. Pozbywanie się nalotu rdzy powoduje w ogólnym rozrachunku szybsze rdzewienie i szybciej wyśle łańcuchy na śmietnik.

Data: 2012-10-10 13:44:32
Autor: kogutek44
Rdza
W dniu ¶roda, 10 paĽdziernika 2012 22:35:06 UTC+2 użytkownik Kazimierz Uromski napisał:
On 10.10.2012 20:22, Tata wrote:

> Mam łańcuchy ¶niegowe które miejscowo s± pokryte rdz± nalotow±. Na

> łańcuchach s± samonapinacze i elementy z tworzyw sztucznych. Jak

> odrdzewić metalowe czę¶ci bez uszkodzenia innych elementów i żeby usun±ć

> sam± rdzę bez "żarcia" metalu i pokryć ochronnych?

Rdza na wierzchu oznacza wolniejsze rdzewienie za ni±. Pozbywanie się nalotu rdzy powoduje w ogólnym rozrachunku szybsze rdzewienie i szybciej wy¶le łańcuchy na ¶mietnik.

Od pewnego czasu czekam aż kto¶ zada pytanie czy używany papier toaletowy można prać. Czuję że już niedługo się doczekam. Ale nie miałem pojęcia że znajd± się tacy co odpowiedz± na takie pytanie.

Rdza