Data: 2017-07-20 07:32:26 | |
Autor: zbigniew.piatek | |
Rdza na rocznym samochodzie - jaka jest procedura rękojmii? | |
Cześć,
Na nieco ponad rocznym samochodzie żony (Citroen) w trzech miejscach (wewnętrzna strona drzwi) pojawiła się rdza. Ponoć jakaś wada fabryczna, piszą o tym ludzie na forach. Citroen Polska obejrzał to i zaoferował nam pomalowanie tych elementów w ramach gwarancji. Sądzę, że nie powinienem tak odpuszczać, bo to będzie w przyszłości rdzewiało dalej, i chciałbym żądać satysfakcji za spadek wartości samochodu. Nie stało się to z mojej winy, była to wada ukryta, więc rękojmia jak najbardziej obowiązuje. Chodzi o procedurę - ktokolwiek, cokolwiek pomoże? Pozdrawiam, Zbyszek |
|
Data: 2017-07-21 21:39:09 | |
Autor: Poldek | |
Rdza na rocznym samochodzie - jaka jest procedura r Äkojmii? | |
W dniu 2017-07-20 o 16:32, zbigniew.piatek@gmail.com pisze:
Cześć, Ja się nie znam, ale zgaduję, że procedura jest taka sama jak w przypadku wadliwych butów lub suszarki. Kierujesz do sprzedawcy w formie pisemnej reklamację. Najlepiej z potwierdzeniem wpłynięcia. Czekasz 14 dni na ustosunkowanie się. Itd. https://konsument.um.warszawa.pl/ |
|