[OT]Road rage...

Data: 2009-06-13 12:11:16
Autor: BoDro
[OT]Road rage...
http://tiny.pl/312q

"Mariusz (rowerzysta) niedawno jechał ulicą Wita Stwosza w Gdańsku. Ponieważ
na tym odcinku chodnik był zajęty przez parkujące samochody, musiał wjechać
na jezdnię.
- To było zaledwie kilkadziesiąt metrów do przejechania, poruszałem się dość
szybko, co najmniej 30 km na godzinę. Wtedy zaczął trąbić na mnie starszy
pan w czarnym volkswagenie polo. Dobrze ubrany, wyglądał na człowieka
zajmującego się pracą umysłową. A ja nie miałem gdzie zjechać! Wreszcie się
ze mną zrównał, otworzył szybę i zaczął wyzywać mnie od sk... synów. W końcu
mu odpowiedziałem. Odjechał."

Zastanawiam się, czy jednak nie sprawić sobie kasku i zgrabnego łomiku...:-)

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-06-13 12:18:45
Autor: RadoslawF
[OT]Road rage...
Dnia 2009-06-13 12:11, Użytkownik BoDro napisał:

[...]

No co ty, chuligan ?
Stajesz, blokujesz przejazd rowerem i idziesz grzecznie
do palanta spytać co chciał skoro trąbił. W co drugim przypadku
bohater narobi w spodnie albo rozwali tylni zderzak uciekając
przed tobą.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-13 12:21:23
Autor: pianagol[LUB]
[OT]Road rage...
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0vu8n$h5j$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ściekawości się spytam, jak wygląda u Ciebie sytuacja w tej pozostałej połowie przypadków?

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2009-06-13 14:07:14
Autor: Wojtas
[OT]Road rage...
pianagol[LUB] pisze:

Ściekawości się spytam, jak wygląda u Ciebie sytuacja w tej pozostałej połowie przypadków?

Uciekał rowerem? ;)

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"

Data: 2009-06-13 14:24:47
Autor: RadoslawF
[OT]Road rage...
Dnia 2009-06-13 12:21, Użytkownik pianagol[LUB] napisał:

[...]

Normalnie podchodzę, widzę jak bohater blokuje drzwi coby
go siłą nie wyciągnąć i ze strachem czeka co będzie dalej.
A ja grzeczne podchodzę, pukam w szybkę coby uchylił i
grzecznie pytam czego chciał, bo skoro trąbił to czegoś
widać chciał. :-)

A tak z ciekawości trafiłem na Ciebie lub jakąś rodzinę twoją ?
Miasto się zgadza. Narobili pod siebie czy uciekali na wstecznym ?

Pozdrawiam

Data: 2009-06-13 15:04:52
Autor: pianagol[LUB]
[OT]Road rage...
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0vscc$fv3$1node1.news.atman.pl...

A tak z ciekawości trafiłem na Ciebie lub jakąś rodzinę twoją ?
Miasto się zgadza. Narobili pod siebie czy uciekali na wstecznym ?

Wpier...lili pedalarzowi.

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2009-06-13 15:18:00
Autor: RadoslawF
[OT]Road rage...
Dnia 2009-06-13 15:04, Użytkownik pianagol[LUB] napisał:

A tak z ciekawości trafiłem na Ciebie lub jakąś rodzinę twoją ?
Miasto się zgadza. Narobili pod siebie czy uciekali na wstecznym ?

Wpier...lili pedalarzowi.

Jasne pomarzyć ważna rzecz.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2009-06-13 15:54:55
Autor: pianagol[LUB]
[OT]Road rage...
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h108op$ii1$2node2.news.atman.pl...

Jasne pomarzyć ważna rzecz.
:-)

Jasne, dlatego czekamy z zapartym tchem na Twoją odpowiedź, co się dzieje w pozostałych 50% przypadkach, w których kierowniki jednak nie nawalą w gacie i nie uciekną w popłochu...

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2009-06-13 15:58:33
Autor: kml
[OT]Road rage...

Użytkownik "pianagol[LUB]" <pranagal@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h10b37$7s6$1news.onet.pl...
[...]

Dokładnie tak miałem napisać. Można sie naprawdę zdziwić...

kml
Last update 12/06/2009 czyli manual jak obniżyć amortyzator.

Data: 2009-06-13 16:41:56
Autor: RadoslawF
[OT]Road rage...
Dnia 2009-06-13 15:54, Użytkownik pianagol[LUB] napisał:
[...]

Teraz to przeczytasz czy zacytować jeszcze kilka razy ?

Pozdrawiam

Data: 2009-06-13 17:13:59
Autor: kml
[OT]Road rage...

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h104dg$ien$1node1.news.atman.pl...
[...]

Weź lepiej jeszcze raz przeczytaj o co chodziło piangolowi bo chyba nie skumałeś.

Data: 2009-06-13 19:39:05
Autor: RadoslawF
[OT]Road rage...
Dnia 2009-06-13 17:13, Użytkownik kml napisał:

Teraz to przeczytasz czy zacytować jeszcze kilka razy ?

Weź lepiej jeszcze raz przeczytaj o co chodziło piangolowi bo chyba nie skumałeś.

Ja wiem o co mu chodzi. Ale jeśli liczy na opis nawalanki
na ulicy kierowca kontra rowerzysta to jest głupi.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-13 19:34:28
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
[OT]Road rage...
Dnia 13.06.2009 15:54 użytkownik pianagol[LUB] napisał :
[...]

