Ricky Rubio najgorszy pg ostatnich lat.

Data: 2010-09-08 23:28:36
Autor: sooobi
Ricky Rubio najgorszy pg ostatnich lat.
No i Hiszpanie pojechani przez najlepszego pg Europy i spolke.
Oczywiscie jak zwykle najwiekszym bobkiem w kadrze byl Rubio, z tym ze
na Eurobaskecie Hiszpanie na ich szczescie mieli P.Gasola. O ile na
Eurobaskecie ogladalem gowniarza na zywo to teraz widzialem
Rubio(who???) tylko w jednym meczu - prezentowal sie oczywiscie tak
samo niemilosiernie slabo jak na Eurobaskcie. Jak mozna byc pierwszym
rozgrywajacym najlepszej reprezentacji w Europie kiedy sie rzuca ze
skutecznoscnia z gry ponizej 30% a za 3pkt ponizej 15%??

Rubio jesli czytasz prsk, to zostan w Eurorpie nie osmieszaj sie w NBA.

Data: 2010-09-08 23:59:35
Autor: Leszczur
On 9 Wrz, 08:28, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
No i Hiszpanie pojechani przez najlepszego pg Europy i spolke.

Nie tyle pojechani, co pokonani rzutem na taśmę. Ale faktycznie bardzo
sie zdziwilem, ze przegrali. Chociaż porażka w pierwszym meczu z
Francja chyba powinna dać do myslenia.

Oczywiscie jak zwykle najwiekszym bobkiem w kadrze byl Rubio, z tym ze
na Eurobaskecie Hiszpanie na ich szczescie mieli P.Gasola.

A teraz mieli jego brata!

[...]

Byl pierwszym rozgrywającym tylko dlatego że Józek leczy kontuzje. A
wiesz, że Józek by im pokazał gdzie raki zimują! :)

Rubio jesli czytasz prsk, to zostan w Eurorpie nie osmieszaj sie w NBA.

Jeden z lepszych PG Europy niech dołączy do jednego z lepszych PF
Europy w Unics Kazań!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-09-09 01:03:36
Autor: sooobi
On 9 Wrz, 08:59, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

Nie tyle pojechani, co pokonani rzutem na taśmę. Ale faktycznie bardzo
sie zdziwilem, ze przegrali. Chociaż porażka w pierwszym meczu z

Na Eurobaskecie tez przegrali w 1 meczu.

> Oczywiscie jak zwykle najwiekszym bobkiem w kadrze byl Rubio, z tym ze
> na Eurobaskecie Hiszpanie na ich szczescie mieli P.Gasola.

A teraz mieli jego brata!

Wtedy tez mieli

Wiem - kurww****

> Rubio jesli czytasz prsk, to zostan w Eurorpie nie osmieszaj sie w NBA.

Jeden z lepszych PG Europy niech dołączy do jednego z lepszych PF
Europy w Unics Kazań!

Kto jest tym jednym z lepszych Jaka Lakovic? Bo Rubio na pewno nie.

Data: 2010-09-09 01:08:11
Autor: Leszczur
On 9 Wrz, 10:03, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> A teraz mieli jego brata!

Wtedy tez mieli

Ale brat wtedy byl jeszcze niedorozwiniętym centrem - teraz to
gwiazda ;-)

> Byl pierwszym rozgrywającym tylko dlatego że Józek leczy kontuzje.. A
> wiesz, że Józek by im pokazał gdzie raki zimują! :)

Wiem - kurww****

Postawiles kase na wygraną Hiszpanii, czy po prostu cały czas Józek
tak Cię emocjonuje? ;-D

> Jeden z lepszych PG Europy niech dołączy do jednego z lepszych PF
> Europy w Unics Kazań!

Kto jest tym jednym z lepszych Jaka Lakovic? Bo Rubio na pewno nie.

Ale Rubio jest cienki dlatego, ze nie rzuca, czy z innych powodów
również? Bo pewnie nawet w NBA mozna znalezc dobrych rozgrywajkow
majacych problemy z trafieniem do dziury.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-09-09 01:17:06
Autor: sooobi
Ricky Rubio najgorszy pg ostatnich lat.

> Wiem - kurww****

Postawiles kase na wygraną Hiszpanii, czy po prostu cały czas Józek
tak Cię emocjonuje? ;-D

Mam uraz do Jozka tak po prostu, byl moim najdrozszym i najgorszym
graczem kupinym na drafcie!

> [...]

również? Bo pewnie nawet w NBA mozna znalezc dobrych rozgrywajkow
majacych problemy z trafieniem do dziury.

