Riła i Pirin [zdjęcia].

Data: 2011-10-15 08:46:14
Autor: Szymek
Riła i Pirin [zdjęcia].
Witam,

Wrzuciłem galerię ze zdjęciami zrobionymi w czasie wrześniowego
urlopu, w górach Riła i Pirin w Bułgarii.
Zdjęcia są tu: https://picasaweb.google.com/SzymekKozlowski/RiAIPirinWrzesien2011

:-)
Sz.

Data: 2011-10-15 18:46:03
Autor: pwz
Riła i Pirin [zdjęcia].
W dniu 2011-10-15 17:46, Szymek pisze:
[...]

PIĘKNE!
Pozazdrościć cudownej wyprawy!
pwz

Data: 2011-10-15 21:32:06
Autor: Wojciech Wierba
Riła i Pirin [zdjęcia].
[...]

Super, ale opisz chociaż miejsca.
Byłem w Rile ~30 lat temu, ale nic znajomego nie poznaje :-)

Pozdrawiam
'Wojtek

Data: 2011-10-15 13:42:40
Autor: Szymek
Riła i Pirin [zdjęcia].
Super, ale opisz chociaż miejsca.

Trasa zapewne dość typowa: Melnik-Rożen-Mitrovo Ezero- grzbietem
Pirinu do przeł. Predel - dalej grzbietem przez przeł. ze schr.
Makedonija do Rilskiego Monastyru (doliną). W sumie 4 i pół dnia.
Przerzut do Dupnicy, przerzut do Bistricy (wioski pod Dupnicą), dalej
grzbietem Riły na wschód, do Kosteneca. Z praktycznego punktu widzenia
spokojnie do zrobienia w 5 dni, z luzami itd. Jako, że mieliśmy za
dużo czasu celowo przedłużyliśmy do 6, po czym dodatkowy dzień
wtopiliśmy na dole.

W sumie trochę szkoda, że kiedy kończąc Pirin nie poszliśmy grzbietem
do samego monastyru, przez szczyt Baba (2600-coś) i Manastirskie Ezera
- ale nie wiedzieliśmy ile nam zejdzie czasu na Riłę. Gdybyśmy tamtędy
kończyli to (czasowo) nie byłoby problemu i odpalilibyśmy także ten
grzbiecik.

Co do opisów - wszędzie fajnie ;-)

Data: 2011-10-15 15:05:11
Autor: Szymek
Riła i Pirin [zdjęcia].

Super, ale opisz chociaż miejsca.

Z grubsza zaznaczyłem miejsca zrobienia zdjęć. Są widoczne na mapce
obok albumu, a sama mapka jest tu:

https://picasaweb.google.com/lh/albumMap?uname=SzymekKozlowski&aid=5663668952691623601#map

Data: 2011-10-16 18:21:41
Autor: JacekM
Riła i Pirin [zdjęcia].
Czy zdjecia 42-44 to Konczeto w rejonie Wichrenu ?
Pzdr. Jacek.

Data: 2011-10-16 12:50:06
Autor: Szymek
Riła i Pirin [zdjęcia].
Czy zdjecia 42-44 to Konczeto w rejonie Wichrenu ?

42 nie, to przełęcz między Wichrenem a Kuteło. 43-44 tak. Grań widać
też, w szerszym planie, na 40-41.

pzdr.
Sz.

Data: 2011-11-05 15:41:36
Autor: Szymek
Riła i Pirin [zdjęcia].
I pojawiła się druga, długo oczekiwana, galeria z tego wyjazdu:

https://picasaweb.google.com/adam.j.kozlowski/PirinIRiA2011#

Data: 2011-11-06 17:53:26
Autor: Jarek K.
Riła i Pirin [zdjęcia].
W dniu 5 lis 2011, o godzinie 23:41, Szymek napisał(a):

I pojawiła się druga, długo oczekiwana, galeria z tego wyjazdu:

https://picasaweb.google.com/adam.j.kozlowski/PirinIRiA2011#
Obejrzałem z przyjemnością :)
Odnoszę wrażenie, że niektóre zdjęcia zostały grubiańsko potraktowane
"Fotosklepem" co niestety wyraźnie widać.

Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
DOLOMITY - via ferraty - informacje praktyczne
-- > http://jarekkardasz.republika.pl/dolomity/

Data: 2011-11-08 18:02:49
Autor: jacob.p.pantz@gazeta.pl
Riła i Pirin [zdjęcia].
Jarek K. <kontakt@w.stop.ce> napisał(a):
Odnoszę wrażenie, że niektóre zdjęcia zostały grubiańsko potraktowane
"Fotosklepem" co niestety wyraźnie widać.

może tak miało być? takie celowe fotospastiszowanie? (-;

Serdeczności,

Kuba

http://picasaweb.google.com/spokoynie

--