<pmfgf6-de8.ln1@menek.one.pl>

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-06-16 19:43:52
Autor: Rafał Wawrzycki
[OT]Road rage...
Dnia 13 cze 2009 w liście [news:h0vscc$fv3$1node1.news.atman.pl] RadoslawF [radoslawfl@gazeta.pl] napisał(a):

A ja grzeczne podchodzę, pukam w szybkę coby uchylił i
grzecznie pytam czego chciał, bo skoro trąbił to czegoś
widać chciał. :-)

....szybka się odkręca i dostajesz gazem po oczach. Jak ja jakiś rok temu od taksiarza w [wAw]. Taksiarz spokojnie odjeżdża.

--
Pozdrawiam, Rafał W.

Data: 2009-06-13 13:56:24
Autor: Artur
[OT]Road rage...
sobota, 13 cze, RadoslawF:
No co ty, chuligan ?
Stajesz, blokujesz przejazd rowerem i idziesz grzecznie
do palanta spytać co chciał skoro trąbił.

Blokujesz, tzn. kładziesz rower na asfalcie? Jeżeli jest palantem,
to jest to niezła zachęta do zabawy w "ciąganie aluminium po asfalcie". Miałem
niedawno sytuację gdy chciałem tak zablokować samochód który prawie mnie
zaczepił przy wjeździe na pas ale taka myśl odwiodła mnie od tego zamiaru...

Data: 2009-06-13 15:58:01
Autor: pianagol[LUB]
[OT]Road rage...

Użytkownik "Artur" <arturrad@REMOVEgmail.com> napisał w wiadomości news:h10b68$94p$1news.task.gda.pl...

Blokujesz, tzn. kładziesz rower na asfalcie?

No co Ty? Stopki nie masz?
Przecież każdy twardy biker musi mieć stopkę!

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2009-06-13 15:06:03
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[OT]Road rage...
Panie BoDro, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h0vtv6$4k1$1inews.gazeta.pl> przy ul....

Zastanawiam się, czy jednak nie sprawić sobie kasku i zgrabnego łomiku...:-)

Hm... A nie prościej kupić PORZĄDNEGO u-locka albo łańcuch? :-)

Data: 2009-06-13 17:44:24
Autor: BoDro
[OT]Road rage...
"Marek 'marcus075' Karweta" napisał:

> Zastanawiam się, czy jednak nie sprawić sobie kasku i zgrabnego
łomiku...:-)

Hm... A nie prościej kupić PORZĄDNEGO u-locka albo łańcuch? :-)

z pewnością skutecznie może zastąpić pod względem bojowym łomik. Pewnym
problemem jest szybkie dobycie ulocka. Mój dość ciasno siedzi w uchwycie i
oczywiście blokowany jest zapadką, co trochę utrudnia manewry :-)

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-06-13 19:46:43
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[OT]Road rage...
Panie BoDro, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h10hfj$q69$1inews.gazeta.pl> przy ul....

[...]

Hm... Ponoć są sposoby wożenia ulocka tak, żeby był szybki dostęp. Marcin
Hyła kiedyś pisał/pokazywał_zdjęcia. Podobno sposób jest rodem z
Amsterdamu. Nie miałem pojęcia, że tamtejsi kierowcy są tacy bojowi jak
nasi. ;-)

Data: 2009-06-13 21:46:43
Autor: BoDro
[OT]Road rage...
[...]

u mnie tak wisi:

 http://img229.imageshack.us/img229/3164/49028297.jpg

nawet pasuje do ręki, ale by skorzystać w celach obronnych trzeba
odbezpieczyć i nieco podciągnąć do góry, bo ciężko wychodzi z uchwytu :-)

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-06-13 19:49:23
Autor: Jan Srzednicki
[OT]Road rage...
On 2009-06-13, BoDro wrote:
[...]

Polecam posmarowanie uchwytu smarem stałym. ;)

Data: 2009-06-13 22:03:47
Autor: Gotfryd Smolik news
[OT]Road rage...
On Sat, 13 Jun 2009, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

[...]

  Chciałeś napisać: 'byli'?
(skoro sposób dobry, to znaczy gdzieś/jakoś sprawdzono że poskutkował ;))

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-06-16 19:50:24
Autor: Rafał Wawrzycki
[OT]Road rage...
Dnia 13 cze 2009 w liście [news:18nujam75g9y6$.dlgpedaluje.ile.moze] Marek 'marcus075' Karweta [m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com] napisał(a):

Hm... Ponoć są sposoby wożenia ulocka tak, żeby był szybki dostęp.

Na przykład tak:
http://bagaboo.hu/newsite/wp-content/uploads/u-lock-holder.png
http://www.normanporter.com/images/ulock_holster.jpg
http://farm1.static.flickr.com/93/252654903_c4f42abcdc.jpg

Główną wadą jest to, że jak już się wyłożysz na tą stronę, gdzie masz ulocka, to w najlepszym przypadku masz siniaka na biodrze lub dupie, a w gorszym coś złamane.
Można też wozić po prostu telepiącego się na kierownicy.

--
Pozdrawiam, Rafał W.

Data: 2009-06-14 00:14:40
Autor: Silinde Ringëril
[OT]Road rage...
BoDro pisze:
z pewnością skutecznie może zastąpić pod względem bojowym łomik. Pewnym
problemem jest szybkie dobycie ulocka. Mój dość ciasno siedzi w uchwycie i
oczywiście blokowany jest zapadką, co trochę utrudnia manewry :-)
A łomik to jak byś Pan woził? :) No chyba, że tak, jak Saracen miecze :)

SR
--
http://qck.pl/Rc
"Dlaczego Krzyżacy przegrali pod Grunwaldem? Bo mieli

[OT]Road rage...