Dlatego ze nie potrafi rzucac. Tak slaby rzut ma chyba tylko Rondo i
zaluje ze nie zostal pierwszym pg i ze USA nie spotkaly sie z
Hiszpania. Chetnie bym zobaczyl jak Rondo jezdzie po Rubio i w ataku i
w obronie

Data: 2010-09-09 02:20:44
Autor: Leszczur
On 9 Wrz, 10:17, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Postawiles kase na wygraną Hiszpanii, czy po prostu cały czas Józek
> tak Cię emocjonuje? ;-D

Mam uraz do Jozka tak po prostu, byl moim najdrozszym i najgorszym
graczem kupinym na drafcie!

Zgodze sie połowicznie. Brand i Oden byli gorsi, ale faktycznie
kosztowali mniej :-)

> [...]
> majacych problemy z trafieniem do dziury.

Dlatego ze nie potrafi rzucac. Tak slaby rzut ma chyba tylko Rondo

Kidd również.

i zaluje ze nie zostal pierwszym pg i ze USA nie spotkaly sie z
Hiszpania. Chetnie bym zobaczyl jak Rondo jezdzie po Rubio i w ataku i
w obronie.

Rondo ma za słaby rzut, żeby nawet być częścia reprezentacji to gdzie
mu tam do Rubio :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-09-09 02:50:17
Autor: sooobi
Ricky Rubio najgorszy pg ostatnich lat.

> Dlatego ze nie potrafi rzucac. Tak slaby rzut ma chyba tylko Rondo

Kidd również.

Kidd przy Rubio i Rondo to jak Reggie Miller przy Antoinie Walkerze:)

Data: 2010-09-09 14:40:09
Autor: lorak
Leszczur pisze:

[...]

Kidd ma lepszy rzut niż Rondo.

Data: 2010-09-09 10:25:04
Autor: Leszczur
On 9 Wrz, 14:40, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Kidd również.

Kidd ma lepszy rzut niż Rondo.

Rzut moze i lepszy, ale skutecznosc zdecydowanie gorsza. :-)
FG%, TS%, eFG% - wszystko na korzysc Rondo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-09-09 20:28:02
Autor: lorak
Leszczur pisze:

[...]

mowa była o rzucie, a nie o skuteczności z gry, czy efektywności zdobywania punktów. jeśli więc spojrzymy na statystyki oceniające rzut, czyli FT% oraz 3P% to Kidd jest ZNANCZNIE lepszy. no chyba że chcesz pójść w stronę "wsady i layupy to też rzuty" ;] technicznie rzecz biorąc tak, ale raczej nie o to chodziło Sobiemu i nie to ma się zwykle na myśli mówiąc "rzut".

Data: 2010-09-09 13:00:16
Autor: Leszczur
On 9 Wrz, 20:28, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
> Rzut moze i lepszy, ale skutecznosc zdecydowanie gorsza. :-)
> FG%, TS%, eFG% - wszystko na korzysc Rondo.

mowa była o rzucie, a nie o skuteczności z gry,

Aha. U mnie na wsi jakość rzutu da się oceniać przez pryzmat
skuteczności (stad brałem kilka statystyk a nie suchy FG%), ale jak
sobie tam chcesz.

czy efektywności zdobywania punktów. jeśli więc spojrzymy na statystyki oceniające rzut,
czyli FT% oraz 3P% to Kidd jest ZNANCZNIE lepszy.

Hehe. Musze Cie rozczarowac, ale do oceny _rzutu_ jako takiego
potrzeba wszystkich danych, a nie tylko dwóch wybranych statystyk. Bo
niby czemu nie oceniać wyłącznie rzutów zza połowy boiska, albo rzutów
tyłem zza kosza, przez lewe ramię? Albo całość (i Kidd wypada
nędznie), albo nic i rozmowe mozemy skierowac na tory metafizyczne.
No chyba, ze chcesz oceniac aspekty techniczne jak np ulozenie łokcia,
to wtedy mozemy dywagowac ktory ma lepszy rzut. Ale nalezy w takim
wypadku pamietac, ze Reggie Miller mialby rzut rownie dobry jak Bill
Cartwright.

 no chyba że chcesz
pójść w stronę "wsady i layupy to też rzuty" ;]

Naturalnie, ze tak.

 technicznie rzecz biorąc
tak, ale raczej nie o to chodziło Sobiemu i nie to ma się zwykle na
myśli mówiąc "rzut".

A to niech artysta sie juz sam na ten temat wypowiada.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-09-09 22:17:52
Autor: lorak
Leszczur pisze:
[...]

zatem według ciebie np. Shaq miał w karierze lepszy rzut niż Ray Allen...
jak sobie w sumie chcesz, ale to nieporozumienie wynikające ze sztywnego trzymania się znaczenia słowa "rzut", podczas gdy w praktyce mówiąc "ten rzuca lepiej od tamtego" zwykle chodzi o coś innego niż wsady i layupy.

generalnie z boxscorowych statsów najlepszy ogólny obraz umiejętności strzeleckich daje FT%. i Kidd nawet na początku kariery, gdy jego rzut był dość słaby (z czasem znacznie się poprawił), był lepszym strzelcem niż Rondo.

