"RiR" a remanent

Data: 2012-01-17 10:42:01
Autor: Gotfryd Smolik news
"RiR" a remanent
  Witam.
  Oczywiście Reprezentacji_i_Reklamy w starym znaczeniu już dawno nie ma.
  Ale jest art.7.4 ustawy o VAT tudzież art.21.68a. PDoOF (swoją drogą,
nie przyuważyłem kiedy w PDoOF podnieśli ów limit, bo AFAIR było też
w okolicy 100zł)

  I teraz remanent, taki do KPiR.
  Obejmuje materiały podstawowe i towary handlowe.

  Jeśli zakup był *przeznaczony* na cele o których mowa wyżej, to w żadnym
razie nie kwalifikuje się "produkcję" i materiały, czy to podstawowe
czy pomocnicze.
  Czy dobrze mi wychodzi, że ww. "prezenty o małej wartości" nie
kwalifikowały się do remanentu?

pzdr, Gotfryd

"RiR" a remanent