Roaming GPRS

Data: 2009-10-26 20:14:29
Autor: J.F.
Roaming GPRS
On Sun, 25 Oct 2009 23:04:00 +0100,  Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Ktoś się mnie pytał, jak to z tą Orange nawigacją w tym telefonie.
http://www.fortel.info/images/samsung-GT-S7220-ultra-classic.jpg
nie da rady uruchomić, a 3 konsultantów z BOK kieruje dospecjalisty w
salonie, do którego to salonu posiadaczowi telefonu daleko.

Pokazuje się jakiś komunikat, że roaming GPRS jest w ustawieniach nie
włączony, a niczego takiego w ustawieniach nie ma

A masz taka dobra taryfe ze chcesz GPRS w roamingu ? Jaka to ? Domyslam sie ze telefon ma zablokowany GPRS gdy jest w roamingu.
Dobry telefon. Ale na pewno da sie jakos odblokowac, skoro wyswietla.

Moze e-mail do boku, a moze sciagniecie instrukcji i przeszukanie ? J.

Data: 2009-10-26 22:34:15
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Roaming GPRS
Uzyskałem info od użytkownika telefonu, że telefon naładowany, działał,
poleżał bez używania, ekran wygasł i jest czarny. Nie reaguje na klawisze
żadne.
Podłączenie ładowarki... nie reaguje... ale grzeje się
i nie da się ten Samsung uruchomić...

bez serwisu nie obędzie się, ale o comoże tu chodzić ?

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
DTP 2006
http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php