Leszczur pisze:

> Ostatni sezon zdaje sie nie był typowy dla Kidda.

ostatni sezon najbardziej podpada pod teraźniejszość - było bowiem "ma lepszy/gorszy rzut" a nie "miał..." ;]

Data: 2010-09-10 01:10:12
Autor: Leszczur
On 9 Wrz, 22:17, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> nędznie), albo nic

zatem według ciebie np. Shaq miał w karierze lepszy rzut niż Ray Allen...

Jasne! A juz w ogole uberstrzelcem w zeszlym sezonie byl Jeff
Pendergraph.

jak sobie w sumie chcesz, ale to nieporozumienie wynikające ze sztywnego
trzymania się znaczenia słowa "rzut", podczas gdy w praktyce mówiąc "ten
rzuca lepiej od tamtego" zwykle chodzi o coś innego niż wsady i layupy.

Ale chodzi tez o cos wiecej niz trojki i osobiste. W sumie czemu nie
analizujesz skutecznosci w rzutach z poldystansu - wszak odleglosc
jest gdzies pomiedzy linia rzutow osobistych a trojka?

 > Ostatni sezon zdaje sie nie był typowy dla Kidda.

ostatni sezon najbardziej podpada pod teraźniejszość - było bowiem "ma
lepszy/gorszy rzut" a nie "miał..." ;]

Aha. To może piszmy w ogóle nie o poprzednim sezonie bo to juz
historia, a o zeszłym tygodniu? ;-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-09-10 01:20:40
Autor: sooobi
Leszczur pisze:
[...]

To niech u Ciebie na wsi Rondo bedzie mial lepszy rzut niz Kidd, niech ma lepszy niz Derek Fisher. Niech Ci sie zyje z tym swojsko!

[...]

No ba przeciez wszyscy wiemy ze centrzy maja lepszy rzut niz pg. Wszak fg% eFG% i TS% na to wskazuja!

 no chyba że chcesz
pójść w stronę "wsady i layupy to też rzuty" ;]

Naturalnie, ze tak.

L'e-szku i Sabo nie idzcie ta droga!

 technicznie rzecz biorąc
tak, ale raczej nie o to chodziło Sobiemu i nie to ma się zwykle na
myśli mówiąc "rzut".

A to niech artysta sie juz sam na ten temat wypowiada.

A to sie artysta wypowiedzial!

Data: 2010-09-10 01:12:47
Autor: Leszczur
On 10 Wrz, 01:20, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]

To niech u Ciebie na wsi Rondo bedzie mial lepszy rzut niz Kidd, niech
ma lepszy niz Derek Fisher. Niech Ci sie zyje z tym swojsko!

I czad!

> [...]
> potrzeba wszystkich danych, a nie tylko dwóch wybranych statystyk.

No ba przeciez wszyscy wiemy ze centrzy maja lepszy rzut niz pg. Wszak

Yup! Ian Mahinmi najlepszym strzelcem sezonu!

> Naturalnie, ze tak.

L'e-szku i Sabo nie idzcie ta droga!

Bartku! Mordo ty moja!

> A to niech artysta sie juz sam na ten temat wypowiada.

A to sie artysta wypowiedzial!

No to teraz niech juz lepiej wraca do dłuta i sztalug :-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-09-09 13:00:19
Autor: Leszczur

Data: 2010-09-10 01:24:19
Autor: sooobi

Leszczur pisze:
[...]

Dla Rondo za to byl typowy 62% z osobków , 0,2 trojki na mecz, do tego zabojcza skutecznosc z odleglosci 15 stop wynoszaca 32%.
Nie ma w NBA pierwszopiątkowego rozgrywajacego z gorszym rzutem niz Rondo. Rezerwowego pewnie tez ze swieczka szukac, aczkolwiek tam mozna by pewnie znalezc jakiegos dziadyge co ma rownie slaby rzut.

Data: 2010-09-10 01:14:46
Autor: sooobi
Leszczur pisze:

[...]

No i dobrze, Brandan Haywood tez ma wyzsze.
Od razu mowie ze nie mam pograzac sie w ta dyskusje, wiec nie musisz mi odpisywac.

Data: 2010-09-09 10:51:32
Autor: s
Ricky Rubio najgorszy pg ostatnich lat.
Mam uraz do Jozka tak po prostu, byl moim najdrozszym i najgorszym
graczem kupinym na drafcie!

Noo, ale teraz pojdziesz po konsekwencji i Calderon bedzie nie najdrozszym, ale najlepszym :-)
I za to Cie podziwiam!

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-09 09:00:19
Autor: s
Ricky Rubio najgorszy pg ostatnich lat.
Rubio jesli czytasz prsk, to zostan w Eurorpie nie osmieszaj sie w NBA.

Noo, on chyba o tym wie z zalozenia.

Pozdr
Slawek

Ricky Rubio najgorszy pg ostatnich lat.