Riddick 3

Data: 2013-09-03 08:36:08
Autor: Mr. Misio
Riddick 3
Kto idzie? :)

Data: 2013-09-03 19:42:44
Autor: Ghost
Riddick 3

Użytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:l0400l$t9t$1node1.news.atman.pl...
Kto idzie? :)

a bedzie czyde?

Data: 2013-09-03 20:25:48
Autor: Mr. Misio
Riddick 3
Użytkownik Ghost napisał:

Użytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:l0400l$t9t$1node1.news.atman.pl...
Kto idzie? :)

a bedzie czyde?

jezzzuuuu, oby byla wersja 2D, bo inaczej czekam na dvd...

Data: 2013-09-03 20:34:10
Autor: Ghost
Riddick 3

Użytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:l059ja$lch$2node2.news.atman.pl...
Użytkownik Ghost napisał:

Użytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Kto idzie? :)

a bedzie czyde?

jezzzuuuu, oby byla wersja 2D, bo inaczej czekam na dvd...

a pamietasz jakis film ktory wszedl do kin wylacznie w 3d?

Data: 2013-09-03 21:44:11
Autor: Mr. Misio
Riddick 3

Użytkownik Ghost napisał:

[...]

ale czasem trudno znalezc seans 2D nie wyjezdzajac za miasto...

choc ostatnio moda na 3D chyba troche stygnie.

Data: 2013-09-04 18:09:22
Autor: Ghost
Riddick 3

Użytkownik Ghost napisał:

[...]

Jeden glupek sie juz tu pytal, czy przez maisto nalezy rozumiec dolna wolke, czy cos podobnego.

choc ostatnio moda na 3D chyba troche stygnie.

chyba constatns znaczy nie rosnie - z reguly filmy efektowe, czyli s-f

Data: 2013-09-04 19:29:48
Autor: Mr. Misio
Riddick 3
Użytkownik Ghost napisał:

choc ostatnio moda na 3D chyba troche stygnie.

chyba constatns znaczy nie rosnie - z reguly filmy efektowe, czyli s-f

przy efektowych to to "s" jest bardzo czesto jedynie umowne.... ;)

Data: 2013-09-05 22:11:26
Autor: nimrod
Riddick 3

Użytkownik Ghost napisał:

[...]

Iron Mana 3 nie można było zobaczyć we Wrocławiu w 2D z tego co pamiętam. Może był z jeden seans gdzieś w południe ale to chyba z dubbingiem :/

nmr.

Data: 2013-09-04 00:19:25
Autor: megrims
Riddick 3
W dniu 2013-09-03 08:36, Mr. Misio pisze:
Kto idzie? :)

A kiedy przedpremiera?

Data: 2013-09-04 08:02:57
Autor: Ghost
Riddick 3

Użytkownik "megrims" <merimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:5226606e$0$1251$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-09-03 08:36, Mr. Misio pisze:
Kto idzie? :)

A kiedy przedpremiera?

przed premierÄ…

Data: 2013-09-04 09:16:15
Autor: Mr. Misio
Riddick 3
Użytkownik megrims napisał:
W dniu 2013-09-03 08:36, Mr. Misio pisze:
Kto idzie? :)

A kiedy przedpremiera?

Premiera chyba w ten weekend, wiec przedpremiera pewnie przed tym weekendem.

:)

Data: 2013-09-07 00:56:34
Autor: Mr. Misio
Riddick 3
Użytkownik Mr. Misio napisał:
Kto idzie? :)

Bylem.

I bylo dokladnie jak sie spodziewalem.

Najgorsza czesc serii.

Po latach wyczekiwania, zeby znow zobaczyc Riddicka na ekranie i po braku wysokich oczekiwan - ogladalo sie milo, ze nawet nie zauwazylem, jak czas zlecial.

Wiec - mnie sie podobalo. Mimo, ze to najgorsza czesc serii.

Data: 2013-09-07 08:25:38
Autor: Ghost
Riddick 3

Użytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:l0dmil$rg9$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik Mr. Misio napisał:
Kto idzie? :)

Bylem.

I bylo dokladnie jak sie spodziewalem.

Najgorsza czesc serii.

Tego sie wlasnie tez obawialem.

Data: 2013-09-07 10:32:09
Autor: Mr. Misio
Riddick 3
Użytkownik Ghost napisał:

[...]

Ja to przewidzialem ;) Wiec nie zepsulo mi filmu, bo szedlem z nastawieniem odpowiednim, bez oczekiwan, ze mnie zaskocza w jakis sposob, i ze bedzie kino akcji SF z Riddickiem.

Riddick 3