Riezuny straszą nas III wojną światową

Data: 2014-04-26 14:07:53
Autor: boukun
Riezuny straszą nas III wojną światową
Dlaczego riezuny chcą koniecznie wciągnąć świat w III wojnę światową? I dlaczego nią nas straszą?
Przecież nikt nie musi umierać za banderowców?

boukun

Data: 2014-04-26 16:30:06
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ljg8it$1jt$1mx1.internetia.pl...
Dlaczego riezuny chcą koniecznie wciągnąć świat w III wojnę światową? I dlaczego nią nas straszą?
Przecież nikt nie musi umierać za banderowców?

boukun

Ale ty za Rosję i Putina umarłbyś, co?

MW

Data: 2014-04-26 21:02:19
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:ljggcf$gqc$4news.albasani.net...

[...]

A niby dlaczego? Jestem Polakiem i mieszkam w Polsce, co prawda zniewolonej Polsce, ale mimo to...

boukun

Data: 2014-04-27 04:56:04
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 21:02 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Przede wszystkim niezależnie, gdzie byś nie mieszkał jesteś idiotą.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-27 09:04:21
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ljh0s8$g67$1mx1.internetia.pl...
[...]

Umarłbyś za Putina czy za Jaruzelskiego?

MW

Data: 2014-04-27 18:39:49
Autor: boukun
Riezuny straszą nas III wojną światową
kurwa, niech to się już skończy, nawet moje dzieci mówią, że rzygać się im już chce...

boukun

Data: 2014-04-27 19:26:12
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ljjddi$k1r$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ljjc2u$1kh$1node1.news.atman.pl...
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 27 kwietnia 2014 18:32:

kurwa, niech to się już skończy, nawet moje dzieci mówią, że rzygać się im
już chce...

boukun

A co ma się kończyć?
Pozdrawiam, Marek

Ta hucpa od tygodnia w TV..., co kanał, to modły...

boukun

To przełącz się na TV Trwam. ;-)))))))))))))))))

MW

Data: 2014-04-28 00:01:57
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:ljjen8$836$8news.albasani.net...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ljjctl$if8$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:ljiac4$ucv$9news.albasani.net...
Umarłbyś za Putina czy za Jaruzelskiego?

MW

Nie jestem taki głupi jak ty, co by umierał za syjonistów od Tuseka...

boukun

No to za kogo byś umarł, za Jaruzelskiego?

MW

Za rodinu...

boukun

Data: 2014-04-28 04:21:56
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 00:01 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Za Stalinu ....  :D

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-28 04:21:14
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 09:04 MarkWoydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

Eeee, za Bubla i Kobylańskiego.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-27 04:54:59
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 14:07 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

Dlaczego riezuny chcą koniecznie wciągnąć świat w III wojnę światową? I  dlaczego nią nas straszą?
Przecież nikt nie musi umierać za banderowców?

boukun

Takim idiotą jak ty trzeba straszyć.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-27 08:32:52
Autor: Trybun
W dniu 2014-04-26 14:07, boukun pisze:
Dlaczego riezuny chcą koniecznie wciągnąć świat w III wojnę światową? I dlaczego nią nas straszą?
Przecież nikt nie musi umierać za banderowców?

boukun

Myślę że owe "riezuny" mają do powiedzenia w zachodniej Ukrainie tylko tyle na ile jankes im pozwala/każe mówić.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Riezuny straszą nas III wojną światową