Roaming GPRS

Data: 2009-10-25 23:04:00
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Roaming GPRS
Ktoś się mnie pytał, jak to z tą Orange nawigacją w tym telefonie.

http://www.fortel.info/images/samsung-GT-S7220-ultra-classic.jpg

nie da rady uruchomić, a 3 konsultantów z BOK kieruje dospecjalisty w
salonie, do którego to salonu posiadaczowi telefonu daleko.

Pokazuje się jakiś komunikat, że roaming GPRS jest w ustawieniach nie
włączony, a niczego takiego w ustawieniach nie ma

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_6.php

Data: 2009-10-25 23:10:56
Autor: Michal Jankowski
Roaming GPRS
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <adres.na@mojej.www.pl> writes:

w.�czony, a niczego takiego w ustawieniach nie ma

MoĹĽe najpierw ustaw sobie kodowanie w programie do newsĂłw.

  MJ

Data: 2009-10-26 08:47:11
Autor: Pete
Roaming GPRS
W dniu 25.10.09 23:10, Michal Jankowski pisze:
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy<adres.na@mojej.www.pl>  writes:

w.�czony, a niczego takiego w ustawieniach nie ma

MoĹĽe najpierw ustaw sobie kodowanie w programie do newsĂłw.

Oooo, gnus nie umie windows-1250 :D

--
Pete

Data: 2009-10-26 22:23:20
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Roaming GPRS
Dnia Sun, 25 Oct 2009 23:10:56 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

Może najpierw ustaw sobie kodowanie w programie do newsów.

a może jakaś podpowiedź ?

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
http://foto.3mam.net/warsaw/ - galeria Węzeł komunikacyjny Młociny

Data: 2009-10-26 22:30:43
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Roaming GPRS
Dnia Mon, 26 Oct 2009 22:23:20 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <adres.na@mojej.www.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Roaming GPRS
Date: Mon, 26 Oct 2009 22:23:20 +0100

Dnia Sun, 25 Oct 2009 23:10:56 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

Może najpierw ustaw sobie kodowanie w programie do newsów.

a może jaka¶ podpowiedĽ ?

teraz lepiej ?
± ¶ będzie taki zestaw domy¶lny... przepraszam za za¶miecanie, ale nikt
inny się nie czepiał z wyj±tkiem MJ

Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_3.php

Data: 2009-10-27 09:26:16
Autor: Michal Jankowski
Roaming GPRS
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <adres.na@mojej.www.pl> writes:

teraz lepiej ?

Teraz dobrze.

  MJ

Data: 2009-10-26 22:31:03
Autor: Michal Jankowski
Roaming GPRS
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <adres.na@mojej.www.pl> writes:

Kazdy z nich moze byc... Powiedzmy, ze na dzis bardziej iso niz utf,
ale nie bede sie przy tym upierac.

  MJ

Data: 2009-10-26 20:14:29
Autor: J.F.
Roaming GPRS
On Sun, 25 Oct 2009 23:04:00 +0100,  Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Kto¶ się mnie pytał, jak to z t± Orange nawigacj± w tym telefonie.
http://www.fortel.info/images/samsung-GT-S7220-ultra-classic.jpg
nie da rady uruchomić, a 3 konsultantów z BOK kieruje dospecjalisty w
salonie, do którego to salonu posiadaczowi telefonu daleko.

Pokazuje się jaki¶ komunikat, że roaming GPRS jest w ustawieniach nie
wł±czony, a niczego takiego w ustawieniach nie ma

A masz taka dobra taryfe ze chcesz GPRS w roamingu ? Jaka to ? Domyslam sie ze telefon ma zablokowany GPRS gdy jest w roamingu.
Dobry telefon. Ale na pewno da sie jakos odblokowac, skoro wyswietla.

Moze e-mail do boku, a moze sciagniecie instrukcji i przeszukanie ? J.

Data: 2009-10-26 22:34:15
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Roaming GPRS
Uzyskałem info od użytkownika telefonu, że telefon naładowany, działał,
poleżał bez używania, ekran wygasł i jest czarny. Nie reaguje na klawisze
żadne.
Podł±czenie ładowarki... nie reaguje... ale grzeje się
i nie da się ten Samsung uruchomić...

bez serwisu nie obędzie się, ale o comoże tu chodzić ?

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
DTP 2006
http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php